Harry poter heb ik dan weer echt helemaal niks mee. Wat zijn wij goede tegenpolen.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind Tolkien echt een vreselijke schrijver dus daar heb ik weinig of niks over gelezen. De films zelf trokken me ook niet. Ben meer voor Harry Potter![]()
De hunger games tja de boeken zijn echt ontzettend goed de films wel aardig. Vooral de eerste was ik niet kapot van de tweede was al een stuk beter.
Harry Potter is op papier veel beter. Er is zoveel weggelaten in de films.
Derde boek was pure aidsquote:Op maandag 17 februari 2014 11:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
De hunger games tja de boeken zijn echt ontzettend goed de films wel aardig. Vooral de eerste was ik niet kapot van de tweede was al een stuk beter.
dat is fijn!quote:Op maandag 17 februari 2014 11:48 schreef Puala het volgende:
De collega die zat te wachten op een uitslag voor foute boel ja/nee heeft goed nieuws gehadToch altijd fijn, want je leeft wel mee met zo iemand
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:48 schreef Puala het volgende:
De collega die zat te wachten op een uitslag voor foute boel ja/nee heeft goed nieuws gehadToch altijd fijn, want je leeft wel mee met zo iemand
Dit gevoel kreeg ik er idd ook bij.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:16 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Uhu, begin viel nog wel mee, einde was net of het boek opeens afgeraffeld moest worden.
Tja ik val niet op vrouwen ^^ maar sam claflinquote:Op maandag 17 februari 2014 11:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Harry poter heb ik dan weer echt helemaal niks mee. Wat zijn wij goede tegenpolen.
En de hunger games is vooral leuk door jennifer lawrenceMaar deel 2 was zeker een stuk beter dan 1.
Divergent ben ik niet eens aan begonnen, iedereen haat t derde boekquote:Op maandag 17 februari 2014 12:16 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Uhu, begin viel nog wel mee, einde was net of het boek opeens afgeraffeld moest worden.
Haha ja dat had ik ook wel. Heb dat nu met de Percy Jackson serie net zo trouwens. Wel vermakelijk. En Griekse mythologie ik houd er wel vanquote:Op maandag 17 februari 2014 12:51 schreef Ener-G het volgende:
Ik had na A Dancing Dragon de Hunger Games boeken gelezen, kon wel goed merken dat het echt een tienerboekenserie was.. volgens mij ben ik er in een week doorheen geragd
Divergent ♥quote:Op maandag 17 februari 2014 12:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Divergent ben ik niet eens aan begonnen, iedereen haat t derde boek
YA?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:03 schreef xuryah het volgende:
[..]
Divergent ♥
Ik ben iemand die eerst de boeken wilt lezen en daarna de films. Ik vind de films altijd wel leuk, je weet van te voren gewoon dat t niet zo goed kan zijn als t boek. Maar dat vind ik niet erg.
Al die YA boeken vind ik wel leuk
Ik heb er echt helemaal niks mee. Heb deel 1 gezien. Klein stukje van het laatste deel. (of het eerste gedeelte van het laatste deel geloof ik) En klein stukje van een andere geen idee welke, maar dat was op een videoband met Nederlandse stemmen omdat een nichtje en neefje van mijn ex die toen in de woonkamer zaten te kijken en ze het eng vonden dus ik moest mee kijken.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Tja ik val niet op vrouwen ^^ maar sam claflin
Ik ben echt al van kleins af aan een enorme Potter fan![]()
Ah, tis vroeg vandaagquote:
Ieder zijn dingquote:Op maandag 17 februari 2014 13:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb er echt helemaal niks mee. Heb deel 1 gezien. Klein stukje van het laatste deel. (of het eerste gedeelte van het laatste deel geloof ik) En klein stukje van een andere geen idee welke, maar dat was op een videoband met Nederlandse stemmen omdat een nichtje en neefje van mijn ex die toen in de woonkamer zaten te kijken en ze het eng vonden dus ik moest mee kijken.
Staat idd ook op mijn lijst met boeken die ik nog eens moet lezen. Die lijst groeit sneller dan ik kan lezen ^^ zitten er hier ook mensen op goodreads?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:03 schreef xuryah het volgende:
[..]
Divergent ♥
Ik ben iemand die eerst de boeken wilt lezen en daarna de films. Ik vind de films altijd wel leuk, je weet van te voren gewoon dat t niet zo goed kan zijn als t boek. Maar dat vind ik niet erg.
Al die YA boeken vind ik wel leuk
Ja, als iedereen het zelfde leuk zou vinden zou het zo saai worden he.quote:
Haha heerlijk tochquote:Op maandag 17 februari 2014 13:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Staat idd ook op mijn lijst met boeken die ik nog eens moet lezen. Die lijst groeit sneller dan ik kan lezen ^^ zitten er hier ook mensen op goodreads?
Fijne boeken zijn dat om in het Engels te lezen. Net even wat minder ingewikkeld om te volgen en goed genoeg om je engels op pijl te houden.quote:
En je kan wel op je tenen lopen?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:22 schreef xuryah het volgende:
Ik kan al 2 dagen niet lopen door verschrikkelijke pijn in mijn kuit. Nou heb ik gegoogled en is het waarschijnlijk een zweepslag. Nog nooit van gehoord.. iemand dat toevallig gehad? Het is echt erg.. ik kan niet eens naar de wc lopen ofzo
Ja in het engels zijn ze zeker te doenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:19 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Fijne boeken zijn dat om in het Engels te lezen. Net even wat minder ingewikkeld om te volgen en goed genoeg om je engels op pijl te houden.
Tomorrow, When the War Began vond ik ook een goede serie om te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |