Gooi olie op het vuur, voor die haters gaan we vlammen: hoor die young stunna rammenquote:
Net terug uit Zweden dus ff bijkomen komende dagenquote:Op zondag 16 februari 2014 22:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dus iemand nog leuke plannen deze week?
Oh ja jij was daar heen he. Leuk gehad?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:53 schreef Uncle het volgende:
[..]
Net terug uit Zweden dus ff bijkomen komende dagen![]()
Weer ouderwetse sneeuwstorm tijdens de wedstrijd![]()
[ afbeelding ]
Werken.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja was gaaf, gezellig, koud, foto, party, allesquote:Op zondag 16 februari 2014 22:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ja jij was daar heen he. Leuk gehad?
Kijk weer een weekend welbesteed.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:57 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ja was gaaf, gezellig, koud, foto, party, alles
vind het eigenlijk helemaal niet erg. Ik heb alleen zo hekel aan het vroeg opstaan.quote:
Mja dat valt hier wel mee. Opstaan, douchen, hond uitlaten, ontbijten en dan stort ik achter mijn bureau (annex eetkamertafel)quote:Op zondag 16 februari 2014 22:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
vind het eigenlijk helemaal niet erg. Ik heb alleen zo hekel aan het vroeg opstaan.
Gear kopen. Misschien...quote:Op zondag 16 februari 2014 22:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb dat dinsdag. Dat is eigenlijk mijn maandag haha.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Gear kopen. Misschien...
Statief, ball head en fluid head. Plus zit ik tegen de Sigma 17-50mm 2.8 te hikken. (heb lichtsterkte wel eens nodig en met filmen is constante diafragma handig).
Kost alleen wel geld.
Maar eerst maandag doorkomen. Ik haat maandagen![]()
Vanwege werk o.i.d.?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb dat dinsdag. Dat is eigenlijk mijn maandag haha.
quote:Leuke spullen ben je van plan om te kopen
Das nog best prijzig. Kan ik het eerst gewoon zelf proberen met een kwastje en blaasbalg? Of is dat af te raden?quote:
Kan altijd, ik laat het liever altijd doen. Is een keuzequote:Op zondag 16 februari 2014 23:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Das nog best prijzig. Kan ik het eerst gewoon zelf proberen met een kwastje en blaasbalg? Of is dat af te raden?
Ik moet me er eerst ook in verdiepen. Kun je de spiegel zo omklappen?quote:Op zondag 16 februari 2014 23:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kan altijd, ik laat het liever altijd doen. Is een keuze
Mijn vriend werkt ook 3 dagen per week vanuit huis. Maar op dinsdag niet. En ook al wordt er op maandag gewoon gewerkt voelt dat toch anders ^^quote:Op zondag 16 februari 2014 23:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Vanwege werk o.i.d.?
Maar ik haat maandagen. Weekend voorbij, grauwe dagen tegenwoordig, lange week in vooruitzicht.
[..]
Je moet dan in het menu de optie 'sensor reinigen' even opzoeken(als je alleen de spiegel opklapt kun je alleen de lamellen van je sluiter reinigen).quote:Op zondag 16 februari 2014 23:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik moet me er eerst ook in verdiepen. Kun je de spiegel zo omklappen?
Dat mini-balgje dat ik heb haalt dus niets uitquote:
Sluitertijd van een seconde pakken en bewegen boven dat velletje papier.quote:
- Diafragma zo klein mogelijk (kleine opening, groot getal). Dan wordt de eventueel aanwezige stof nog beter zichtbaarquote:Op zondag 16 februari 2014 23:56 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Sluitertijd van een seconde pakken en bewegen boven dat velletje papier.
Straks ook nog naar Kuopio?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:57 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ja was gaaf, gezellig, koud, foto, party, alles
Ik, Puala en volgens mij Ynske kunnen dat.quote:
Okee, gaan we doen.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon het topic volposten?
Ik hoor net dat ik het moet vullen met postings.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik, Puala en volgens mij Ynske kunnen dat.
Vaker gehoord, geloof ik wel ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:24 schreef Puala het volgende:
Vanmorgen op de radio zei iemand dat je hetroç, homo's en pedo's hebt. Had die uitspraak nog niemand gehoord. Maar kan me wel voorstellen dat het zo werkt. Maar net zoals je dus homo's hebt die toch met een andere sekse gaan daten/trouwen. Zo moeten pedo's dat toch ook kunnen?
Iemand zin in een leuke discussie?
quote:
Ik snap ook wel dat ie het probeert hoorquote:Op maandag 17 februari 2014 08:37 schreef Ynske het volgende:
[..]ja wat denk je, die moet nu gaan postkrikken
Nou, ik vond haar maar weer lastig wakker worden net. Maar het is gelukt.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mja dat valt hier wel mee. Opstaan, douchen, hond uitlaten, ontbijten en dan stort ik achter mijn bureau (annex eetkamertafel)
Vooral met de hond lopen vind ik wel fijn. Lekker vroeg alles nog rustig enzo.
quote:Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
Ontvang een statusbericht van uw zending. maandag, Februari 17, 2014 om 06:09
Service Area plaats van herkomst: HONG KONG - HONG KONG - HONG KONG
Service Area bestemming: AMSTERDAM - ZUID HOLLAND - NETHERLANDS, THE +1 Colli
JD011956277310006156
maandag, Februari 17, 2014 Locatie Tijd Colli
17 Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:09 +1 Colli
JD011956277310006156
zaterdag, Februari 15, 2014 Locatie Tijd Colli
16 Zending gearriveerd op DHL-vestiging ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:14 +1 Colli
JD011956277310006156
15 Vertrokken van DHL vestiging in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 06:19 +1 Colli
JD011956277310006156
14 Verwerkt in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 00:56 +1 Colli
JD011956277310006156
13 Douane inklaring compleet om BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 00:17 +1 Colli
JD011956277310006156
vrijdag, Februari 14, 2014 Locatie Tijd Colli
12 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 23:57 +1 Colli
JD011956277310006156
11 Status douane bijgewerkt BRUSSELS - BELGIUM 21:10
10 Vertrokken van DHL vestiging in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 20:58 +1 Colli
JD011956277310006156
9 Verwerkt in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 12:29 +1 Colli
JD011956277310006156
8 Douane inklaring compleet om AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 12:28 +1 Colli
JD011956277310006156
7 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:34 +1 Colli
JD011956277310006156
6 Status douane bijgewerkt AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:50
donderdag, Februari 13, 2014 Locatie Tijd Colli
5 Status douane bijgewerkt AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 16:34
4 Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 23:27 +1 Colli
JD011956277310006156
3 Verwerkt in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 22:15 +1 Colli
JD011956277310006156
2 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 21:02 +1 Colli
JD011956277310006156
1 Zending opgehaald HONG KONG - HONG KONG 16:57 +1 Colli
Je kan als homo toch ook prima met een vrouw trouwen en als lesbo toch prima met een man? En toch nemen velen het risico, zelfs (of juist) in landen waar het niet mag toch hun seksuele voorkeur te uiten met daarbij het risico op de dood te lopen.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:33 schreef kanovinnie het volgende:
Je kan als pedo toch prima met een vrouw trouwen? Dat lijkt me net zoiets als dat een hoop mensen een relatie hebben en gelukkig zijn met hun partner, maar liever een model naast zich hebben lopen?
Ja, duh, beetje vlot erdoorheen. Kan wel vol vandaag.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:37 schreef Ynske het volgende:
[..]ja wat denk je, die moet nu gaan postkrikken
Zo bedoelde ik het niet. Ik neem aan dat je als pedo ook gelukkig kan zijn met iemand van 20 jaar of ouder. Als homo of lesbo kan je dat niet met iemand van het andere geslacht.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:54 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Je kan als homo toch ook prima met een vrouw trouwen en als lesbo toch prima met een man? En toch nemen velen het risico, zelfs (of juist) in landen waar het niet mag toch hun seksuele voorkeur te uiten met daarbij het risico op de dood te lopen.
En het ligt maar net aan de maatschappelijke normen, je hebt ook landen waar trouwen en seks met voor ons nog kinderen de norm is en homoseksualiteit als verwerpelijk wordt beschouwd.
Dan snap je het hele punt van Puala dus niet. Ga dat nou nog eens lezen.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Ik neem aan dat je als pedo ook gelukkig kan zijn met iemand van 20 jaar of ouder. Als homo of lesbo kan je dat niet met iemand van het andere geslacht.
Lijkt me.
Als homo/lesbo kan je toch ook prima gelukkig zijn met het andere geslacht? Misschien niet net als hetro's, omdat je er toch minder gevoel bij hebt. Maar dan zal het misschien meer de broer-zus relatie zijn zoals velen die gewoon hetro zijn ook hebben.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Ik neem aan dat je als pedo ook gelukkig kan zijn met iemand van 20 jaar of ouder. Als homo of lesbo kan je dat niet met iemand van het andere geslacht.
Lijkt me.
Dat zou best kunnen, maar dat lijkt me toch anders. Je bent dan sexueel niet aangetrokken tot de ander. En als pedo zou je denk ik best ook nog van vrouwen kunnen houden.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Als homo/lesbo kan je toch ook prima gelukkig zijn met het andere geslacht? Misschien niet net als hetro's, omdat je er toch minder gevoel bij hebt. Maar dan zal het misschien meer de broer-zus relatie zijn zoals velen die gewoon hetro zijn ook hebben.
Maar toch ook niet zoals je graag wilt lijkt me.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar dat lijkt me toch anders. Je bent dan sexueel niet aangetrokken tot de ander. En als pedo zou je denk ik best ook nog van vrouwen kunnen houden.
Tsja, dat blijft gissen. Gelukkig heb ik er geen verstand vanquote:Op maandag 17 februari 2014 09:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar toch ook niet zoals je graag wilt lijkt me.
Waarom kan je dan als homo niet van vrouwen houden en zou je als pedo wel van oude mensen kunnen houden.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar dat lijkt me toch anders. Je bent dan sexueel niet aangetrokken tot de ander. En als pedo zou je denk ik best ook nog van vrouwen kunnen houden.
Omdat je dan geen homo bent, maar bi.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:16 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Waarom kan je dan als homo niet van vrouwen houden en zou je als pedo wel van oude mensen kunnen houden.
Je mag best zeggen dat het zo is hoor, daarmee verklaar je niet meteen dat je dit gedrag ook goed keurt. Sommige karaktertrekjes zijn nou eenmaal maatschappelijk ongewenst.
Zucht... Als je homo bent, houd je niet van vrouwen. Als je pedo bent, houd je niet van oudere vrouwen/heren, maar juist van minderjarigen. Dus waarom roep jij dat je als homo NIET van vrouwen kan houden, maar gelijktijdig dat iemand die pedo is, WEL van mensen van zijn/haar eigen leeftijd zou kunnen houden?quote:Op maandag 17 februari 2014 09:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat je dan geen homo bent, maar bi.
Omdat dat mij lijkt. Maar ik weet er niets vanaf. Jij ook niet, dus hoe je die conclusies kan trekken is mij een raadsel.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:35 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Zucht... Als je homo bent, houd je niet van vrouwen. Als je pedo bent, houd je niet van oudere vrouwen/heren, maar juist van minderjarigen. Dus waarom roep jij dat je als homo NIET van vrouwen kan houden, maar gelijktijdig dat iemand die pedo is, WEL van mensen van zijn/haar eigen leeftijd zou kunnen houden?
Hier ook wat lastig. Dat boek moest uit vannacht^^quote:Op maandag 17 februari 2014 08:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou, ik vond haar maar weer lastig wakker worden net. Maar het is gelukt.
Welk boek?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hier ook wat lastig. Dat boek moest uit vannacht^^
Zo werkt het dus niet. Als je er meer van wilt weten, kan je Dick Swaab lezen.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat dat mij lijkt. Maar ik weet er niets vanaf. Jij ook niet, dus hoe je die conclusies kan trekken is mij een raadsel.
En die opmerking van mij die je quote slaat precies op je eerste zin. Je moet wel lezen he![]()
Bedankt voor de uitleg. Maar ik hoef er eigenlijk niets van te weten (als in, mezelf erin verdiepen). Ik vind het maar ziek gedrag (van een pedo) en wil eigenlijk niet weten hoe het allemaal in elkaar steekt. Ik heb er toch geen begrip voor.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:25 schreef An24 het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet. Als je er meer van wilt weten, kan je Dick Swaab lezen.
Je hersenen zijn zo ingericht dat je op het andere geslacht valt, of op hetzelfde geslacht valt, of op kinderen valt. Bij elk type past ook een type persoonlijkheid, dingen die je opvalt aan een hetero, homo of pedo. Veel mensen hebben een 'gaydar', ik heb ook nog eens een 'pedar'![]()
Voor de goede orde: een pedofiel valt op kinderen, is er verliefd op en wil er een relatie mee. Een pedoseksueel is ook iemand die seks wilt of heeft gehad met kids.
Wat een onzin. Een man die op mannen valt kan ook van vrouwen houden.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:35 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Zucht... Als je homo bent, houd je niet van vrouwen.
En dat is nu precies de reden waarom pedo's gefrustreerd raken en getriggerd worden. Als mensen nu wel begrip zouden tonen, zouden er veel minder ongelukken met kids gebeuren. Haat maakt de trigger alleen maar erger.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg. Maar ik hoef er eigenlijk niets van te weten (als in, mezelf erin verdiepen). Ik vind het maar ziek gedrag (van een pedo) en wil eigenlijk niet weten hoe het allemaal in elkaar steekt. Ik heb er toch geen begrip voor.
Dus niet de houden van zoals we hier bespreken. Natuurlijk, ik houd ook van mijn nichtjes en neefjes, net als ik van mijn ouders en andere familieleden houd, maar ik hoef er geen relatie mee. Met die pedo is dat toch anders.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wat een onzin. Een man die op mannen valt kan ook van vrouwen houden.
Omdat ik op mannen val, wil dat niet zeggen dat ik niet van mn vriendinnen kan houden. En van een homovriendje van me. Ja de basis is anders, maar het is wel houden van.
Er zit nog wel een verschil tussen houden van en verliefd zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wat een onzin. Een man die op mannen valt kan ook van vrouwen houden.
Omdat ik op mannen val, wil dat niet zeggen dat ik niet van mn vriendinnen kan houden. En van een homovriendje van me. Ja de basis is anders, maar het is wel houden van.
Ik keur de mensenjachten op pedo's niet goed, maar verder kan ik er weinig begrip voor tonen. Dat je geil wordt van kinderen kan ik in zekere zin nog wel begrijpen (als zijnde, het is een "afwijking" in je hersens), maar ik walg van dat soort mensen.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:31 schreef An24 het volgende:
[..]
En dat is nu precies de reden waarom pedo's gefrustreerd raken en getriggerd worden. Als mensen nu wel begrip zouden tonen, zouden er veel minder ongelukken met kids gebeuren. Haat maakt de trigger alleen maar erger.
Overigens ben ik ook zwaar tegen op pedoseksualiteit en ik ben ook geen "ahw zielig over de bol type", maar juist een pedofiel niet willen begrijpen, zorgt juist voor ziekte bij de ander.
Gewoon over je heen laten lopenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb verkrampt in bed gelegen. Heel mijn lijf zit vast
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nou ik ga alvast op de stoep liggen ^^
Dat heb ik dan weer nooit. Ik doe niet aan lezen. Als het een goed boek is wacht ik wel op de film.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hier ook wat lastig. Dat boek moest uit vannacht^^
Foto staat best scheef.quote:
Ik ben een ontzettende boekenwurmquote:Op maandag 17 februari 2014 11:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer nooit. Ik doe niet aan lezen. Als het een goed boek is wacht ik wel op de film.
Ik juist het tegenovergestelde. Hou er totaal niet van. Films en series daar in tegen.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben een ontzettende boekenwurm
Ik denk he, dat ze dat bij het *insert schoolnaam* best willen weten. Slim om het zo op internet te zettenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:19 schreef Susteren het volgende:
Niet naar school gaan om foto's af te maken #thuglife
ja enquote:
ff mailtje sturenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk he, dat ze dat bij het *insert schoolnaam* best willen weten. Slim om het zo op internet te zetten
Die kunnen ook wel recht toch? Maakt het een betere snappiequote:
nee, waarom zou ikquote:Op maandag 17 februari 2014 11:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die kunnen ook wel recht toch? Maakt het een betere snappie![]()
Tjonge jonge, jij maakt er een vak van. Recht lullen wat scheef staatquote:Op maandag 17 februari 2014 11:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, waarom zou ik
telefoonfoto's doe ik totaal niets mee. juist omdat t zn charme heeft zoals ze zijn.
Ligt eraan meestal vind ik verfilmingen van boeken zo enorm slecht ^^quote:Op maandag 17 februari 2014 11:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik juist het tegenovergestelde. Hou er totaal niet van. Films en series daar in tegen.
nou.... ook die mogen scheef blijven staanquote:Op maandag 17 februari 2014 11:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tjonge jonge, jij maakt er een vak van. Recht lullen wat scheef staat
Check! mee eens, liever zelf de personages in mn hoofd makenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ligt eraan meestal vind ik verfilmingen van boeken zo enorm slecht ^^
Ja, dat weet ik dus niet omdat ik de boeken niet lees. Maar lord of the rings, en the hunger games zijn anders wel toffe films. (waren even de eerste 2 die me te binnen schieten)quote:Op maandag 17 februari 2014 11:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ligt eraan meestal vind ik verfilmingen van boeken zo enorm slecht ^^
Moest ff een bestandje naar een collega sturen hoor, niet naar de school van Susteren.quote:
Ik vind Tolkien echt een vreselijke schrijver dus daar heb ik weinig of niks over gelezen. De films zelf trokken me ook niet. Ben meer voor Harry Potterquote:Op maandag 17 februari 2014 11:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet omdat ik de boeken niet lees. Maar lord of the rings, en the hunger games zijn anders wel toffe films. (waren even de eerste 2 die me te binnen schieten)
Ik vind verfilmingen vaak zo afgevlakt. Ik zit alleen maar van dit klopt niet, dat hebben ze weg gelatenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
Check! mee eens, liever zelf de personages in mn hoofd maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |