Ja ken het fenomeen, maar daar hebben ze ND grads voor uitgevondenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 04:07 schreef andreas612 het volgende:
Iemand hier bekend met de term 'black card photography'? zag t vanochtend voorbij komen.. is eigenlijk multiple exposure binnen 1 opname (dus ipv exposure blenden of hdr, kan je dit effect gewoon bereiken tijdens de opname zelf zonder photoshop). Ik vroeg me alleen af wat voor card je daarvoor van gebruiken.. kan dat van alles zijn zolang het maar compleet donker is..?
Tja.. ik werd helemaal verleid met mooie foto's uit hun flickr groep, dus ik dacht dat het een betere methode was maar het zal inderdaad wel op hetzelfde uit komen als ND grad filters.. Weer lekker opgewerkt met lightroom en de hele handelquote:Op dinsdag 18 februari 2014 07:05 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ja ken het fenomeen, maar daar hebben ze ND grads voor uitgevondenEnige voordeel van de black card methode is dat je een stuk papier in een willekeurige vorm kunt knippen en daarmee dus niet-lineaire gradiënten kunt maken
![]()
En iedere materiaal dat niet reflecteert en licht doorlaat volstaat wel voor deze methode.
Beterschap! Wat naar dat je weer ziek bent.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:02 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen![]()
Snap ineens waarom ik het gister zo ontzettend koud had. Dat griepje van laatst komt gewoon nog een keer langs
Ik ben heel koppig gewoon naar mijn werk gegaanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Beterschap! Wat naar dat je weer ziek bent.
Succes vandaag dan maarquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben heel koppig gewoon naar mijn werk gegaanIk hoest en proest wat, maar verder moet ik prima functioneren
En nu veel fotos maken in je vakantie?quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En nu veel fotos maken in je vakantie?
Oh... wacht..
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En nu veel fotos maken in je vakantie?
Oh... wacht..
Niets mis met mods hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het ziet hier al een stuk minder blauw dan eerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |