door ons?quote:Op maandag 17 februari 2014 09:42 schreef Clank het volgende:
De bacterie is weg en ze heeft een zalfje gehad. Hoeft alleen nog maar van buitenaf bestreden te worden.
en minder domme wauwel-posts lezen, scheelt ookquote:Op maandag 17 februari 2014 09:43 schreef TheeKeetje het volgende:
Misschien is het een idee dat ze eens wat gezonder (=minder koolhydraten, dus geen suiker, geen alcohol, geen granen) gaan eten zodat ze niet steeds van die ontstekingen hebben. Dat zal een hoop in ziektekosten en ellende schelen.
zeker!quote:Op maandag 17 februari 2014 09:43 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
en minder domme wauwel-posts lezen, scheelt ook
even een aanvulling:quote:Op maandag 17 februari 2014 09:43 schreef Pearlbitch het volgende:
De Koningin van de Gulle Lach.![]()
[ afbeelding ]
Waarom niet? Wat is daar viezer aan dan aan schoenen? En dan nog ... rapen ze het eten van de grond op als het valt?? (hoop ik toch niet)quote:Op maandag 17 februari 2014 09:45 schreef martend het volgende:
Dacht dat Rienkie niet met blote voeten in de keuken mogg kommuh ?
Ze zijn zo boos dat ze die vrachtwagen straks dóór de loods heen rijden.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Waneer word de Humana Vrachtwagen in die loods geparkeerd !!
nou het restant past wel in kofferbak van een mini. de rest blijft daar.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb gevoeld van welquote:Op maandag 17 februari 2014 09:46 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
zou ze weer gaan ruilen
Binnen nu en tig uurquote:Op maandag 17 februari 2014 09:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik kan er ook niet goed meer tegen. Het is wel een enorme zeikerdquote:Op maandag 17 februari 2014 09:47 schreef Clank het volgende:
Jemig wat kan die Nicolien lang door neuzelen over haar yoga oefeningen..
ja idd. kop houden en kont laten zien.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet goed meer tegen. Het is wel een enorme zeikerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |