abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 februari 2014 @ 20:20:44 #176
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_136824549
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:17 schreef davyleiden het volgende:

[..]

JAAAAAA want met dit beleid worden er zulke spelers gehaald. Jij bent echt een grap.

We zullen zien of dat gebeurt, volgens mij presteren spelers bij Barca en Real ook altijd gewoon naar behoren terwijl ze altijd standaard over alle andere clubs heen lopen. Yeaaah we mogen weer naar Getafe of Osasuna.
Echt er worden alleen maar goede spelers gehaald met dit beleid , wat een genot zeg om die Sana elke week weer in Ajax 2 te zien schitteren .

Je onderschat vooral Osasuna uit . Hebben beide het nog regelmatig moeilijk hoor.
Feyenoord uit en PSV gaan ook kinderlijk makkelijk worden in jouw scenario.
RED ONS HENNIEGOD
pi_136824632
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 19:59 schreef davyleiden het volgende:
Ajax heeft genoeg geld in kas om de gehele selectie van Feyenoord met technische staf en jeugdopleiding Varkenoord te kopen. Stop eens met 'Nederland te klein'. De opleiding is nu prima en wordt nog beter. En financieel gaat het bij Ajax als nooit te voren. Lach mij maar uit, maar wees zelf ook eens realistisch.
Ok jochie. Even je enthousiasme temperen.

- De eredivisie is te zwak om van serieus tegenstand te spreken. Alleen de Europese wedstrijden zorgen voor ervaring.
- De suikerooms van Chelsea, Manchester City etc etc, zullen Ajax leeg kopen voordat er überhaupt een serieuze kans is om de CL te winnen.
- TV-gelden: De eredivisie is geen fluit waard tegenover de PL, PD, Bundesliga en jawel: Ook de Franse competitie en Italiaanse competitie brengen een veelvoud aan TV -gelden op.
- Ajax heeft lijfsbehoud gekozen. Dat wil zeggen: Opleiden, eredivisie kampioen worden en dan spelers weer met vette winst verkopen. Denk je dat de inkomsten worden gehaald door het publiek in de Arena? Misschien 25%.
- De Bosman arrest uit '95 is dan wel positief voor de spelers, maar allerminst voor de clubs. Mijn loon is het afgelopen 10 jaar niet met 2000% gestegen. Ajax kan NIET opboksen tegen salarissen die worden betaald in bijna alle grote competities. En maar goed ook :)
- Ajax had in '95 een uniek elftal die eens in de 50 jaar (en bij de meeste clubs helemaal niet) voorkomt. Zo'n unieke lichting uit eigen jeugd is het afgelopen 50 jaar alleen Barcelona gelukt. En stiekem ook Bayern.

Ik kan zo nog wel een uurtje doorgaan met redenen waarom Ajax geen CL meer wint. Ik heb in de 25 jaar dat ik voetbal volg het voetbal totaal zien veranderen. Alleen de spelers van Manchester United, Bayern Munchen, Barcelona, Real Madrid en nog een select aantal clubs hebben sportief en financieel geen reden nodig om van club te veranderen. Bij Ajax hebben ze dat allemaal wel.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 17 februari 2014 @ 20:22:58 #178
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_136824651
quote:
9s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:20 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Echt er worden alleen maar goede spelers gehaald met dit beleid , wat een genot zeg om die Sana elke week weer in Ajax 2 te zien schitteren .

Je onderschat vooral Osasuna uit . Hebben beide het nog regelmatig moeilijk hoor.
Jij bent echt een zeikwijf, kijk naar Duarte, dat is echt een goede man.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_136824661
quote:
9s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:20 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Jaaaa, want Sana kostte zoveeeel geld!
Jij bent echt heel fout bezig. Ten tijde van die flut aankopen maakte Ajax zwaar verlies.
Nu worden met aankopen als Sana, van der hoorn en duarte alsnog 23(!) miljoen winst geboekt.
Snap je het verschil of moet ik het echt per se uitleggen?

Feyenoord en PSV gaan ook omhoog qua niveau.
  maandag 17 februari 2014 @ 20:23:42 #180
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_136824680
quote:
7s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:22 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Jij bent echt een zeikwijf, kijk naar Duarte, dat is echt een goede man.
Beter dan Serero als zijn techniek beter wordt
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 17 februari 2014 @ 20:23:53 #181
359486 geindoctrineerd
dat zijn we allemaal!
pi_136824689
Worden jullie deze discussies niet zat? Jullie gaan elkaar toch niet gelijk geven en de rest van de users/lurkers uit dit topic boeit jullie discussie en de wijsheid die jullie in pacht hebben geen ene fuck.
Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{
  maandag 17 februari 2014 @ 20:25:44 #182
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_136824788
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:23 schreef davyleiden het volgende:

[..]

Jaaaa, want Sana kostte zoveeeel geld!
Jij bent echt heel fout bezig. Ten tijde van die flut aankopen maakte Ajax zwaar verlies.
Nu worden met aankopen als Sana, van der hoorn en duarte alsnog 23(!) miljoen winst geboekt.
Snap je het verschil of moet ik het echt per se uitleggen?

Feyenoord en PSV gaan ook omhoog qua niveau.
Als je goed verkoopt dan haal je het er wel uit ja. Juan was trouwens ook cheap.
Nee vooral PSV is niet goed bezig . Dat is gewoon een paniekclub met alleen maar swekapen in hun jeugd met wat Belgen erbij
RED ONS HENNIEGOD
pi_136824796
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:23 schreef geindoctrineerd het volgende:
Worden jullie deze discussies niet zat? Jullie gaan elkaar toch niet gelijk geven en de rest van de users/lurkers uit dit topic boeit jullie discussie en de wijsheid die jullie in pacht hebben geen ene fuck.
Daar is een forum voor uitgevonden, stuk verdriet
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_136824903
quote:
3s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:22 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

- De eredivisie is te zwak om van serieus tegenstand te spreken. Alleen de Europese wedstrijden zorgen voor ervaring.
- De suikerooms van Chelsea, Manchester City etc etc, zullen Ajax leeg kopen voordat er überhaupt een serieuze kans is om de CL te winnen.
- TV-gelden: De eredivisie is geen fluit waard tegenover de PL, PD, Bundesliga en jawel: Ook de Franse competitie en Italiaanse competitie brengen een veelvoud aan TV -gelden op.
- Ajax heeft lijfsbehoud gekozen. Dat wil zeggen: Opleiden, eredivisie kampioen worden en dan spelers weer met vette winst verkopen. Denk je dat de inkomsten worden gehaald door het publiek in de Arena? Misschien 25%.
- De Bosman arrest uit '95 is dan wel positief voor de spelers, maar allerminst voor de clubs. Mijn loon is het afgelopen 10 jaar niet met 2000% gestegen. Ajax kan NIET opboksen tegen salarissen die worden betaald in bijna alle grote competities. En maar goed ook :)
- Ajax had in '95 een uniek elftal die eens in de 50 jaar (en bij de meeste clubs helemaal niet) voorkomt. Zo'n unieke lichting uit eigen jeugd is het afgelopen 50 jaar alleen Barcelona gelukt. En stiekem ook Bayern.

Ik kan zo nog wel een uurtje doorgaan met redenen waarom Ajax geen CL meer wint. Ik heb in de 25 jaar dat ik voetbal volg het voetbal totaal zien veranderen. Alleen de spelers van Manchester United, Bayern Munchen, Barcelona, Real Madrid en nog een select aantal clubs hebben sportief en financieel geen reden nodig om van club te veranderen. Bij Ajax hebben ze dat allemaal wel.
Eredivisie te zwak? Ja nu ja. Ook de andere clubs zullen qua niveau omhoog gaan en het niveau van de eredivisie zal beter worden met een PSV, Twente en Feyenoord die zich meer richten op jeugd en opleiden. Zelfs clubs al Utrecht en AZ zullen het niveau omhoog krikken.

Suikerooms Ajax leegkopen? Prima. Maar dan wel minstens 20 mil per speler. Ajax gaat steeds langere contracten afdwingen en spelers kiezen voor Ajax voor hun eigen ontwikkeling

TV-gelden? Ajax boekt 23 miljoen winst, niet noodzakelijk.

Lijfbehoud? Ja, met dikke winst zoals je zelf zegt. Wat denk jij dat Ajax gaat doen als ze uiteindelijk 250 miljoen in kas hebben?

Bosmanarrest en salarissen? Spelers kiezen voor Ajax voor hun eigen ontwikkeling. Die kiezen bij voorbaat al niet voor het salaris. En indien het Eigen vermogen zo blijft stijgen als nu kan er nog een salarisplafond bovenop over 5 jaar.

Uniek elftal? Die gaat er ook staan op de manier zoals Ajax nu opleidt.
  maandag 17 februari 2014 @ 20:28:01 #185
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_136824909
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 19:46 schreef davyleiden het volgende:

[..]

Litmanen
Aankoop van de Boer?
pi_136824937
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Aankoop van de Boer?
Cilessen is de enige. Schöne is gewoon een breedte-aankoop. Moisander toch ook prima.
  maandag 17 februari 2014 @ 20:31:36 #187
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_136825076
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:28 schreef davyleiden het volgende:

[..]

Cilessen is de enige. Schöne is gewoon een breedte-aankoop. Moisander toch ook prima.
:{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{
pi_136825150
Schone, Blind en Cillessen zijn dit seizoen boven de rest uitgestegen. Jammer dat Veltman het een beetje laat liggen de laatste tijd.
pi_136825188
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:33 schreef FireFox1 het volgende:
Schone, Blind en Cillessen zijn dit seizoen boven de rest uitgestegen. Jammer dat Veltman het een beetje laat liggen de laatste tijd.
Gister was hij wel weer goed
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_136825257
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:31 schreef Heeinz het volgende:

[..]

:{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{
Ja wat, ik weet zeker dat De Boer toch weer naar een andere rechtsbuiten op zoekt gaat in de zomer.

Tuurlijk doet die het prima, maar het kan beter.
Maar ik had het er juist over dat Schöne als breedte-aankoop was gehaald. Had die 4 mil gekost was die niet gehaald.
pi_136825585
Vraagje. Ajax draait 24 miljoen winst.

13.5 miljoen komt voort uit de transfer van Eriksen. Daarnaast waren er misschien (geen idee) nog andere transfers.

Zonder deze transfer had Ajax 10.5 miljoen euro winst gedraaid. De opbrengsten van Ajax uit de CL zijn ongeveer 18 miljoen uit het hoofd: komen zonder CL neer op 5 a 6 (EL) of als een tweede team zich plaats ongeveer 12 miljoen.

Impliceert dit dat, als Ajax geen CL haalt, ze verlies draaien? :? Dat lijkt me totaal niet des Ajaxs?

Ik moet haast ergens iets niet begrijpen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2014 20:43:03 ]
pi_136825606
quote:
3s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:22 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Krijg ik mijn 100 euro nog? :*
pi_136826178
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:42 schreef Helpmefok het volgende:
Vraagje. Ajax draait 24 miljoen winst.

13.5 miljoen komt voort uit de transfer van Eriksen. Daarnaast waren er misschien (geen idee) nog andere transfers.

Zonder deze transfer had Ajax 10.5 miljoen euro winst gedraaid. De opbrengsten van Ajax uit de CL zijn ongeveer 18 miljoen uit het hoofd: komen zonder CL neer op 5 a 6 (EL) of als een tweede team zich plaats ongeveer 12 miljoen.

Impliceert dit dat, als Ajax geen CL haalt, ze verlies draaien? :? Dat lijkt me totaal niet des Ajaxs?

Ik moet haast ergens iets niet begrijpen.
Ajax heeft 18,8 miljoen euro verdient aan transfers. Tenminste, met aankopen van der hoorn en duarte er afgehaald.
Ajax krijgt inderdaad 18 miljoen voor CL ongeveer.

Maar, volgens jaar worden de kosten minder door het wegvallen van crisistaks en ajax experience. Dat kan dus al 6 miljoen schelen of meer.
Als Ajax geen CL speelt maar wel EL, dan hebben ze 4 miljoen winst ongeveer of meer.
Als Ajax geen grote winst boekt, hebben ze ook veel minder belastingen. Dus dat kan dan ook al 6 miljoen schelen.

Ajax is niet meer afhankelijk van én het verkopen van spelen én het spelen van CL. Maar nog wel van 1 van beiden.
  maandag 17 februari 2014 @ 20:57:30 #194
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_136826253
Ajax meldt zich voor Zivkovic volgens VI
pi_136826375
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:57 schreef Heeinz het volgende:
De Telegraaf meldt nog niks dus het zal wel erg voorbarig zijn.
pi_136826386
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

De Telegraaf meldt nog niks dus het zal wel erg voorbarig zijn.
Teleneus _O_ Voor al je Ajaxroddels.
pi_136826441
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:57 schreef Heeinz het volgende:
Geloof er niks van. Kishna, Bailey en Walian.
pi_136826465
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:01 schreef davyleiden het volgende:

[..]

Geloof er niks van. Kishna, Bailey en Walian.
Hoe meer talenten hoe beter.
pi_136826512
quote:
6s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:01 schreef Tyron het volgende:

[..]

Hoe meer talenten hoe beter.
Zoals jordi al aangeeft, alleen de Telegraaf is betrouwbaar.
pi_136826586
quote:
Ajax volgt talentvolle Groninger Zivkovic op de voet

Richairo Zivkovic (17) staat in de nadrukkelijke belangstelling van Ajax. De talentvolle aanvaller van FC Groningen geldt bij de landskampioen als mogelijke versterking voor volgend seizoen.

'Zivkovic is een interessante speler die we inderdaad volgen', reageert voetbaldirecteur Marc Overmars tegenover Voetbal International. 'Nederlandse spelers hebben onze voorkeur als we rondkijken naar mogelijke versterkingen. In de Eredivisie kom je dan uit bij een handjevol spelers en daar zit Zivkovic bij.'

Ajax is niet de enige club die de jeugdinternational op de radar heeft. Vorige week informeerde Newcastle United nog bij Zivkovic naar zijn toekomstplannen. Ook Manchester City volgt hem.

De spits, wiens contract bij FC Groningen doorloopt tot medio 2016, wil voorlopig echter in Nederland blijven. Bij een vertrek uit Groningen heeft Ajax zijn voorkeur. Dit seizoen speelde de talentvolle aanvaller twintig competitieduels, waarin hij vijf keer trefzeker was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')