SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wil jij erin?
• Joey (20)
• Amanda (26)
• Jochem (27)
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.
Go!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
9 pakjes: 6 gewoon en 3 light.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:55 schreef Dotteke het volgende:
Waaromo was Hakim net zo boos, althans het leek mij dat hji boos naar buiten kwam. Maar de streams werden weer gewisseld.
Hoorde Madammeke bestel ook weer 6 pakkies peuken bestellen.![]()
Hebbie aardig wat puntjes meer dan mij 30K ongeveerquote:Op maandag 17 februari 2014 08:54 schreef renevanlaaren het volgende:
ik zie nog geen elite stempel maar 88456 Punten moet toch lukken
f5 doe dusquote:Op maandag 17 februari 2014 08:57 schreef martend het volgende:
[..]
Hebbie aardig wat puntjes meer dan mij 30K ongeveer
(Ik logde net in en zag het stempeltje verschijnen)
Waarom ze niet van die blikken shag kopen, is mij een raadsel.quote:
Als wij een maand niet kijken zijn wij nog steeds Elitequote:Op maandag 17 februari 2014 08:57 schreef martend het volgende:
[..]
Hebbie aardig wat puntjes meer dan mij 30K ongeveer
(Ik logde net in en zag het stempeltje verschijnen)
quote:Op maandag 17 februari 2014 08:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als wij een maand niet kijken zijn wij nog steeds Elite
Ja, en als je de eerste maand niet gekeken hebt word je nooit meer elitequote:Op maandag 17 februari 2014 08:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als wij een maand niet kijken zijn wij nog steeds Elite
Dat ja....of je moet streams altijd aan latenquote:Op maandag 17 februari 2014 08:59 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Ja, en als je de eerste maand niet gekeken hebt word je nooit meer elite
Dat helpt/werkt niet (meer). Ze werken nu met een Token die verloopt.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat ja....of je moet streams altijd aan laten
Ja daar begon ik laatst mee, word je sochtends wakker met sessie verlopenquote:Op maandag 17 februari 2014 09:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moggulquote:Op maandag 17 februari 2014 09:01 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
goeiesmèrgus.
zo zo.elite dus. ik ben eenvoudig voetvolk. proletariër. verschoppenen verwerpt uw ketenen. een rode dageraad zal gloren.
je slaat de spijker op zun bolletjequote:Op maandag 17 februari 2014 09:00 schreef Mirjam152 het volgende:
Ik kijk al een tijdje mee en vind dat er maar weinig bewoners zijn die met ideeën komen om geld te verdienen. Volgens mij heeft het gros, waaronder Hakim, Aike, Vanessa, Ruud en Laura nog nooit een idee geopperd. Of zie ik dat verkeerd? Vanessa vind ik ook een giller. In haar intro zei ze: "Ik hep nog nooit nie gewerrekt. Ik ben alletijd huismoeder gewees. Nu wil ik me ontplooie." En wat doet ze? Ze is gewoon weer de huisvrouw.
Ik mis alleen stemmingmaker nog, mja ben niet van plan te chatten op hun chatquote:
autorefesh plusquote:Op maandag 17 februari 2014 09:01 schreef martend het volgende:
[..]
Dat helpt/werkt niet (meer). Ze werken nu met een Token die verloopt.
quote:Op maandag 17 februari 2014 09:03 schreef renevanlaaren het volgende:
ik nomineer andrea ,anders jat ze straks de bewoners ook nog
Oje is dat goed of slechtquote:Op maandag 17 februari 2014 09:01 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
goeiesmèrgus.
zo zo.elite dus. ik ben eenvoudig voetvolk. proletariër. verschoppenen verwerpt uw ketenen. een rode dageraad zal gloren.
je nominatie zal ook niet veilig wezenquote:Op maandag 17 februari 2014 09:03 schreef renevanlaaren het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2014 09:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik mis alleen stemmingmaker nog, mja ben niet van plan te chatten op hun chat
Hoe kan dat als ze deze week geen zakgeld krijgen? Volgens mij kan je trouwens nog geen 2 pakjes per week bestellen van 15 Euro zakgeld, maar dat weet ik ook niet precies (als niet-roker;))quote:Op maandag 17 februari 2014 08:55 schreef Dotteke het volgende:
Hoorde Madammeke bestel ook weer 6 pakkies peuken bestellen.![]()
De enige die buiten haar comfortzone loopt te rellen is Isa.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:02 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
je slaat de spijker op zun bolletje
Je gunt haar ook nooit iets hequote:Op maandag 17 februari 2014 09:03 schreef renevanlaaren het volgende:
ga je me nu vertellen dat je het niet vertrouwd? stemmingmakerij. laat hakim het maar niet horen. die heeft appeltjes te schillen met streamersquote:Op maandag 17 februari 2014 09:04 schreef TheeKeetje het volgende:
[..]
Hoe kan dat als ze deze week geen zakgeld krijgen? Volgens mij kan je trouwens nog geen 2 pakjes per week bestellen van 15 Euro zakgeld, maar dat weet ik ook niet precies (als niet-roker;))
Hakim doet bonnetjes, Aike Eksel Magie, no problemo dusquote:Op maandag 17 februari 2014 09:04 schreef TheeKeetje het volgende:
[..]
Hoe kan dat als ze deze week geen zakgeld krijgen? Volgens mij kan je trouwens nog geen 2 pakjes per week bestellen van 15 Euro zakgeld, maar dat weet ik ook niet precies (als niet-roker;))
mag ze lot mee naar huis nemenquote:Op maandag 17 februari 2014 09:04 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Je gunt haar ook nooit iets heZe is altijd zo serieus met die koetjes enzo
mogguh. nee ik ook niet. en ik kijk nog wel helemaal geen streams. schandequote:Op maandag 17 februari 2014 09:05 schreef Blackprinces het volgende:
Meh... Ben dus weer geen elite.![]()
Mogguh
Ik ook niet maar als die andere elite maar goed stemmen vind ik het allemaal best!quote:Op maandag 17 februari 2014 09:05 schreef Blackprinces het volgende:
Meh... Ben dus weer geen elite.![]()
Mogguh
eerst hakim. anders verandert er nietsquote:
laat m maar komen die oliebol..quote:Op maandag 17 februari 2014 09:05 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ga je me nu vertellen dat je het niet vertrouwd? stemmingmakerij. laat hakim het maar niet horen. die heeft appeltjes te schillen met streamers
Oeps, zou niet durven tegen Hakim ... of misschien juist ook wel ..hahaquote:Op maandag 17 februari 2014 09:05 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ga je me nu vertellen dat je het niet vertrouwd? stemmingmakerij. laat hakim het maar niet horen. die heeft appeltjes te schillen met streamers
ja ze geilen op nicoquote:Op maandag 17 februari 2014 09:06 schreef SailingDuck het volgende:
Drie zonnegroeters
[ afbeelding ]
Ik volg zoals gebruikelijk de meeste stemmen op fokquote:Op maandag 17 februari 2014 09:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik ook niet maar als die andere elite maar goed stemmen vind ik het allemaal best!
Hoop dat er anti Hakim mensen tussen zitten!
Me bad!
rooie waasquote:Op maandag 17 februari 2014 09:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
laat m maar komen die oliebol..
Hou me tegen.. Hou me tegen
vorige maand gedaan,hakim gaat nergens heen,paul gaat er uit dat is zeker.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik ook niet maar als die andere elite maar goed stemmen vind ik het allemaal best!
Me bad!
meeloperquote:Op maandag 17 februari 2014 09:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik volg zoals gebruikelijk de meeste stemmen op fok
Als paul er nog in zit is het beter om hakim er nog in te hebben.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Me bad!
Dan zullen de heidenen dat wel gedaan hebben die stemquote:Op maandag 17 februari 2014 09:08 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
vorige maand gedaan,hakim gaat nergens heen,paul gaat er uit dat is zeker.
maar wil graag de kop van andrea zien als ze een stem krijgt
conformistquote:
Heeft ze al geroepen dat ze iets aan voelt komen?quote:Op maandag 17 februari 2014 09:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dan zullen de heidenen dat wel gedaan hebben die stem
Ze hebben het er niet meer over gehad na de laatste zakgeld stemming in het cent raal (hakim-spelling) Rienk probeerde het wel maar ja....daarna alleen nog wat individueel gebabbel en gepiel in de margequote:Op maandag 17 februari 2014 09:07 schreef TheeKeetje het volgende:
[..]
Oeps, zou niet durven tegen Hakim ... of misschien juist ook wel ..haha
Ik ben gewoon benieuwd waar deze sigaretten van betaald worden, want als het van het huishoudgeld is dan betalen de niet-rokers dan mee. Als ze dat allemaal prima vinden moeten ze dat lekker doen, maar ik had het idee dat er anders besloten was. Weten jullie meer?
Wat een watjesquote:Op maandag 17 februari 2014 09:10 schreef martend het volgende:
[..]
Ze hebben het er niet meer over gehad na de laatste zakgeld stemming in het cent raal (hakim-spelling) Rienk probeerde het wel maar ja....daarna alleen nog wat individueel gebabbel en gepiel in de marge
Top doen wequote:Op maandag 17 februari 2014 09:11 schreef renevanlaaren het volgende:
ik ga even naar de 360,me kleptomaantje volgen,roepen jullie ff als ik moet wisselen
zijn supporters zijn verenigd in het stookfrontquote:Op maandag 17 februari 2014 09:11 schreef Poezewoes het volgende:
Kakim heeft weinig fans hier, oh ja Jian!
ik mag haar wel, mits ze haar waffel houdtquote:Op maandag 17 februari 2014 09:12 schreef Blackprinces het volgende:
Lekker ontspannend he yoga..
Het straalt eraf bij nico
veul spaties denk ikquote:Op maandag 17 februari 2014 09:13 schreef Olga het volgende:
Hakim is zijn levensverhaal aan het typen?
Wordt vast bestsellerquote:Op maandag 17 februari 2014 09:13 schreef Olga het volgende:
Ah dacht al, wie is er aan het tikken, dank u!quote:Op maandag 17 februari 2014 09:13 schreef Olga het volgende:
Voor oliebollenbakkers , dan weten ze hoe het niet moetquote:
met jou kan ik pratenquote:Op maandag 17 februari 2014 09:12 schreef formule het volgende:
Een verplichtte zonnedans met Nico
Stoppen en wel nu Onzin gedoe ,doe dat maar thuis
goed recept.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:15 schreef Olga het volgende:
[..]
Voor oliebollenbakkers , dan weten ze hoe het niet moet
ik heb ook liever dat ze wijdbeens ligt te vingeren maar dit is een beginquote:
Hij beschrijft vast wat hij dingen in de vagina van vrouwen, kan stoppen!quote:Op maandag 17 februari 2014 09:16 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
goed recept.
steuk de boel op. ga op je nest liggen rotten. zet een grote bek op. smakelijk.
eensquote:Op maandag 17 februari 2014 09:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Nicoline en haar oefeningen levert altijd leuke beelden op. Alleen jammer dat die nepworstelaar en die nepzwerver het beeld moeten verzieken voor hun tv-momentje.
Zweverig gedoe,....quote:Op maandag 17 februari 2014 09:16 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ik heb ook liever dat ze wijdbeens ligt te vingeren maar dit is een begin
de hele groentela en de halve besteklaquote:Op maandag 17 februari 2014 09:17 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hij beschrijft vast waar hij dingen in de vagina van vrouwen, kan stoppen!
Ook goeiemorgenquote:Op maandag 17 februari 2014 09:16 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ik heb ook liever dat ze wijdbeens ligt te vingeren maar dit is een begin
Zijn er toch zás die rookuh ?quote:Op maandag 17 februari 2014 09:18 schreef renevanlaaren het volgende:
9 pakjes peuken,zoveel roken er toch niet eens,bedenk ik me nu
aha schriftelijke cursus yoga. makes sensequote:Op maandag 17 februari 2014 09:19 schreef HiDiHo het volgende:
Ze kent het niet eens zelf...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 februari 2014 09:19 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
9 keer circa 6 euro van het boodschappengeld, dat moet toch goed genoeg zijn voor een relletje?quote:
Goh, wat erg zeg. Iemand probeert wat te leren uit een boek.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:19 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Wel als je bij binnenkomst al loopt te pretenderen dat je een yoga goeroe bentquote:Op maandag 17 februari 2014 09:20 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Goh, wat erg zeg. Iemand probeert wat te leren uit een boek.
je zit te steuken jongen, stéukuh!quote:Op maandag 17 februari 2014 09:20 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
9 keer circa 6 euro van het boodschappengeld, dat moet toch goed genoeg zijn voor een relletje?
De jesus is de grondverf!quote:Op maandag 17 februari 2014 09:21 schreef formule het volgende:
Ik denk dat Rienk zo opstijgt dat is ook yoga
quote:Op maandag 17 februari 2014 09:21 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
je zit te steuken jongen, stéukuh!
nico ook. althans, die rookt na de sex.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:22 schreef Olga het volgende:
[..]
aike
andrea
billy
lotte
hakim
paul
vanessa
laura
acht dus
Lag aan jouquote:Op maandag 17 februari 2014 09:22 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
nico ook. althans, die rookt na de sex.
of lag het aan mij en mijn tempo, de geur van schroeiend rubber
Ah kijk!quote:Op maandag 17 februari 2014 09:22 schreef Olga het volgende:
[..]
aike
andrea
billy
lotte
hakim
paul
vanessa
laura
acht dus
Is al gebeurdquote:Op maandag 17 februari 2014 09:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Wordt er eigenlijk al gemolken?
We mogen weer helemaal niets zien
aha. je plaatjesmasjien op randomquote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 09:22 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
nico ook. althans, die rookt na de sex.
of lag het aan mij en mijn tempo, de geur van schroeiend rubber
bij mij staan de streams van 's ochtends 7, tot 's avonds 12.00 uur aan, maar zie er geen punten bijkomenquote:Op maandag 17 februari 2014 09:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
is volgens mij alweer gedaan.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat was voor 8 uur alweer klaarquote:Op maandag 17 februari 2014 09:24 schreef Pearlbitch het volgende:
ja daar ga je alquote:Op maandag 17 februari 2014 09:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
bij mij staan de streams van 's ochtends 7, tot 's avonds 12.00 uur aan, maar zie er geen punten bijkomen. Ergens in de 7000 sta ik. al vanaf de eerste week. Maar is heb ook nog nooit iets op de chat gepost
Dat moet dan zeker rond een uur zeven zijn geweest?quote:
Nee maar ze doet alsof ze dit al jaren doetquote:Op maandag 17 februari 2014 09:20 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Goh, wat erg zeg. Iemand probeert wat te leren uit een boek.
Ik ook niet hoor, chat laat ik links liggen en de streams staan hier niet de hele dag aan.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
bij mij staan de streams van 's ochtends 7, tot 's avonds 12.00 uur aan, maar zie er geen punten bijkomen. Ergens in de 7000 sta ik. al vanaf de eerste week. Maar is heb ook nog nooit iets op de chat gepost
ja ik ga vanaf nu maar gewoon random berichten daar neerzetten.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Waarom legt ze dat boek dan open en bloot neer?quote:Op maandag 17 februari 2014 09:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee maar ze doet alsof ze dit al jaren doet
7.14quote:Op maandag 17 februari 2014 09:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat moet dan zeker rond een uur zeven zijn geweest?
streams kijken is 60 punten per uurquote:Op maandag 17 februari 2014 09:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
bij mij niet hoor. En daar chatten begin ik niet aan. Dan maar geen punten...quote:Op maandag 17 februari 2014 09:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
streams kijken is 60 punten per uur
Omdat ze blijkbaar niet zelf kan verzinnen hoe je kunt bewegenquote:Op maandag 17 februari 2014 09:26 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Waarom legt ze dat boek dan open en bloot neer?
Jammer, ik loop altijd tussen 6.30 en 7.30. Dat ga ik er toch echt niet voor verzettenquote:Op maandag 17 februari 2014 09:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
7.14![]()
UTO / [COS #780] Volproppen voor het slapen
Whatever.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat ze blijkbaar niet zelf kan verzinnen hoe je kunt buigen
Het wordt toch tijd dat wij mee kunnen kijken op die laptop, vertrouw die gast voor geen centimeterquote:
48350 : 60 = 805,83 uur = 33,57 dagenquote:Op maandag 17 februari 2014 09:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
streams kijken is 60 punten per uur
Jezus zei tot de apostelen, trek je jas uit dan zullen we worstelen!quote:Op maandag 17 februari 2014 09:30 schreef Voxs het volgende:
Godsamme je zou die Rienk toch ff onder de koude douche zetten als hij 's ochtends al begint te preken...
ik doe altijd ff chatten met kim in de morgenquote:
Hij geeft zijn input voor diverse scenario's even door aan Huub denk ikquote:Op maandag 17 februari 2014 09:34 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ik doe altijd ff chatten met kim in de morgen
Zou wel een grappig zijn, hele boekhouding wegquote:
ow zo. ja ach. die past op een bierviltjequote:Op maandag 17 februari 2014 09:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou wel een grappig zijn, hele boekhouding weg
Schattigquote:Op maandag 17 februari 2014 09:36 schreef Rietens het volgende:
Rienk is jaloers! Nico wil met Emil de kopstand oefenen. Als blikken konden doden....
Boekhouding? Wat er niet is, kan ook niet weg zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 09:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lol ok....dat zootje dat ze erop heebenquote:Op maandag 17 februari 2014 09:37 schreef martend het volgende:
[..]
Boekhouding? Wat er niet is, kan ook niet weg zijn![]()
~O
Zou wel grappig zijn, laptop-crashquote:Op maandag 17 februari 2014 09:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie geen jaloerse blikkenquote:Op maandag 17 februari 2014 09:36 schreef Rietens het volgende:
Rienk is jaloers! Nico wil met Emil de kopstand oefenen. Als blikken konden doden....
Als Emil zo doorgaat kan die meteen mee terug.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:38 schreef misssnapshot het volgende:
Daar komt Aike, terug uit het ziekenhuis?
Opper dat idee maar ff bij Huubquote:Op maandag 17 februari 2014 09:38 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn, laptop-crash![]()
Komen ze erachter dat een bedrijf ook aan backups moet doen
idd....van IT hebben ze geen kaas gegetenquote:Op maandag 17 februari 2014 09:38 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn, laptop-crash![]()
Komen ze erachter dat een bedrijf ook aan backups moet doen
quote:Op maandag 17 februari 2014 09:39 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Als Emil zo doorgaat kan die meteen mee terug.
jammer. sekreet hadden ze van mij paar dagen ter observatie mogen houden.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:38 schreef misssnapshot het volgende:
Daar komt Aike, terug uit het ziekenhuis?
van het terrein af.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Aike terug van het ziekenhuis?
[ afbeelding ]
Wie mailt ff een virus?quote:Op maandag 17 februari 2014 09:39 schreef martend het volgende:
[..]
Opper dat idee maar ff bij Huubik ben voor
Huub klikt er dan eerst opquote:Op maandag 17 februari 2014 09:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wie mailt ff een virus?
Hakim klikt toch op alles volgens mij![]()
'k wou dat ik het kon, net als die site van hun even opleuken, met wat nieuwe events ofzoquote:
door ons?quote:Op maandag 17 februari 2014 09:42 schreef Clank het volgende:
De bacterie is weg en ze heeft een zalfje gehad. Hoeft alleen nog maar van buitenaf bestreden te worden.
en minder domme wauwel-posts lezen, scheelt ookquote:Op maandag 17 februari 2014 09:43 schreef TheeKeetje het volgende:
Misschien is het een idee dat ze eens wat gezonder (=minder koolhydraten, dus geen suiker, geen alcohol, geen granen) gaan eten zodat ze niet steeds van die ontstekingen hebben. Dat zal een hoop in ziektekosten en ellende schelen.
zeker!quote:Op maandag 17 februari 2014 09:43 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
en minder domme wauwel-posts lezen, scheelt ook
even een aanvulling:quote:Op maandag 17 februari 2014 09:43 schreef Pearlbitch het volgende:
De Koningin van de Gulle Lach.![]()
[ afbeelding ]
Waarom niet? Wat is daar viezer aan dan aan schoenen? En dan nog ... rapen ze het eten van de grond op als het valt?? (hoop ik toch niet)quote:Op maandag 17 februari 2014 09:45 schreef martend het volgende:
Dacht dat Rienkie niet met blote voeten in de keuken mogg kommuh ?
Ze zijn zo boos dat ze die vrachtwagen straks dóór de loods heen rijden.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Waneer word de Humana Vrachtwagen in die loods geparkeerd !!
nou het restant past wel in kofferbak van een mini. de rest blijft daar.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb gevoeld van welquote:Op maandag 17 februari 2014 09:46 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
zou ze weer gaan ruilen
Binnen nu en tig uurquote:Op maandag 17 februari 2014 09:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik kan er ook niet goed meer tegen. Het is wel een enorme zeikerdquote:Op maandag 17 februari 2014 09:47 schreef Clank het volgende:
Jemig wat kan die Nicolien lang door neuzelen over haar yoga oefeningen..
ja idd. kop houden en kont laten zien.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet goed meer tegen. Het is wel een enorme zeikerd
Ja, als dartbordquote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 09:50 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ja idd. kop houden en kont laten zien.
Die gaat verder bouwen aan zijn exitquote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 09:50 schreef renevanlaaren het volgende:
andrea staat steeds naar de zakken te loeren,het is te druk .
ze durft even niet
Wat? Niet weg? Ik ga even slapen en de mening is alweer veranderd?quote:
boehoeoeoee i-i-i-i-i-i-i-k m-m-m-m-m-mis me m-m-m-m-m-m-meisjezoquote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 09:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet goed meer tegen. Het is wel een enorme zeikerd
Ja, een joint.quote:
Ook goedquote:
ja...quote:Op maandag 17 februari 2014 09:54 schreef martend het volgende:
[..]
Wat? Niet weg? Ik ga even slapen en de mening is alweer veranderd?
het ergste heeft hij gehad zegt hij.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:54 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
boehoeoeoee i-i-i-i-i-i-i-k m-m-m-m-m-mis me m-m-m-m-m-m-meisjezo
huilebalk. etterbak. next.
In die kop van Paul gebeurt meer dan in heel utopiaquote:Op maandag 17 februari 2014 09:54 schreef martend het volgende:
[..]
Wat? Niet weg? Ik ga even slapen en de mening is alweer veranderd?
Okay dan ga ik nu op Paul stemmenquote:Op maandag 17 februari 2014 09:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
het ergste heeft hij gehad zegt hij.
Hakim vindt hem weer wat stralen.
En ze leven nog lang en gelukkig
Moet je die mail wel langs het HakimAike Filter zien te krijgenquote:Op maandag 17 februari 2014 09:58 schreef schizolientje het volgende:
kunnen we de bewoners die gisteren hard werkten niet mailen om ze te bedanken voor de sigarettenvoorraad die weer besteld kan?
Ik zou met Andrea mijn reet afvegenquote:Op maandag 17 februari 2014 09:59 schreef Blackprinces het volgende:
Hakim moet bouten maar het schijtpapier is op jonguh
ja ook al is er wel schijtpapierquote:Op maandag 17 februari 2014 10:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zou met Andrea mijn reet afvegen
Emilquote:Op maandag 17 februari 2014 10:01 schreef martend het volgende:
Raar beeld, Hakim in gesprek met Andrea.
(Die terloops zegt dat ze stopt met roken met een peuk in de hand)
Hadden ze die niet gekregen van Marriële?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Die sloffen had ze volgens mij nog niet. Ook jatwerk dus
[ afbeelding ]
Sorry ben nog niet geheel wakker....quote:
O dat kan ook wel. Ik had ze nog nooit gezien.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:02 schreef Clank het volgende:
[..]
Hadden ze die niet gekregen van Marriële?
Zou best kunnen dat ik gek benquote:Op maandag 17 februari 2014 10:02 schreef rokkutsaains het volgende:
Goedemorgen!![]()
Even de SV's teruggelezen; weinig gebeurd afgelopen weekend blijkbaar.
Zelf op 2 feestjes geweest, waar vrijwel niemand Utopia bleek te volgen.
Kreeg wat meewarige blikken..... Zouden we dan toch een beetje gek zijn?
Hoe Utopia dagelijks aan die 1 miljoen kijkers komt is me wel een raadsel.
wie wil er nu Vanessa voer kopen??quote:Op maandag 17 februari 2014 10:01 schreef misssnapshot het volgende:
Vanessa heeft iemand aan de lijn van een website waar je maaltijden kunt delen (verkopen) met buren. De vraag is of Vanessa extra wil koken om porties te verkopen. Vanmiddag komt iemand langs.
Script.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:02 schreef rokkutsaains het volgende:
We zijn gewoon trendy en hipquote:Op maandag 17 februari 2014 10:02 schreef rokkutsaains het volgende:
Goedemorgen!![]()
hoeveel punten moet je hebben voor Elitequote:Op maandag 17 februari 2014 10:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O dat kan ook wel. Ik had ze nog nooit gezien.
lekker portie snot van vanasquote:Op maandag 17 februari 2014 10:01 schreef misssnapshot het volgende:
Vanessa heeft iemand aan de lijn van een website waar je maaltijden kunt delen (verkopen) met buren. De vraag is of Vanessa extra wil koken om porties te verkopen. Vanmiddag komt iemand langs.
ja. ik ken ook niemand die deze ellende volgt.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:02 schreef rokkutsaains het volgende:
Goedemorgen!![]()
De meest actieve paspoorthouders maken kans op Elite te worden.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:04 schreef Hobby het volgende:
[..]
hoeveel punten moet je hebben voor Elite
duiken. ja ze zit vèr onder normaal niveau.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:05 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Andrea buiten, peuk roken met Aike.
Ze heeft last van der rug, ze heeft een zwakke rug, komt door duiken vertelt ze.
moet maar eens naar gekeken worden.
Gaat ze regelen.
Ik leg krom.
in mijn directe omgeving ken ik er tweequote:Op maandag 17 februari 2014 10:05 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ja. ik ken ook niemand die deze ellende volgt.
doet jij dré dan ff body-to-body rubbenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Aike mag dagelijks Andrea's rug wrijven, maar ze wil geen mannen aan haar lijf.
Goh Dré, dat is de eerste keer dat ik je heeeeeeelemaal gelijk geef
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:06 schreef Pearlbitch het volgende:
De Pin Up Club had ook miljoenen kijkcijfers, maar er keek nooit iemand.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat ik gek ben
ik keek wel. tegenvaller was t.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De Pin Up Club had ook miljoenen kijkcijfers, maar er keek nooit iemand.
Ik wil wel over haar rug lopenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:06 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
duiken. ja ze zit vèr onder normaal niveau.
Dat komt omdat Anton dat geschreven heeft in een brief...ze mag ook geen mannelijke bewoners meer masseren...en ja Andrea is zo volgzaam heh....quote:Op maandag 17 februari 2014 10:06 schreef Pearlbitch het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik wil wel over haar rug lopen![]()
ik weeg alleen 120 kilo, maar dat mag de pret niet drukken toch?
Ik zeg doen!quote:Op maandag 17 februari 2014 10:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
de pret niet. het zal dré wel pletten.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat was zaterdagmorgen al een vaststaand feit.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:04 schreef martend het volgende:
[..]
We zijn gewoon trendy en hipEn weinig gebeurd? Humana is bestolen!!
Dat zal die rug goed kraken!quote:Op maandag 17 februari 2014 10:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Mijn eerste confrontatie met bloot op tv. Ik keek stiekem op de kamer van mijn zus, want van mijn ouders mocht het niet. Wat me vooral bijstaat zijn die enorme sinaasappelputten bij die meidenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:08 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ik keek wel. tegenvaller was t.
En ik eindig met VOOR ONS een happy endquote:Op maandag 17 februari 2014 10:09 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat zal die rug goed kraken!
Goede eigenschappenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:08 schreef Bestweldonker het volgende:
Aike heeft een hekel aan mensen die manipulatief zijn, ook onoprechtheid kan ze niet tegen.
Tsjier joe up, Tsjier joe upquote:Op maandag 17 februari 2014 10:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn eerste confrontatie met bloot op tv. Ik keek stiekem op de kamer van mijn zus, want van mijn ouders mocht het niet. Wat me vooral bijstaat zijn die enorme sinaasappelputten bij die meiden
en veul groot krullerig haar en wasem op de lens. en ze heetten mirabel, joyce of sabina.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn eerste confrontatie met bloot op tv. Ik keek stiekem op de kamer van mijn zus, want van mijn ouders mocht het niet. Wat me vooral bijstaat zijn die enorme sinaasappelputten bij die meiden
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En ik eindig met VOOR ONS een happy endeen eenvoudige nekbehandeling zodat de spanning er af is, en lekker slap hangt
Aike heeft dus een hekel aan zichzelf.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:08 schreef Bestweldonker het volgende:
Aike heeft een hekel aan mensen die manipulatief zijn, ook onoprechtheid kan ze niet tegen.
kijk, dat is info waar we nog es wat aan hebbenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:13 schreef misssnapshot het volgende:
Koerier vraagt: 0,38 cent per kilometer ex btw. korte afstanden (onder 50 km) starttarief vanaf 5 euro.
Die eerste vroeg ¤ 7,50 als starttariefquote:Op maandag 17 februari 2014 10:13 schreef misssnapshot het volgende:
Koerier vraagt: 0,38 cent per kilometer ex btw. korte afstanden (onder 50 km) starttarief vanaf 5 euro.
Voor de mensen die graag de kosten willen bijhoudenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:13 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
kijk, dat is info waar we nog es wat aan hebben
Niemand durft het toe te geven.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:05 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ja. ik ken ook niemand die deze ellende volgt.
mjah. dat is mijn zwakke punt. nog even en ík krijg zakgeld.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:15 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Voor de mensen die graag de kosten willen bijhouden
en stoppen met roken niet te vergetenquote:Op maandag 17 februari 2014 09:43 schreef TheeKeetje het volgende:
Misschien is het een idee dat ze eens wat gezonder (=minder koolhydraten, dus geen suiker, geen alcohol, geen granen) gaan eten zodat ze niet steeds van die ontstekingen hebben. Dat zal een hoop in ziektekosten en ellende schelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |