9 keer circa 6 euro van het boodschappengeld, dat moet toch goed genoeg zijn voor een relletje?quote:
Goh, wat erg zeg. Iemand probeert wat te leren uit een boek.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:19 schreef HiDiHo het volgende:
Ze kent het niet eens zelf...
[ afbeelding ]
Wel als je bij binnenkomst al loopt te pretenderen dat je een yoga goeroe bentquote:Op maandag 17 februari 2014 09:20 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Goh, wat erg zeg. Iemand probeert wat te leren uit een boek.
je zit te steuken jongen, stéukuh!quote:Op maandag 17 februari 2014 09:20 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
9 keer circa 6 euro van het boodschappengeld, dat moet toch goed genoeg zijn voor een relletje?
De jesus is de grondverf!quote:Op maandag 17 februari 2014 09:21 schreef formule het volgende:
Ik denk dat Rienk zo opstijgt dat is ook yoga
quote:Op maandag 17 februari 2014 09:21 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
je zit te steuken jongen, stéukuh!
nico ook. althans, die rookt na de sex.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:22 schreef Olga het volgende:
[..]
aike
andrea
billy
lotte
hakim
paul
vanessa
laura
acht dus
Lag aan jouquote:Op maandag 17 februari 2014 09:22 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
nico ook. althans, die rookt na de sex.
of lag het aan mij en mijn tempo, de geur van schroeiend rubber
Ah kijk!quote:Op maandag 17 februari 2014 09:22 schreef Olga het volgende:
[..]
aike
andrea
billy
lotte
hakim
paul
vanessa
laura
acht dus
Is al gebeurdquote:Op maandag 17 februari 2014 09:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Wordt er eigenlijk al gemolken?
We mogen weer helemaal niets zien
aha. je plaatjesmasjien op randomquote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 09:22 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
nico ook. althans, die rookt na de sex.
of lag het aan mij en mijn tempo, de geur van schroeiend rubber
bij mij staan de streams van 's ochtends 7, tot 's avonds 12.00 uur aan, maar zie er geen punten bijkomenquote:Op maandag 17 februari 2014 09:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat ja....of je moet streams altijd aan laten
is volgens mij alweer gedaan.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat was voor 8 uur alweer klaarquote:Op maandag 17 februari 2014 09:24 schreef Pearlbitch het volgende:
ja daar ga je alquote:Op maandag 17 februari 2014 09:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
bij mij staan de streams van 's ochtends 7, tot 's avonds 12.00 uur aan, maar zie er geen punten bijkomen. Ergens in de 7000 sta ik. al vanaf de eerste week. Maar is heb ook nog nooit iets op de chat gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |