Gooi olie op het vuur, voor die haters gaan we vlammen: hoor die young stunna rammenquote:
Net terug uit Zweden dus ff bijkomen komende dagenquote:Op zondag 16 februari 2014 22:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dus iemand nog leuke plannen deze week?
Oh ja jij was daar heen he. Leuk gehad?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:53 schreef Uncle het volgende:
[..]
Net terug uit Zweden dus ff bijkomen komende dagen![]()
Weer ouderwetse sneeuwstorm tijdens de wedstrijd![]()
[ afbeelding ]
Werken.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja was gaaf, gezellig, koud, foto, party, allesquote:Op zondag 16 februari 2014 22:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ja jij was daar heen he. Leuk gehad?
Kijk weer een weekend welbesteed.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:57 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ja was gaaf, gezellig, koud, foto, party, alles
vind het eigenlijk helemaal niet erg. Ik heb alleen zo hekel aan het vroeg opstaan.quote:
Mja dat valt hier wel mee. Opstaan, douchen, hond uitlaten, ontbijten en dan stort ik achter mijn bureau (annex eetkamertafel)quote:Op zondag 16 februari 2014 22:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
vind het eigenlijk helemaal niet erg. Ik heb alleen zo hekel aan het vroeg opstaan.
Gear kopen. Misschien...quote:Op zondag 16 februari 2014 22:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb dat dinsdag. Dat is eigenlijk mijn maandag haha.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Gear kopen. Misschien...
Statief, ball head en fluid head. Plus zit ik tegen de Sigma 17-50mm 2.8 te hikken. (heb lichtsterkte wel eens nodig en met filmen is constante diafragma handig).
Kost alleen wel geld.
Maar eerst maandag doorkomen. Ik haat maandagen![]()
Vanwege werk o.i.d.?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb dat dinsdag. Dat is eigenlijk mijn maandag haha.
quote:Leuke spullen ben je van plan om te kopen
Das nog best prijzig. Kan ik het eerst gewoon zelf proberen met een kwastje en blaasbalg? Of is dat af te raden?quote:
Kan altijd, ik laat het liever altijd doen. Is een keuzequote:Op zondag 16 februari 2014 23:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Das nog best prijzig. Kan ik het eerst gewoon zelf proberen met een kwastje en blaasbalg? Of is dat af te raden?
Ik moet me er eerst ook in verdiepen. Kun je de spiegel zo omklappen?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kan altijd, ik laat het liever altijd doen. Is een keuze
Mijn vriend werkt ook 3 dagen per week vanuit huis. Maar op dinsdag niet. En ook al wordt er op maandag gewoon gewerkt voelt dat toch anders ^^quote:Op zondag 16 februari 2014 23:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Vanwege werk o.i.d.?
Maar ik haat maandagen. Weekend voorbij, grauwe dagen tegenwoordig, lange week in vooruitzicht.
[..]
Je moet dan in het menu de optie 'sensor reinigen' even opzoeken(als je alleen de spiegel opklapt kun je alleen de lamellen van je sluiter reinigen).quote:Op zondag 16 februari 2014 23:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik moet me er eerst ook in verdiepen. Kun je de spiegel zo omklappen?
Dat mini-balgje dat ik heb haalt dus niets uitquote:
Sluitertijd van een seconde pakken en bewegen boven dat velletje papier.quote:
- Diafragma zo klein mogelijk (kleine opening, groot getal). Dan wordt de eventueel aanwezige stof nog beter zichtbaarquote:Op zondag 16 februari 2014 23:56 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Sluitertijd van een seconde pakken en bewegen boven dat velletje papier.
Straks ook nog naar Kuopio?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:57 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ja was gaaf, gezellig, koud, foto, party, alles
Ik, Puala en volgens mij Ynske kunnen dat.quote:
Okee, gaan we doen.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon het topic volposten?
Ik hoor net dat ik het moet vullen met postings.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik, Puala en volgens mij Ynske kunnen dat.
Vaker gehoord, geloof ik wel ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:24 schreef Puala het volgende:
Vanmorgen op de radio zei iemand dat je hetroç, homo's en pedo's hebt. Had die uitspraak nog niemand gehoord. Maar kan me wel voorstellen dat het zo werkt. Maar net zoals je dus homo's hebt die toch met een andere sekse gaan daten/trouwen. Zo moeten pedo's dat toch ook kunnen?
Iemand zin in een leuke discussie?
quote:
Ik snap ook wel dat ie het probeert hoorquote:Op maandag 17 februari 2014 08:37 schreef Ynske het volgende:
[..]ja wat denk je, die moet nu gaan postkrikken
Nou, ik vond haar maar weer lastig wakker worden net. Maar het is gelukt.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mja dat valt hier wel mee. Opstaan, douchen, hond uitlaten, ontbijten en dan stort ik achter mijn bureau (annex eetkamertafel)
Vooral met de hond lopen vind ik wel fijn. Lekker vroeg alles nog rustig enzo.
quote:Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
Ontvang een statusbericht van uw zending. maandag, Februari 17, 2014 om 06:09
Service Area plaats van herkomst: HONG KONG - HONG KONG - HONG KONG
Service Area bestemming: AMSTERDAM - ZUID HOLLAND - NETHERLANDS, THE +1 Colli
JD011956277310006156
maandag, Februari 17, 2014 Locatie Tijd Colli
17 Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:09 +1 Colli
JD011956277310006156
zaterdag, Februari 15, 2014 Locatie Tijd Colli
16 Zending gearriveerd op DHL-vestiging ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:14 +1 Colli
JD011956277310006156
15 Vertrokken van DHL vestiging in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 06:19 +1 Colli
JD011956277310006156
14 Verwerkt in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 00:56 +1 Colli
JD011956277310006156
13 Douane inklaring compleet om BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 00:17 +1 Colli
JD011956277310006156
vrijdag, Februari 14, 2014 Locatie Tijd Colli
12 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 23:57 +1 Colli
JD011956277310006156
11 Status douane bijgewerkt BRUSSELS - BELGIUM 21:10
10 Vertrokken van DHL vestiging in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 20:58 +1 Colli
JD011956277310006156
9 Verwerkt in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 12:29 +1 Colli
JD011956277310006156
8 Douane inklaring compleet om AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 12:28 +1 Colli
JD011956277310006156
7 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:34 +1 Colli
JD011956277310006156
6 Status douane bijgewerkt AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:50
donderdag, Februari 13, 2014 Locatie Tijd Colli
5 Status douane bijgewerkt AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 16:34
4 Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 23:27 +1 Colli
JD011956277310006156
3 Verwerkt in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 22:15 +1 Colli
JD011956277310006156
2 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 21:02 +1 Colli
JD011956277310006156
1 Zending opgehaald HONG KONG - HONG KONG 16:57 +1 Colli
Je kan als homo toch ook prima met een vrouw trouwen en als lesbo toch prima met een man? En toch nemen velen het risico, zelfs (of juist) in landen waar het niet mag toch hun seksuele voorkeur te uiten met daarbij het risico op de dood te lopen.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:33 schreef kanovinnie het volgende:
Je kan als pedo toch prima met een vrouw trouwen? Dat lijkt me net zoiets als dat een hoop mensen een relatie hebben en gelukkig zijn met hun partner, maar liever een model naast zich hebben lopen?
Ja, duh, beetje vlot erdoorheen. Kan wel vol vandaag.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:37 schreef Ynske het volgende:
[..]ja wat denk je, die moet nu gaan postkrikken
Zo bedoelde ik het niet. Ik neem aan dat je als pedo ook gelukkig kan zijn met iemand van 20 jaar of ouder. Als homo of lesbo kan je dat niet met iemand van het andere geslacht.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:54 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Je kan als homo toch ook prima met een vrouw trouwen en als lesbo toch prima met een man? En toch nemen velen het risico, zelfs (of juist) in landen waar het niet mag toch hun seksuele voorkeur te uiten met daarbij het risico op de dood te lopen.
En het ligt maar net aan de maatschappelijke normen, je hebt ook landen waar trouwen en seks met voor ons nog kinderen de norm is en homoseksualiteit als verwerpelijk wordt beschouwd.
Dan snap je het hele punt van Puala dus niet. Ga dat nou nog eens lezen.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Ik neem aan dat je als pedo ook gelukkig kan zijn met iemand van 20 jaar of ouder. Als homo of lesbo kan je dat niet met iemand van het andere geslacht.
Lijkt me.
Als homo/lesbo kan je toch ook prima gelukkig zijn met het andere geslacht? Misschien niet net als hetro's, omdat je er toch minder gevoel bij hebt. Maar dan zal het misschien meer de broer-zus relatie zijn zoals velen die gewoon hetro zijn ook hebben.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Ik neem aan dat je als pedo ook gelukkig kan zijn met iemand van 20 jaar of ouder. Als homo of lesbo kan je dat niet met iemand van het andere geslacht.
Lijkt me.
Dat zou best kunnen, maar dat lijkt me toch anders. Je bent dan sexueel niet aangetrokken tot de ander. En als pedo zou je denk ik best ook nog van vrouwen kunnen houden.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Als homo/lesbo kan je toch ook prima gelukkig zijn met het andere geslacht? Misschien niet net als hetro's, omdat je er toch minder gevoel bij hebt. Maar dan zal het misschien meer de broer-zus relatie zijn zoals velen die gewoon hetro zijn ook hebben.
Maar toch ook niet zoals je graag wilt lijkt me.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar dat lijkt me toch anders. Je bent dan sexueel niet aangetrokken tot de ander. En als pedo zou je denk ik best ook nog van vrouwen kunnen houden.
Tsja, dat blijft gissen. Gelukkig heb ik er geen verstand vanquote:Op maandag 17 februari 2014 09:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar toch ook niet zoals je graag wilt lijkt me.
Waarom kan je dan als homo niet van vrouwen houden en zou je als pedo wel van oude mensen kunnen houden.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar dat lijkt me toch anders. Je bent dan sexueel niet aangetrokken tot de ander. En als pedo zou je denk ik best ook nog van vrouwen kunnen houden.
Omdat je dan geen homo bent, maar bi.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:16 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Waarom kan je dan als homo niet van vrouwen houden en zou je als pedo wel van oude mensen kunnen houden.
Je mag best zeggen dat het zo is hoor, daarmee verklaar je niet meteen dat je dit gedrag ook goed keurt. Sommige karaktertrekjes zijn nou eenmaal maatschappelijk ongewenst.
Zucht... Als je homo bent, houd je niet van vrouwen. Als je pedo bent, houd je niet van oudere vrouwen/heren, maar juist van minderjarigen. Dus waarom roep jij dat je als homo NIET van vrouwen kan houden, maar gelijktijdig dat iemand die pedo is, WEL van mensen van zijn/haar eigen leeftijd zou kunnen houden?quote:Op maandag 17 februari 2014 09:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat je dan geen homo bent, maar bi.
Omdat dat mij lijkt. Maar ik weet er niets vanaf. Jij ook niet, dus hoe je die conclusies kan trekken is mij een raadsel.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:35 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Zucht... Als je homo bent, houd je niet van vrouwen. Als je pedo bent, houd je niet van oudere vrouwen/heren, maar juist van minderjarigen. Dus waarom roep jij dat je als homo NIET van vrouwen kan houden, maar gelijktijdig dat iemand die pedo is, WEL van mensen van zijn/haar eigen leeftijd zou kunnen houden?
Hier ook wat lastig. Dat boek moest uit vannacht^^quote:Op maandag 17 februari 2014 08:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou, ik vond haar maar weer lastig wakker worden net. Maar het is gelukt.
Welk boek?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hier ook wat lastig. Dat boek moest uit vannacht^^
Zo werkt het dus niet. Als je er meer van wilt weten, kan je Dick Swaab lezen.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat dat mij lijkt. Maar ik weet er niets vanaf. Jij ook niet, dus hoe je die conclusies kan trekken is mij een raadsel.
En die opmerking van mij die je quote slaat precies op je eerste zin. Je moet wel lezen he![]()
Bedankt voor de uitleg. Maar ik hoef er eigenlijk niets van te weten (als in, mezelf erin verdiepen). Ik vind het maar ziek gedrag (van een pedo) en wil eigenlijk niet weten hoe het allemaal in elkaar steekt. Ik heb er toch geen begrip voor.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:25 schreef An24 het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet. Als je er meer van wilt weten, kan je Dick Swaab lezen.
Je hersenen zijn zo ingericht dat je op het andere geslacht valt, of op hetzelfde geslacht valt, of op kinderen valt. Bij elk type past ook een type persoonlijkheid, dingen die je opvalt aan een hetero, homo of pedo. Veel mensen hebben een 'gaydar', ik heb ook nog eens een 'pedar'![]()
Voor de goede orde: een pedofiel valt op kinderen, is er verliefd op en wil er een relatie mee. Een pedoseksueel is ook iemand die seks wilt of heeft gehad met kids.
Wat een onzin. Een man die op mannen valt kan ook van vrouwen houden.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:35 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Zucht... Als je homo bent, houd je niet van vrouwen.
En dat is nu precies de reden waarom pedo's gefrustreerd raken en getriggerd worden. Als mensen nu wel begrip zouden tonen, zouden er veel minder ongelukken met kids gebeuren. Haat maakt de trigger alleen maar erger.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg. Maar ik hoef er eigenlijk niets van te weten (als in, mezelf erin verdiepen). Ik vind het maar ziek gedrag (van een pedo) en wil eigenlijk niet weten hoe het allemaal in elkaar steekt. Ik heb er toch geen begrip voor.
Dus niet de houden van zoals we hier bespreken. Natuurlijk, ik houd ook van mijn nichtjes en neefjes, net als ik van mijn ouders en andere familieleden houd, maar ik hoef er geen relatie mee. Met die pedo is dat toch anders.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wat een onzin. Een man die op mannen valt kan ook van vrouwen houden.
Omdat ik op mannen val, wil dat niet zeggen dat ik niet van mn vriendinnen kan houden. En van een homovriendje van me. Ja de basis is anders, maar het is wel houden van.
Er zit nog wel een verschil tussen houden van en verliefd zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wat een onzin. Een man die op mannen valt kan ook van vrouwen houden.
Omdat ik op mannen val, wil dat niet zeggen dat ik niet van mn vriendinnen kan houden. En van een homovriendje van me. Ja de basis is anders, maar het is wel houden van.
Ik keur de mensenjachten op pedo's niet goed, maar verder kan ik er weinig begrip voor tonen. Dat je geil wordt van kinderen kan ik in zekere zin nog wel begrijpen (als zijnde, het is een "afwijking" in je hersens), maar ik walg van dat soort mensen.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:31 schreef An24 het volgende:
[..]
En dat is nu precies de reden waarom pedo's gefrustreerd raken en getriggerd worden. Als mensen nu wel begrip zouden tonen, zouden er veel minder ongelukken met kids gebeuren. Haat maakt de trigger alleen maar erger.
Overigens ben ik ook zwaar tegen op pedoseksualiteit en ik ben ook geen "ahw zielig over de bol type", maar juist een pedofiel niet willen begrijpen, zorgt juist voor ziekte bij de ander.
Gewoon over je heen laten lopenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb verkrampt in bed gelegen. Heel mijn lijf zit vast
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nou ik ga alvast op de stoep liggen ^^
Dat heb ik dan weer nooit. Ik doe niet aan lezen. Als het een goed boek is wacht ik wel op de film.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hier ook wat lastig. Dat boek moest uit vannacht^^
Foto staat best scheef.quote:
Ik ben een ontzettende boekenwurmquote:Op maandag 17 februari 2014 11:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer nooit. Ik doe niet aan lezen. Als het een goed boek is wacht ik wel op de film.
Ik juist het tegenovergestelde. Hou er totaal niet van. Films en series daar in tegen.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben een ontzettende boekenwurm
Ik denk he, dat ze dat bij het *insert schoolnaam* best willen weten. Slim om het zo op internet te zettenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:19 schreef Susteren het volgende:
Niet naar school gaan om foto's af te maken #thuglife
ja enquote:
ff mailtje sturenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk he, dat ze dat bij het *insert schoolnaam* best willen weten. Slim om het zo op internet te zetten
Die kunnen ook wel recht toch? Maakt het een betere snappiequote:
nee, waarom zou ikquote:Op maandag 17 februari 2014 11:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die kunnen ook wel recht toch? Maakt het een betere snappie![]()
Tjonge jonge, jij maakt er een vak van. Recht lullen wat scheef staatquote:Op maandag 17 februari 2014 11:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, waarom zou ik
telefoonfoto's doe ik totaal niets mee. juist omdat t zn charme heeft zoals ze zijn.
Ligt eraan meestal vind ik verfilmingen van boeken zo enorm slecht ^^quote:Op maandag 17 februari 2014 11:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik juist het tegenovergestelde. Hou er totaal niet van. Films en series daar in tegen.
nou.... ook die mogen scheef blijven staanquote:Op maandag 17 februari 2014 11:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tjonge jonge, jij maakt er een vak van. Recht lullen wat scheef staat
Check! mee eens, liever zelf de personages in mn hoofd makenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ligt eraan meestal vind ik verfilmingen van boeken zo enorm slecht ^^
Ja, dat weet ik dus niet omdat ik de boeken niet lees. Maar lord of the rings, en the hunger games zijn anders wel toffe films. (waren even de eerste 2 die me te binnen schieten)quote:Op maandag 17 februari 2014 11:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ligt eraan meestal vind ik verfilmingen van boeken zo enorm slecht ^^
Moest ff een bestandje naar een collega sturen hoor, niet naar de school van Susteren.quote:
Ik vind Tolkien echt een vreselijke schrijver dus daar heb ik weinig of niks over gelezen. De films zelf trokken me ook niet. Ben meer voor Harry Potterquote:Op maandag 17 februari 2014 11:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet omdat ik de boeken niet lees. Maar lord of the rings, en the hunger games zijn anders wel toffe films. (waren even de eerste 2 die me te binnen schieten)
Ik vind verfilmingen vaak zo afgevlakt. Ik zit alleen maar van dit klopt niet, dat hebben ze weg gelatenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
Check! mee eens, liever zelf de personages in mn hoofd maken
Harry poter heb ik dan weer echt helemaal niks mee. Wat zijn wij goede tegenpolen.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind Tolkien echt een vreselijke schrijver dus daar heb ik weinig of niks over gelezen. De films zelf trokken me ook niet. Ben meer voor Harry Potter![]()
De hunger games tja de boeken zijn echt ontzettend goed de films wel aardig. Vooral de eerste was ik niet kapot van de tweede was al een stuk beter.
Harry Potter is op papier veel beter. Er is zoveel weggelaten in de films.
Derde boek was pure aidsquote:Op maandag 17 februari 2014 11:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
De hunger games tja de boeken zijn echt ontzettend goed de films wel aardig. Vooral de eerste was ik niet kapot van de tweede was al een stuk beter.
dat is fijn!quote:Op maandag 17 februari 2014 11:48 schreef Puala het volgende:
De collega die zat te wachten op een uitslag voor foute boel ja/nee heeft goed nieuws gehadToch altijd fijn, want je leeft wel mee met zo iemand
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:48 schreef Puala het volgende:
De collega die zat te wachten op een uitslag voor foute boel ja/nee heeft goed nieuws gehadToch altijd fijn, want je leeft wel mee met zo iemand
Dit gevoel kreeg ik er idd ook bij.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:16 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Uhu, begin viel nog wel mee, einde was net of het boek opeens afgeraffeld moest worden.
Tja ik val niet op vrouwen ^^ maar sam claflinquote:Op maandag 17 februari 2014 11:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Harry poter heb ik dan weer echt helemaal niks mee. Wat zijn wij goede tegenpolen.
En de hunger games is vooral leuk door jennifer lawrenceMaar deel 2 was zeker een stuk beter dan 1.
Divergent ben ik niet eens aan begonnen, iedereen haat t derde boekquote:Op maandag 17 februari 2014 12:16 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Uhu, begin viel nog wel mee, einde was net of het boek opeens afgeraffeld moest worden.
Haha ja dat had ik ook wel. Heb dat nu met de Percy Jackson serie net zo trouwens. Wel vermakelijk. En Griekse mythologie ik houd er wel vanquote:Op maandag 17 februari 2014 12:51 schreef Ener-G het volgende:
Ik had na A Dancing Dragon de Hunger Games boeken gelezen, kon wel goed merken dat het echt een tienerboekenserie was.. volgens mij ben ik er in een week doorheen geragd
Divergent ♥quote:Op maandag 17 februari 2014 12:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Divergent ben ik niet eens aan begonnen, iedereen haat t derde boek
YA?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:03 schreef xuryah het volgende:
[..]
Divergent ♥
Ik ben iemand die eerst de boeken wilt lezen en daarna de films. Ik vind de films altijd wel leuk, je weet van te voren gewoon dat t niet zo goed kan zijn als t boek. Maar dat vind ik niet erg.
Al die YA boeken vind ik wel leuk
Ik heb er echt helemaal niks mee. Heb deel 1 gezien. Klein stukje van het laatste deel. (of het eerste gedeelte van het laatste deel geloof ik) En klein stukje van een andere geen idee welke, maar dat was op een videoband met Nederlandse stemmen omdat een nichtje en neefje van mijn ex die toen in de woonkamer zaten te kijken en ze het eng vonden dus ik moest mee kijken.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Tja ik val niet op vrouwen ^^ maar sam claflin
Ik ben echt al van kleins af aan een enorme Potter fan![]()
Ah, tis vroeg vandaagquote:
Ieder zijn dingquote:Op maandag 17 februari 2014 13:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb er echt helemaal niks mee. Heb deel 1 gezien. Klein stukje van het laatste deel. (of het eerste gedeelte van het laatste deel geloof ik) En klein stukje van een andere geen idee welke, maar dat was op een videoband met Nederlandse stemmen omdat een nichtje en neefje van mijn ex die toen in de woonkamer zaten te kijken en ze het eng vonden dus ik moest mee kijken.
Staat idd ook op mijn lijst met boeken die ik nog eens moet lezen. Die lijst groeit sneller dan ik kan lezen ^^ zitten er hier ook mensen op goodreads?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:03 schreef xuryah het volgende:
[..]
Divergent ♥
Ik ben iemand die eerst de boeken wilt lezen en daarna de films. Ik vind de films altijd wel leuk, je weet van te voren gewoon dat t niet zo goed kan zijn als t boek. Maar dat vind ik niet erg.
Al die YA boeken vind ik wel leuk
Ja, als iedereen het zelfde leuk zou vinden zou het zo saai worden he.quote:
Haha heerlijk tochquote:Op maandag 17 februari 2014 13:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Staat idd ook op mijn lijst met boeken die ik nog eens moet lezen. Die lijst groeit sneller dan ik kan lezen ^^ zitten er hier ook mensen op goodreads?
Fijne boeken zijn dat om in het Engels te lezen. Net even wat minder ingewikkeld om te volgen en goed genoeg om je engels op pijl te houden.quote:
En je kan wel op je tenen lopen?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:22 schreef xuryah het volgende:
Ik kan al 2 dagen niet lopen door verschrikkelijke pijn in mijn kuit. Nou heb ik gegoogled en is het waarschijnlijk een zweepslag. Nog nooit van gehoord.. iemand dat toevallig gehad? Het is echt erg.. ik kan niet eens naar de wc lopen ofzo
Ja in het engels zijn ze zeker te doenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:19 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Fijne boeken zijn dat om in het Engels te lezen. Net even wat minder ingewikkeld om te volgen en goed genoeg om je engels op pijl te houden.
Tomorrow, When the War Began vond ik ook een goede serie om te lezen.
ga naar de fysioquote:Op maandag 17 februari 2014 13:22 schreef xuryah het volgende:
Ik kan al 2 dagen niet lopen door verschrikkelijke pijn in mijn kuit. Nou heb ik gegoogled en is het waarschijnlijk een zweepslag. Nog nooit van gehoord.. iemand dat toevallig gehad? Het is echt erg.. ik kan niet eens naar de wc lopen ofzo
vrijdag en zaterdag weer een van 370 pagina's uitgelezenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:20 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb nog 2 ebooks die ik moet lezen. 280 paginas bij elkaar. Dat is echt al heel wat voor mij
heb er een accountquote:Op maandag 17 februari 2014 13:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Staat idd ook op mijn lijst met boeken die ik nog eens moet lezen. Die lijst groeit sneller dan ik kan lezen ^^ zitten er hier ook mensen op goodreads?
voor op reis en onderweg vind ik t prettig, maar lees thuis vooral fysieke boekenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:19 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha heerlijk tochik heb maar een ereader pas geleden gekocht, omdat mn woonkamer te klein werd voor alle boeken.
Goodreads ken ik niet eigenlijk!
Een zweepslag is wel heftig, dat is gewoon een spierscheuring. Dan ben je wel 2 tot 3 maandjes uit de running, en de eerstkomende tijd rust houden. Dingen als rekken en oefeningen pas doen als het redelijk zonder pijn kan.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:22 schreef xuryah het volgende:
Ik lees veel voor het slapengaan, dus moe worden is wel fijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:24 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja in het engels zijn ze zeker te doen
Al neig ik toch altijd naar de Nederlandse :p ik word sneller moe van Engels lezen.
Mja ik zou het idd saai vinden.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, als iedereen het zelfde leuk zou vinden zou het zo saai worden he.
Al zou het wel makkelijk zijn.
Ik heb nog tot 27 april. Dus gaat me lukken!quote:Op maandag 17 februari 2014 13:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
vrijdag en zaterdag weer een van 370 pagina's uitgelezen
Ik moet een nieuwe boekenkast en ik heb eerlijkwaar geen idee waar ik die nog kan zetten. Ik wil later een kamer en daar echt een leeskamer van maken met muren vol met boekenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:19 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha heerlijk tochik heb maar een ereader pas geleden gekocht, omdat mn woonkamer te klein werd voor alle boeken.
Goodreads ken ik niet eigenlijk!
Ga naar de huisarts. Niet alleen maar Dr. Google raadplegen en dan zelf gaan uitvogelen!quote:Op maandag 17 februari 2014 13:22 schreef xuryah het volgende:
Jeetje dat is wel erg heftig..quote:Op maandag 17 februari 2014 13:26 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Een zweepslag is wel heftig, dat is gewoon een spierscheuring. Dan ben je wel 2 tot 3 maandjes uit de running, en de eerstkomende tijd rust houden. Dingen als rekken en oefeningen pas doen als het redelijk zonder pijn kan.
Jammer ^^quote:Op maandag 17 februari 2014 13:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb er een account
maar is me teveel moeite om bij te houden
Rondje dokter dus. Ooit gehad toen ik nog op voetbal zat. Als het een zweepslag is ben je nog wel even aan de beurt.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:31 schreef xuryah het volgende:
[..]
Jeetje dat is wel erg heftig..
Hoop dat het geen zweepslag is, maar wat het dan wel is? :/
Ik heb die dag 30km gefietst en snel gewandeld (die dag dat ik opgesloten zat in de veluwe). Die tik in mn kuit kreeg ik pas de dag er na. Ik kon wel janken van de pijn toen. Leek alsof alles doorgesneden werd. En nu kan ik dus niet meer staan op die been. Al 2 dagen niet dus.
Ik heb ooit 1 boek gelezen wat ik wel dik vond, kruistocht in spijker broek. Enige dikke boek ooitquote:
Jaaa dat wil ik ook zo graag in het volgende huis! Daarom was ik ook anti ereader eerst. Maar het is toch wel heel handig op vakantiequote:Op maandag 17 februari 2014 13:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik moet een nieuwe boekenkast en ik heb eerlijkwaar geen idee waar ik die nog kan zetten. Ik wil later een kamer en daar echt een leeskamer van maken met muren vol met boeken![]()
Goodreads heb je ook een app voor ik vind het wel handig
Heb die nooit gelezen volgens mij.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1 boek gelezen wat ik wel dik vond, kruistocht in spijker broek. Enige dikke boek ooitIs wel ook al weer erg lang geleden. Is ook nog een film over gemaakt. Maar die was me pas slecht.
Gaat niet lukken. Woon in Leiden en mn HA zit nog in Den Haag.. ik kan geen auto rijden op deze manier. Vriend en ouders zijn aan t werk..quote:Op maandag 17 februari 2014 13:31 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ga naar de huisarts. Niet alleen maar Dr. Google raadplegen en dan zelf gaan uitvogelen!
The Book Thief heb ik ook nog liggen! Is dat wat?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb die nooit gelezen volgens mij.
Heb afgelopen week the book Thief gelezen. Rond de 550 blz en the sea of monsters van Percy Jackson rond de 280 blz. Engels, Nederlands maakt me allemaal niks uit.
Ik heb een iPad dus die kan ik gebruiken als ereader. Maar ik moet gewoon dat papier in handen hebben.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:34 schreef xuryah het volgende:
[..]
Jaaa dat wil ik ook zo graag in het volgende huis! Daarom was ik ook anti ereader eerst. Maar het is toch wel heel handig op vakantie
Er zijn nog wel boeken die ik echt als boek koop. Met foto's er in enzo.
Goodreads klinkt wel leuk! Zo ff downloaden
Bel hem op z'n minst even. Wat wil je anders doen? En als het echt ernstig is komt vriend maar naar huis of neem je een taxi.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:35 schreef xuryah het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. Woon in Leiden en mn HA zit nog in Den Haag.. ik kan geen auto rijden op deze manier. Vriend en ouders zijn aan t werk..
Ja en nee. Je moet het maar lezen het verhaal is goed maar er zitten wat frustrerende dingen in. Als je het boek leest snap je wat ik bedoel. Maar het vertellen zou ook weer jammer zijn. Dit is wel erg cryptisch he.. Sorry. Maar ik heb het boek in een dag of 3 uitgelezen. Was heel benieuwd hoe het afliep.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:36 schreef xuryah het volgende:
[..]
The Book Thief heb ik ook nog liggen! Is dat wat?
doorlopen is ook niet slim, dan ga je toch naar de dokterquote:Op maandag 17 februari 2014 13:27 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin lees ik over al.
je kunt ook bij een andere huisarts terecht in dit soort situaties en anders de HAPquote:Op maandag 17 februari 2014 13:35 schreef xuryah het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. Woon in Leiden en mn HA zit nog in Den Haag.. ik kan geen auto rijden op deze manier. Vriend en ouders zijn aan t werk..
Dat leest toch echt heel anders dan een echte ereader vind ik, veel onrustiger voor je ogenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb een iPad dus die kan ik gebruiken als ereader. Maar ik moet gewoon dat papier in handen hebben.
Mijn moeder heeft een echte ereader en ik vind het beide net zo irritant ^^quote:Op maandag 17 februari 2014 13:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat leest toch echt heel anders dan een echte ereader vind ik, veel onrustiger voor je ogen
Zie je nu in dat als je gaat verhuizen het slim is om dat ook te regelen?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:35 schreef xuryah het volgende:
[..]
Yepquote:Op maandag 17 februari 2014 13:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Zie je nu in dat als je gaat verhuizen het slim is om dat ook te regelen?
Voor Fysio heb je geen verwijzing nodig, kan je zelf contact opnemen met een praktijk. Maar dat kost wel weer extra als je dat niet verzekerd hebtquote:Op maandag 17 februari 2014 13:54 schreef xuryah het volgende:
[..]
Yepmaar heb nooit iets, dus had er ook niet aan gedacht om t te veranderen.
Ik bel wel eventjes.
Hmm.. nee heb dat niet verzekerd. En kan mn rekeningen nu al niet betalen.. dus ik zoek wel oefeningen op internet !quote:Op maandag 17 februari 2014 14:00 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Voor Fysio heb je geen verwijzing nodig, kan je zelf contact opnemen met een praktijk. Maar dat kost wel weer extra als je dat niet verzekerd hebt
Nice!quote:Op maandag 17 februari 2014 14:04 schreef DonJames het volgende:
YEAH!! M'n 6D is net door de DHL gebracht![]()
Nu wil ik naar huis om met m'n nieuwe speelgoed te spelen
Ik vind dit een hele domme beslissing. Je weet niet eens zeker wat je hebt. Ik zou op zijn minst een huisarts bezoeken.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:05 schreef xuryah het volgende:
[..]
Hmm.. nee heb dat niet verzekerd. En kan mn rekeningen nu al niet betalen.. dus ik zoek wel oefeningen op internet !
Oh ik ga wel naar de huisarts, maar liever niet naar de fysio omdat ik dat gewoon niet kan betalen. Het is gewoon fucking duur.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind dit een hele domme beslissing. Je weet niet eens zeker wat je hebt. Ik zou op zijn minst een huisarts bezoeken.
En dit vind ik een heel groot nadeel aan ons huidige zorgstelsel systeem. Dat mensen niet meer achter de zorg aangaan doe ze nodig hebben omdat het niet meer te betalen isvoor huisarts wordt geen eigen risico betekent geloof ik
sorry dat ik het zegquote:Op maandag 17 februari 2014 14:10 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oh ik ga wel naar de huisarts, maar liever niet naar de fysio omdat ik dat gewoon niet kan betalen. Het is gewoon fucking duur.
Wat energ zegt. Meestal zit er wel een paar uur fysiotherapie bij.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:10 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oh ik ga wel naar de huisarts, maar liever niet naar de fysio omdat ik dat gewoon niet kan betalen. Het is gewoon fucking duur.
niet dusquote:Op maandag 17 februari 2014 14:11 schreef Ener-G het volgende:
Even je zorgverzekeringpolis checken, in de meesten zit er wel fysio in, maar dan alleen de eerste paar sessies. Overigens zou ik eerst een arts raadplegen ipv een fysio...
Echt is dat ook alweer aangepakt? Moet dat eens nakijken dan. Heb iets van 150 euro eigen risico is dat slecht?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet dus
eerste 12 of 20 is voor eigen rekening alleen bij chronisch of na deze eerste behandelingen komt uit je basis
Nee, ik betaal al veel aan mn zorgverzekering omdat ik in therapie zit en daar de hoogste aanvullende verzekering voor heb. Maar dat vertelde ik liever niet hier. Heb alleen dat verzekerd en fysio 0.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg
maar dat is echt de meest stomme opmerking ever
je gezondheid laten lijden, zeker geen aanvullende verzekering en de hoogste vrijwillige eigen risico genomen
Ik snap je wel daar niet van maar wees zuinig op jezelfquote:Op maandag 17 februari 2014 14:15 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nee, ik betaal al veel aan mn zorgverzekering omdat ik in therapie zit en daar de hoogste aanvullende verzekering voor heb. Maar dat vertelde ik liever niet hier.
Het is echt niet waar dat ik niet aan mn gezondheid denk.. ik zit gewoon in een hele nare situatie.
Daar heb je ook zeker gelijk in. Maar sommige dingen zijn belangrijker dan geld. En een bezoekje aan de huisarts kost ook de wereld weer niet. Misschien heeft ze wel een spier gescheurd of een pees afgescheurd oid. Google kan je dat niet vertellen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En mensen alsjeblieft we hebben nou eenmaal niet allemaal een eindeloos bankkrediet dus een beetje minder kan wel
Daarom zei ik ook dat ze naar de huisarts moet. Maar het werd allemaal een beetje te.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar heb je ook zeker gelijk in. Maar sommige dingen zijn belangrijker dan geld. En een bezoekje aan de huisarts kost ook de wereld weer niet. Misschien heeft ze wel een spier gescheurd of een pees afgescheurd oid. Google kan je dat niet vertellen.
bovenop je verplichte van 230? geloof ik?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Echt is dat ook alweer aangepakt? Moet dat eens nakijken dan. Heb iets van 150 euro eigen risico is dat slecht?
Jammer voor je, da's pas een feestje daarquote:Op maandag 17 februari 2014 11:23 schreef Uncle het volgende:
[..]
Nope, daar is geen wedstrijd dit seizoen
Nee dan is dat nu 230 geworden en was dat vorig jaar 150 ofzo. Mijn vriend regelt dat. En volgens mij hebben we alleen de verplichte eigen risico.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
bovenop je verplichte van 230? geloof ik?
ik ook nietquote:Op maandag 17 februari 2014 14:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En mensen alsjeblieft we hebben nou eenmaal niet allemaal een eindeloos bankkrediet dus een beetje minder kan wel
huisarts is altijd vergoed onder je basisquote:Op maandag 17 februari 2014 14:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar heb je ook zeker gelijk in. Maar sommige dingen zijn belangrijker dan geld. En een bezoekje aan de huisarts kost ook de wereld weer niet. Misschien heeft ze wel een spier gescheurd of een pees afgescheurd oid. Google kan je dat niet vertellen.
Ik heb geen aanvullende verzekeringen en 530 euro eigen risico. Wat hebben die aanvullende verzekeringen voor nut?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ook niet
maar gezondheid gaan bij mij voor andere dingen
zo snap ik niet dat er mensen zijn die geen aanvullende verzekering nemen ook niet voor tandarts
maar goed. dat is ook omdat ik zoveel problemen gezien heb toen ik bij vgz werkte
Dat je niet voor onverwachtse verrassingen komt te staan ^^quote:Op maandag 17 februari 2014 14:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb geen aanvullende verzekeringen en 530 euro eigen risico. Wat hebben die aanvullende verzekeringen voor nut?
Tsja, dat heb ik nog nooit gehad.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat je niet voor onverwachtse verrassingen komt te staan ^^
Ik wel :-(quote:Op maandag 17 februari 2014 14:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja, dat heb ik nog nooit gehad.
tandarts > als je eenmaal de klos bent kun je niet meer in de hogere verzekeringen terug komen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb geen aanvullende verzekeringen en 530 euro eigen risico. Wat hebben die aanvullende verzekeringen voor nut?
Tandarts heb ik niets mee tot nu toe.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
tandarts > als je eenmaal de klos bent kun je niet meer in de hogere verzekeringen terug komen.
aanvullend > fysio, natuurgeneeskunde, bril etc is voor mij belangrijk
Sparen en zelf betalen is uiteindelijk goedkoper, ben al 25 jaar niet tandarts verzekerd, betaal de man gewoon zelf, net als mijn bril.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
tandarts > als je eenmaal de klos bent kun je niet meer in de hogere verzekeringen terug komen.
aanvullend > fysio, natuurgeneeskunde, bril etc is voor mij belangrijk
Tot dat je een keer valt en paar tanden afgebroken zijn of naar de kaakchirurg moet.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sparen en zelf betalen is uiteindelijk goedkoper, ben al 25 jaar niet tandarts verzekerd, betaal de man gewoon zelf, net als mijn bril.
Toen mijn 4 verstandskiezen weggesneden werden, moest ik dat ook gewoon helemaal zelf betalen. Ook al had ik een tandartsverzekering...quote:Op maandag 17 februari 2014 14:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tot dat je een keer valt en paar tanden afgebroken zijn of naar de kaakchirurg moet.
Ik zou gewoon terugmailen dat je van de koop afziet.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:15 schreef J03llV het volgende:
Verkoper van MP zegt: Geld was al overgemaakt toch? Dan houd ik mijn bankrekening in de gaten.
Nog steeds niet gevraagd waar hij het pakketje naartoe moet sturen![]()
Dusja vanaf hier beantwoord ik geen mail meer!
Valt weer onder de aanvullende geloof ik.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:00 schreef xuryah het volgende:
[..]
Toen mijn 4 verstandskiezen weggesneden werden, moest ik dat ook gewoon helemaal zelf betalen. Ook al had ik een tandartsverzekering...
quote:Op maandag 17 februari 2014 15:15 schreef J03llV het volgende:
Verkoper van MP zegt: Geld was al overgemaakt toch? Dan houd ik mijn bankrekening in de gaten.
Misschien vraagt hij het pas als het geld op zn rekening staat.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:15 schreef J03llV het volgende:
Neequote:Op maandag 17 februari 2014 15:33 schreef Unites het volgende:
HoooiHebben jullie nog mooie/boeiende foto's van de laatste tijd?
Ohw genoeg.. Maar dat uitzoeken hequote:Op maandag 17 februari 2014 15:33 schreef Unites het volgende:
HoooiHebben jullie nog mooie/boeiende foto's van de laatste tijd?
jahoor, je kunt bij mij komen werkenquote:Op maandag 17 februari 2014 15:58 schreef Wiebeldak het volgende:
Gooooooeede middag. Zijn er nog banen te vinden in dit topic want werk.nl heeft er geen vandaag.
Kijk uit wat je zegt want ik stuur zo een sollicitatie. Maar waarschijnlijk aan de andere kant van Nederland.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
jahoor, je kunt bij mij komen werken
Ik ben ook foto's aan het uitzoeken van de Veluwe.. wat een werk ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ohw genoeg.. Maar dat uitzoeken he
ik wil! als wat?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt, maar we zitten ook in zoetermeerquote:Op maandag 17 februari 2014 16:00 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Kijk uit wat je zegt want ik stuur zo een sollicitatie. Maar waarschijnlijk aan de andere kant van Nederland.
Oeh daar woon ik vlak bij!quote:Op maandag 17 februari 2014 16:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt, maar we zitten ook in zoetermeer
Heb ik gedaan en het bevalt nog altijd prima.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hangt er ook een beetje van af welke talen je spreektquote:Op maandag 17 februari 2014 16:00 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Kijk uit wat je zegt want ik stuur zo een sollicitatie. Maar waarschijnlijk aan de andere kant van Nederland.
Ik kan in alle talen zwijgenquote:Op maandag 17 februari 2014 16:10 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Hangt er ook een beetje van af welke talen je spreekt.
Ben nog wel eens van het 2e hands kopen; kan flink besparen en als je oplet krijg je prima spul.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:20 schreef Iemand91 het volgende:
Plus zit ik tegen de Sigma 17-50mm 2.8 te hikken. (heb lichtsterkte wel eens nodig en met filmen is constante diafragma handig).
je zoekt echt wat?quote:
Ja ben nog niet eens klaar met la palma en heb nog een berg van andere tripjes liggen. Ooit toch eens doen.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:01 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik ben ook foto's aan het uitzoeken van de Veluwe.. wat een werk ja.
Nederlands en Engels maar zakelijk Engels niet echt al pak je een taal vrij snel op als je het moet spreken.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:10 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Hangt er ook een beetje van af welke talen je spreekt.
Wat betaal je per uur? En wat houdt de functie in?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
Gastvrouw, hoeveel je verdient bepaal je zelf, de helft is voor jou...quote:Op maandag 17 februari 2014 16:36 schreef J03llV het volgende:
[..]
Wat betaal je per uur? En wat houdt de functie in?
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gastvrouw, hoeveel je verdient bepaal je zelf, de helft is voor jou...
Wegduik
Ik moet na 3 jaar mijn huisarts ook eens wijzigen. Heb de beste man al 7 jaar niet meer gezienquote:Op maandag 17 februari 2014 13:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Zie je nu in dat als je gaat verhuizen het slim is om dat ook te regelen?
quote:Op maandag 17 februari 2014 08:17 schreef Ynske het volgende:
@ Merlijn, gister begonnen net de Rumba
Beterschap Puala
Volgende week komt de Salsa erbijquote:Op maandag 17 februari 2014 16:48 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn komt even binnenstruikelen, neemt een bak koffie mee en loopt weer naar buiten...
[..]
Ik moet na 3 jaar mijn huisarts ook eens wijzigen. Heb de beste man al 7 jaar niet meer gezien
[..]
't giet Oan!quote:
Alleen Nederlands en Engels?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:19 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Nederlands en Engels maar zakelijk Engels niet echt al pak je een taal vrij snel op als je het moet spreken.
Nasi, saté van varkenshaas, en een toetje.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:28 schreef xuryah het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Denk dat ik Marokkaanse kip + salade ga maken
Zat net beetje te googlen. Ik wil een tajiiiiiine!
Doe je hockey? Baasquote:Op maandag 17 februari 2014 17:19 schreef Ynske het volgende:
nog een uurtje, dan eten en lekker gaan hockeyen
Heb je nou nog geen cameraquote:Op maandag 17 februari 2014 17:48 schreef J03llV het volgende:
Genoodzaakt om nieuwe oortjes te bestellen. Kan niet zonder muziek! Arghhh.. kut samsung oortjes.
Zal m'n fotografie plannen niet verstoren though
En met de tandarts gaat het ook alweer een beetjequote:Op maandag 17 februari 2014 18:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo tandarts weer overleefd, de tiende maar weer terug.
Flaußkesseldeutschquote:
Logisch dat de verkoper geïrriteerd is toch?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:53 schreef J03llV het volgende:
Verkoper op MP wat geïrriteerd
Had gezegd dat ik van de koop afzie. Krijg ik een reactie. Ik had de camera helemaal ingepakt en andere biedingen geannuleerd. Bedankt voor het op tijd melden van je annulering maar niet heus.
Geen probleem als je je camera laat acclimatiseren, het ding moet langzaam op temperatuur komen. Gewoon het eerste kwartier in je tas laten zitten met de rits of klep open.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:36 schreef xuryah het volgende:
Iemand wel eens bij vlindersaandevliet geweest? Daar wil ik binnenkort eens heen, maar vroeg me af of je er goed foto's kunt maken.
Hoe zit het met condens op de lens?
Hij had zelfs het adresstickertje er al op geplakt! oh wachtquote:Op maandag 17 februari 2014 19:53 schreef J03llV het volgende:
Verkoper op MP wat geïrriteerd
Had gezegd dat ik van de koop afzie. Krijg ik een reactie. Ik had de camera helemaal ingepakt en andere biedingen geannuleerd. Bedankt voor het op tijd melden van je annulering maar niet heus.
Hahaha, inderdaad. Werd toch wat achterdochtig..quote:Op maandag 17 februari 2014 21:04 schreef DonJames het volgende:
[..]
Hij had zelfs het adresstickertje er al op geplakt! oh wacht
Wacht even je hebt geen geld voor fysiotherapie maar wel voor een lens? Uh prioriteiten?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:36 schreef xuryah het volgende:
Iemand wel eens bij vlindersaandevliet geweest? Daar wil ik binnenkort eens heen, maar vroeg me af of je er goed foto's kunt maken.
Heb geen geweldige lens er voor denk ik. 35mm of de 18-55mm.. maar heb ook ooit in Friesland mooie foto's kunnen maken van vlinders met mn mobiel, dus lijkt me geen ramp. Maar wat zou een goede lens zijn voor dit soort fotografie? Een lens onder de 300 euro.
Ik zeg niet dat ik die lens ga kopen toch?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wacht even je hebt geen geld voor fysiotherapie maar wel voor een lens? Uh prioriteiten?
Met de 18-55 en de 35 kom je een heel eind. Misschien een Makro ofzo. Maar daar weet ik verder niks van.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:08 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik die lens ga kopen toch?
Ben gewoon benieuwd wat voor lens daar goed voor zal zijn. Nieuwsgierig zijn, nieuwe dingen leren en een "wenslijstje" bijhouden. Lijkt mij niks mis mee....
Voorlopig koop ik helemaal niks.
Ok.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Met de 18-55 en de 35 kom je een heel eind. Misschien een Makro ofzo. Maar daar weet ik verder niks van.
Deze heb ik gemaakt met mijn 18 - 105 kitlens.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:36 schreef xuryah het volgende:
Heb geen geweldige lens er voor denk ik. 35mm of de 18-55mm.. maar heb ook ooit in Friesland mooie foto's kunnen maken van vlinders met mn mobiel, dus lijkt me geen ramp. Maar wat zou een goede lens zijn voor dit soort fotografie? Een lens onder de 300 euro.
Daar ben ik idd ook wel benieuwd naar. Zou prima zijn voor de keren dat ik eens Makro zou willen fotograferen.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:21 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ok.
Ik kwam een keer ook al extension tubes ofzoiets tegen. Leek me ook wel grappig om een keer te kopen. Iemand daar ervaring mee? Volgens mij kan dat ook wel goed bruikbaar zijn voor het fotograferen van vlinders enzo, samen met een 35mm 1.8 omdat die lichtsterk is..
Ziet er prima uit ja. Wel wat donker, of lijkt dat zo op mn mobiel?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:44 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Deze heb ik gemaakt met mijn 18 - 105 kitlens.
[ afbeelding ]
Cameramodel: NIKON D7000
Afbeeldingsdatum: 2013-06-23 15:06:08 (geen TZ)
Focuslengte: 105.0 mm (35mm equivalent: 157 mm)
Diafragma: f/5.6
Belichtingstijd: 0.017 s (1/60)
ISO-equivalent: 500
Belichtingsverstoring: geen
Meetmethode: Centrale weging
Belichting: Programma (Automatisch)
Witbalans: Handmatig
Lichtbron: Bewolkt
Geflitst: Ja (Automatisch, Rode-ogenmodus, Teruggekeerd licht gedetecteerd)
Ik denk dat dat door je mobiel komt. Op de laptop ziet ie er goed uitquote:Op maandag 17 februari 2014 22:06 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ziet er prima uit ja. Wel wat donker, of lijkt dat zo op mn mobiel?
Ja kwam idd door mn mobiel zie ik nuquote:Op maandag 17 februari 2014 22:09 schreef J03llV het volgende:
[..]
Ik denk dat dat door je mobiel komt. Op de laptop ziet ie er goed uit
Hoewel het een donkere sombere dag was, is de foto niet echt donker.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:06 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ziet er prima uit ja. Wel wat donker, of lijkt dat zo op mn mobiel?
yep heerlijk met hoge ballenquote:
Ja ken het fenomeen, maar daar hebben ze ND grads voor uitgevondenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 04:07 schreef andreas612 het volgende:
Iemand hier bekend met de term 'black card photography'? zag t vanochtend voorbij komen.. is eigenlijk multiple exposure binnen 1 opname (dus ipv exposure blenden of hdr, kan je dit effect gewoon bereiken tijdens de opname zelf zonder photoshop). Ik vroeg me alleen af wat voor card je daarvoor van gebruiken.. kan dat van alles zijn zolang het maar compleet donker is..?
Tja.. ik werd helemaal verleid met mooie foto's uit hun flickr groep, dus ik dacht dat het een betere methode was maar het zal inderdaad wel op hetzelfde uit komen als ND grad filters.. Weer lekker opgewerkt met lightroom en de hele handelquote:Op dinsdag 18 februari 2014 07:05 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ja ken het fenomeen, maar daar hebben ze ND grads voor uitgevondenEnige voordeel van de black card methode is dat je een stuk papier in een willekeurige vorm kunt knippen en daarmee dus niet-lineaire gradiënten kunt maken
![]()
En iedere materiaal dat niet reflecteert en licht doorlaat volstaat wel voor deze methode.
Beterschap! Wat naar dat je weer ziek bent.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:02 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen![]()
Snap ineens waarom ik het gister zo ontzettend koud had. Dat griepje van laatst komt gewoon nog een keer langs
Ik ben heel koppig gewoon naar mijn werk gegaanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Beterschap! Wat naar dat je weer ziek bent.
Succes vandaag dan maarquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben heel koppig gewoon naar mijn werk gegaanIk hoest en proest wat, maar verder moet ik prima functioneren
En nu veel fotos maken in je vakantie?quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En nu veel fotos maken in je vakantie?
Oh... wacht..
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En nu veel fotos maken in je vakantie?
Oh... wacht..
Niets mis met mods hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het ziet hier al een stuk minder blauw dan eerst
Netjes! Ik heb voor 't eerst gekoerst. Was ook tofquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:51 schreef Flipmoehoe het volgende:
oee bijna pauze!
@Kano, afgelopen weekend heb ik uiteraard de 35km gefietst
(geen last gehad van de valpartij, of verzuurde benen van de rit van vrijdag)
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het ziet hier al een stuk minder blauw dan eerst
woei, dat is weer ff wat anders als MTB-en!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Netjes! Ik heb voor 't eerst gekoerst. Was ook tof
das van de windquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je ziet wel een beetje rood.
Ze schaamt zich....quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je ziet wel een beetje rood.
quote:
zweethanden en zo kapotquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:00 schreef Koelkastje het volgende:
Iemand ervaring met deze dingen?
http://www.fotoshopaalten(...)oes-met-flitser.html
Ik dacht misschien beetje koorts ofzo. Maar de wind kan natuurlijk ook. Niet weg gewaaid?quote:
quote:
Heb hem eigenlijk alleen voor één avond nodig, anders kan ik mijn camera na die avond wel weggooienquote:
nee dat gelukkig nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik dacht misschien beetje koorts ofzo. Maar de wind kan natuurlijk ook. Niet weg gewaaid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |