SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wil jij erin?
• Joey (20)
• Amanda (26)
• Jochem (27)
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.
Go!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
9 pakjes: 6 gewoon en 3 light.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:55 schreef Dotteke het volgende:
Waaromo was Hakim net zo boos, althans het leek mij dat hji boos naar buiten kwam. Maar de streams werden weer gewisseld.
Hoorde Madammeke bestel ook weer 6 pakkies peuken bestellen.![]()
Hebbie aardig wat puntjes meer dan mij 30K ongeveerquote:Op maandag 17 februari 2014 08:54 schreef renevanlaaren het volgende:
ik zie nog geen elite stempel maar 88456 Punten moet toch lukken
f5 doe dusquote:Op maandag 17 februari 2014 08:57 schreef martend het volgende:
[..]
Hebbie aardig wat puntjes meer dan mij 30K ongeveer
(Ik logde net in en zag het stempeltje verschijnen)
Waarom ze niet van die blikken shag kopen, is mij een raadsel.quote:
Als wij een maand niet kijken zijn wij nog steeds Elitequote:Op maandag 17 februari 2014 08:57 schreef martend het volgende:
[..]
Hebbie aardig wat puntjes meer dan mij 30K ongeveer
(Ik logde net in en zag het stempeltje verschijnen)
quote:Op maandag 17 februari 2014 08:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als wij een maand niet kijken zijn wij nog steeds Elite
Ja, en als je de eerste maand niet gekeken hebt word je nooit meer elitequote:Op maandag 17 februari 2014 08:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als wij een maand niet kijken zijn wij nog steeds Elite
Dat ja....of je moet streams altijd aan latenquote:Op maandag 17 februari 2014 08:59 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Ja, en als je de eerste maand niet gekeken hebt word je nooit meer elite
Dat helpt/werkt niet (meer). Ze werken nu met een Token die verloopt.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat ja....of je moet streams altijd aan laten
Ja daar begon ik laatst mee, word je sochtends wakker met sessie verlopenquote:Op maandag 17 februari 2014 09:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat ja....of je moet streams altijd aan laten
Moggulquote:Op maandag 17 februari 2014 09:01 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
goeiesmèrgus.
zo zo.elite dus. ik ben eenvoudig voetvolk. proletariër. verschoppenen verwerpt uw ketenen. een rode dageraad zal gloren.
je slaat de spijker op zun bolletjequote:Op maandag 17 februari 2014 09:00 schreef Mirjam152 het volgende:
Ik kijk al een tijdje mee en vind dat er maar weinig bewoners zijn die met ideeën komen om geld te verdienen. Volgens mij heeft het gros, waaronder Hakim, Aike, Vanessa, Ruud en Laura nog nooit een idee geopperd. Of zie ik dat verkeerd? Vanessa vind ik ook een giller. In haar intro zei ze: "Ik hep nog nooit nie gewerrekt. Ik ben alletijd huismoeder gewees. Nu wil ik me ontplooie." En wat doet ze? Ze is gewoon weer de huisvrouw.
Ik mis alleen stemmingmaker nog, mja ben niet van plan te chatten op hun chatquote:
autorefesh plusquote:Op maandag 17 februari 2014 09:01 schreef martend het volgende:
[..]
Dat helpt/werkt niet (meer). Ze werken nu met een Token die verloopt.
quote:Op maandag 17 februari 2014 09:03 schreef renevanlaaren het volgende:
ik nomineer andrea ,anders jat ze straks de bewoners ook nog
Oje is dat goed of slechtquote:Op maandag 17 februari 2014 09:01 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
goeiesmèrgus.
zo zo.elite dus. ik ben eenvoudig voetvolk. proletariër. verschoppenen verwerpt uw ketenen. een rode dageraad zal gloren.
je nominatie zal ook niet veilig wezenquote:Op maandag 17 februari 2014 09:03 schreef renevanlaaren het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2014 09:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik mis alleen stemmingmaker nog, mja ben niet van plan te chatten op hun chat
Hoe kan dat als ze deze week geen zakgeld krijgen? Volgens mij kan je trouwens nog geen 2 pakjes per week bestellen van 15 Euro zakgeld, maar dat weet ik ook niet precies (als niet-roker;))quote:Op maandag 17 februari 2014 08:55 schreef Dotteke het volgende:
Hoorde Madammeke bestel ook weer 6 pakkies peuken bestellen.![]()
De enige die buiten haar comfortzone loopt te rellen is Isa.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:02 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
je slaat de spijker op zun bolletje
Je gunt haar ook nooit iets hequote:Op maandag 17 februari 2014 09:03 schreef renevanlaaren het volgende:
ga je me nu vertellen dat je het niet vertrouwd? stemmingmakerij. laat hakim het maar niet horen. die heeft appeltjes te schillen met streamersquote:Op maandag 17 februari 2014 09:04 schreef TheeKeetje het volgende:
[..]
Hoe kan dat als ze deze week geen zakgeld krijgen? Volgens mij kan je trouwens nog geen 2 pakjes per week bestellen van 15 Euro zakgeld, maar dat weet ik ook niet precies (als niet-roker;))
Hakim doet bonnetjes, Aike Eksel Magie, no problemo dusquote:Op maandag 17 februari 2014 09:04 schreef TheeKeetje het volgende:
[..]
Hoe kan dat als ze deze week geen zakgeld krijgen? Volgens mij kan je trouwens nog geen 2 pakjes per week bestellen van 15 Euro zakgeld, maar dat weet ik ook niet precies (als niet-roker;))
mag ze lot mee naar huis nemenquote:Op maandag 17 februari 2014 09:04 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Je gunt haar ook nooit iets heZe is altijd zo serieus met die koetjes enzo
mogguh. nee ik ook niet. en ik kijk nog wel helemaal geen streams. schandequote:Op maandag 17 februari 2014 09:05 schreef Blackprinces het volgende:
Meh... Ben dus weer geen elite.![]()
Mogguh
Ik ook niet maar als die andere elite maar goed stemmen vind ik het allemaal best!quote:Op maandag 17 februari 2014 09:05 schreef Blackprinces het volgende:
Meh... Ben dus weer geen elite.![]()
Mogguh
eerst hakim. anders verandert er nietsquote:
laat m maar komen die oliebol..quote:Op maandag 17 februari 2014 09:05 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ga je me nu vertellen dat je het niet vertrouwd? stemmingmakerij. laat hakim het maar niet horen. die heeft appeltjes te schillen met streamers
Oeps, zou niet durven tegen Hakim ... of misschien juist ook wel ..hahaquote:Op maandag 17 februari 2014 09:05 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ga je me nu vertellen dat je het niet vertrouwd? stemmingmakerij. laat hakim het maar niet horen. die heeft appeltjes te schillen met streamers
ja ze geilen op nicoquote:Op maandag 17 februari 2014 09:06 schreef SailingDuck het volgende:
Drie zonnegroeters
[ afbeelding ]
Ik volg zoals gebruikelijk de meeste stemmen op fokquote:Op maandag 17 februari 2014 09:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik ook niet maar als die andere elite maar goed stemmen vind ik het allemaal best!
Hoop dat er anti Hakim mensen tussen zitten!
Me bad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |