Fijne boeken zijn dat om in het Engels te lezen. Net even wat minder ingewikkeld om te volgen en goed genoeg om je engels op pijl te houden.quote:
En je kan wel op je tenen lopen?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:22 schreef xuryah het volgende:
Ik kan al 2 dagen niet lopen door verschrikkelijke pijn in mijn kuit. Nou heb ik gegoogled en is het waarschijnlijk een zweepslag. Nog nooit van gehoord.. iemand dat toevallig gehad? Het is echt erg.. ik kan niet eens naar de wc lopen ofzo
Ja in het engels zijn ze zeker te doenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:19 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Fijne boeken zijn dat om in het Engels te lezen. Net even wat minder ingewikkeld om te volgen en goed genoeg om je engels op pijl te houden.
Tomorrow, When the War Began vond ik ook een goede serie om te lezen.
ga naar de fysioquote:Op maandag 17 februari 2014 13:22 schreef xuryah het volgende:
Ik kan al 2 dagen niet lopen door verschrikkelijke pijn in mijn kuit. Nou heb ik gegoogled en is het waarschijnlijk een zweepslag. Nog nooit van gehoord.. iemand dat toevallig gehad? Het is echt erg.. ik kan niet eens naar de wc lopen ofzo
vrijdag en zaterdag weer een van 370 pagina's uitgelezenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:20 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb nog 2 ebooks die ik moet lezen. 280 paginas bij elkaar. Dat is echt al heel wat voor mij
heb er een accountquote:Op maandag 17 februari 2014 13:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Staat idd ook op mijn lijst met boeken die ik nog eens moet lezen. Die lijst groeit sneller dan ik kan lezen ^^ zitten er hier ook mensen op goodreads?
voor op reis en onderweg vind ik t prettig, maar lees thuis vooral fysieke boekenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:19 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha heerlijk tochik heb maar een ereader pas geleden gekocht, omdat mn woonkamer te klein werd voor alle boeken.
Goodreads ken ik niet eigenlijk!
Een zweepslag is wel heftig, dat is gewoon een spierscheuring. Dan ben je wel 2 tot 3 maandjes uit de running, en de eerstkomende tijd rust houden. Dingen als rekken en oefeningen pas doen als het redelijk zonder pijn kan.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:22 schreef xuryah het volgende:
Ik lees veel voor het slapengaan, dus moe worden is wel fijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:24 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja in het engels zijn ze zeker te doen
Al neig ik toch altijd naar de Nederlandse :p ik word sneller moe van Engels lezen.
Mja ik zou het idd saai vinden.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, als iedereen het zelfde leuk zou vinden zou het zo saai worden he.
Al zou het wel makkelijk zijn.
Ik heb nog tot 27 april. Dus gaat me lukken!quote:Op maandag 17 februari 2014 13:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
vrijdag en zaterdag weer een van 370 pagina's uitgelezen
Ik moet een nieuwe boekenkast en ik heb eerlijkwaar geen idee waar ik die nog kan zetten. Ik wil later een kamer en daar echt een leeskamer van maken met muren vol met boekenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:19 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha heerlijk tochik heb maar een ereader pas geleden gekocht, omdat mn woonkamer te klein werd voor alle boeken.
Goodreads ken ik niet eigenlijk!
Ga naar de huisarts. Niet alleen maar Dr. Google raadplegen en dan zelf gaan uitvogelen!quote:Op maandag 17 februari 2014 13:22 schreef xuryah het volgende:
Jeetje dat is wel erg heftig..quote:Op maandag 17 februari 2014 13:26 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Een zweepslag is wel heftig, dat is gewoon een spierscheuring. Dan ben je wel 2 tot 3 maandjes uit de running, en de eerstkomende tijd rust houden. Dingen als rekken en oefeningen pas doen als het redelijk zonder pijn kan.
Jammer ^^quote:Op maandag 17 februari 2014 13:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb er een account
maar is me teveel moeite om bij te houden
Rondje dokter dus. Ooit gehad toen ik nog op voetbal zat. Als het een zweepslag is ben je nog wel even aan de beurt.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:31 schreef xuryah het volgende:
[..]
Jeetje dat is wel erg heftig..
Hoop dat het geen zweepslag is, maar wat het dan wel is? :/
Ik heb die dag 30km gefietst en snel gewandeld (die dag dat ik opgesloten zat in de veluwe). Die tik in mn kuit kreeg ik pas de dag er na. Ik kon wel janken van de pijn toen. Leek alsof alles doorgesneden werd. En nu kan ik dus niet meer staan op die been. Al 2 dagen niet dus.
Ik heb ooit 1 boek gelezen wat ik wel dik vond, kruistocht in spijker broek. Enige dikke boek ooitquote:
Jaaa dat wil ik ook zo graag in het volgende huis! Daarom was ik ook anti ereader eerst. Maar het is toch wel heel handig op vakantiequote:Op maandag 17 februari 2014 13:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik moet een nieuwe boekenkast en ik heb eerlijkwaar geen idee waar ik die nog kan zetten. Ik wil later een kamer en daar echt een leeskamer van maken met muren vol met boeken![]()
Goodreads heb je ook een app voor ik vind het wel handig
Heb die nooit gelezen volgens mij.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1 boek gelezen wat ik wel dik vond, kruistocht in spijker broek. Enige dikke boek ooitIs wel ook al weer erg lang geleden. Is ook nog een film over gemaakt. Maar die was me pas slecht.
Gaat niet lukken. Woon in Leiden en mn HA zit nog in Den Haag.. ik kan geen auto rijden op deze manier. Vriend en ouders zijn aan t werk..quote:Op maandag 17 februari 2014 13:31 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ga naar de huisarts. Niet alleen maar Dr. Google raadplegen en dan zelf gaan uitvogelen!
The Book Thief heb ik ook nog liggen! Is dat wat?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb die nooit gelezen volgens mij.
Heb afgelopen week the book Thief gelezen. Rond de 550 blz en the sea of monsters van Percy Jackson rond de 280 blz. Engels, Nederlands maakt me allemaal niks uit.
Ik heb een iPad dus die kan ik gebruiken als ereader. Maar ik moet gewoon dat papier in handen hebben.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:34 schreef xuryah het volgende:
[..]
Jaaa dat wil ik ook zo graag in het volgende huis! Daarom was ik ook anti ereader eerst. Maar het is toch wel heel handig op vakantie
Er zijn nog wel boeken die ik echt als boek koop. Met foto's er in enzo.
Goodreads klinkt wel leuk! Zo ff downloaden
Bel hem op z'n minst even. Wat wil je anders doen? En als het echt ernstig is komt vriend maar naar huis of neem je een taxi.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:35 schreef xuryah het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. Woon in Leiden en mn HA zit nog in Den Haag.. ik kan geen auto rijden op deze manier. Vriend en ouders zijn aan t werk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |