Ja en nee. Je moet het maar lezen het verhaal is goed maar er zitten wat frustrerende dingen in. Als je het boek leest snap je wat ik bedoel. Maar het vertellen zou ook weer jammer zijn. Dit is wel erg cryptisch he.. Sorry. Maar ik heb het boek in een dag of 3 uitgelezen. Was heel benieuwd hoe het afliep.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:36 schreef xuryah het volgende:
[..]
The Book Thief heb ik ook nog liggen! Is dat wat?
doorlopen is ook niet slim, dan ga je toch naar de dokterquote:Op maandag 17 februari 2014 13:27 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin lees ik over al.
je kunt ook bij een andere huisarts terecht in dit soort situaties en anders de HAPquote:Op maandag 17 februari 2014 13:35 schreef xuryah het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. Woon in Leiden en mn HA zit nog in Den Haag.. ik kan geen auto rijden op deze manier. Vriend en ouders zijn aan t werk..
Dat leest toch echt heel anders dan een echte ereader vind ik, veel onrustiger voor je ogenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb een iPad dus die kan ik gebruiken als ereader. Maar ik moet gewoon dat papier in handen hebben.
Mijn moeder heeft een echte ereader en ik vind het beide net zo irritant ^^quote:Op maandag 17 februari 2014 13:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat leest toch echt heel anders dan een echte ereader vind ik, veel onrustiger voor je ogen
Zie je nu in dat als je gaat verhuizen het slim is om dat ook te regelen?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:35 schreef xuryah het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. Woon in Leiden en mn HA zit nog in Den Haag.. ik kan geen auto rijden op deze manier. Vriend en ouders zijn aan t werk..
Yepquote:Op maandag 17 februari 2014 13:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Zie je nu in dat als je gaat verhuizen het slim is om dat ook te regelen?
Voor Fysio heb je geen verwijzing nodig, kan je zelf contact opnemen met een praktijk. Maar dat kost wel weer extra als je dat niet verzekerd hebtquote:Op maandag 17 februari 2014 13:54 schreef xuryah het volgende:
[..]
Yepmaar heb nooit iets, dus had er ook niet aan gedacht om t te veranderen.
Ik bel wel eventjes.
Hmm.. nee heb dat niet verzekerd. En kan mn rekeningen nu al niet betalen.. dus ik zoek wel oefeningen op internet !quote:Op maandag 17 februari 2014 14:00 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Voor Fysio heb je geen verwijzing nodig, kan je zelf contact opnemen met een praktijk. Maar dat kost wel weer extra als je dat niet verzekerd hebt
Nice!quote:Op maandag 17 februari 2014 14:04 schreef DonJames het volgende:
YEAH!! M'n 6D is net door de DHL gebracht![]()
Nu wil ik naar huis om met m'n nieuwe speelgoed te spelen
Ik vind dit een hele domme beslissing. Je weet niet eens zeker wat je hebt. Ik zou op zijn minst een huisarts bezoeken.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:05 schreef xuryah het volgende:
[..]
Hmm.. nee heb dat niet verzekerd. En kan mn rekeningen nu al niet betalen.. dus ik zoek wel oefeningen op internet !
Oh ik ga wel naar de huisarts, maar liever niet naar de fysio omdat ik dat gewoon niet kan betalen. Het is gewoon fucking duur.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind dit een hele domme beslissing. Je weet niet eens zeker wat je hebt. Ik zou op zijn minst een huisarts bezoeken.
En dit vind ik een heel groot nadeel aan ons huidige zorgstelsel systeem. Dat mensen niet meer achter de zorg aangaan doe ze nodig hebben omdat het niet meer te betalen isvoor huisarts wordt geen eigen risico betekent geloof ik
sorry dat ik het zegquote:Op maandag 17 februari 2014 14:10 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oh ik ga wel naar de huisarts, maar liever niet naar de fysio omdat ik dat gewoon niet kan betalen. Het is gewoon fucking duur.
Wat energ zegt. Meestal zit er wel een paar uur fysiotherapie bij.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:10 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oh ik ga wel naar de huisarts, maar liever niet naar de fysio omdat ik dat gewoon niet kan betalen. Het is gewoon fucking duur.
niet dusquote:Op maandag 17 februari 2014 14:11 schreef Ener-G het volgende:
Even je zorgverzekeringpolis checken, in de meesten zit er wel fysio in, maar dan alleen de eerste paar sessies. Overigens zou ik eerst een arts raadplegen ipv een fysio...
Echt is dat ook alweer aangepakt? Moet dat eens nakijken dan. Heb iets van 150 euro eigen risico is dat slecht?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet dus
eerste 12 of 20 is voor eigen rekening alleen bij chronisch of na deze eerste behandelingen komt uit je basis
Nee, ik betaal al veel aan mn zorgverzekering omdat ik in therapie zit en daar de hoogste aanvullende verzekering voor heb. Maar dat vertelde ik liever niet hier. Heb alleen dat verzekerd en fysio 0.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg
maar dat is echt de meest stomme opmerking ever
je gezondheid laten lijden, zeker geen aanvullende verzekering en de hoogste vrijwillige eigen risico genomen
Ik snap je wel daar niet van maar wees zuinig op jezelfquote:Op maandag 17 februari 2014 14:15 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nee, ik betaal al veel aan mn zorgverzekering omdat ik in therapie zit en daar de hoogste aanvullende verzekering voor heb. Maar dat vertelde ik liever niet hier.
Het is echt niet waar dat ik niet aan mn gezondheid denk.. ik zit gewoon in een hele nare situatie.
Daar heb je ook zeker gelijk in. Maar sommige dingen zijn belangrijker dan geld. En een bezoekje aan de huisarts kost ook de wereld weer niet. Misschien heeft ze wel een spier gescheurd of een pees afgescheurd oid. Google kan je dat niet vertellen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En mensen alsjeblieft we hebben nou eenmaal niet allemaal een eindeloos bankkrediet dus een beetje minder kan wel
Daarom zei ik ook dat ze naar de huisarts moet. Maar het werd allemaal een beetje te.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar heb je ook zeker gelijk in. Maar sommige dingen zijn belangrijker dan geld. En een bezoekje aan de huisarts kost ook de wereld weer niet. Misschien heeft ze wel een spier gescheurd of een pees afgescheurd oid. Google kan je dat niet vertellen.
bovenop je verplichte van 230? geloof ik?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Echt is dat ook alweer aangepakt? Moet dat eens nakijken dan. Heb iets van 150 euro eigen risico is dat slecht?
Jammer voor je, da's pas een feestje daarquote:Op maandag 17 februari 2014 11:23 schreef Uncle het volgende:
[..]
Nope, daar is geen wedstrijd dit seizoen
Nee dan is dat nu 230 geworden en was dat vorig jaar 150 ofzo. Mijn vriend regelt dat. En volgens mij hebben we alleen de verplichte eigen risico.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
bovenop je verplichte van 230? geloof ik?
ik ook nietquote:Op maandag 17 februari 2014 14:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En mensen alsjeblieft we hebben nou eenmaal niet allemaal een eindeloos bankkrediet dus een beetje minder kan wel
huisarts is altijd vergoed onder je basisquote:Op maandag 17 februari 2014 14:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar heb je ook zeker gelijk in. Maar sommige dingen zijn belangrijker dan geld. En een bezoekje aan de huisarts kost ook de wereld weer niet. Misschien heeft ze wel een spier gescheurd of een pees afgescheurd oid. Google kan je dat niet vertellen.
Ik heb geen aanvullende verzekeringen en 530 euro eigen risico. Wat hebben die aanvullende verzekeringen voor nut?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ook niet
maar gezondheid gaan bij mij voor andere dingen
zo snap ik niet dat er mensen zijn die geen aanvullende verzekering nemen ook niet voor tandarts
maar goed. dat is ook omdat ik zoveel problemen gezien heb toen ik bij vgz werkte
Dat je niet voor onverwachtse verrassingen komt te staan ^^quote:Op maandag 17 februari 2014 14:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb geen aanvullende verzekeringen en 530 euro eigen risico. Wat hebben die aanvullende verzekeringen voor nut?
Tsja, dat heb ik nog nooit gehad.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat je niet voor onverwachtse verrassingen komt te staan ^^
Ik wel :-(quote:Op maandag 17 februari 2014 14:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja, dat heb ik nog nooit gehad.
tandarts > als je eenmaal de klos bent kun je niet meer in de hogere verzekeringen terug komen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb geen aanvullende verzekeringen en 530 euro eigen risico. Wat hebben die aanvullende verzekeringen voor nut?
Tandarts heb ik niets mee tot nu toe.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
tandarts > als je eenmaal de klos bent kun je niet meer in de hogere verzekeringen terug komen.
aanvullend > fysio, natuurgeneeskunde, bril etc is voor mij belangrijk
Sparen en zelf betalen is uiteindelijk goedkoper, ben al 25 jaar niet tandarts verzekerd, betaal de man gewoon zelf, net als mijn bril.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
tandarts > als je eenmaal de klos bent kun je niet meer in de hogere verzekeringen terug komen.
aanvullend > fysio, natuurgeneeskunde, bril etc is voor mij belangrijk
Tot dat je een keer valt en paar tanden afgebroken zijn of naar de kaakchirurg moet.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sparen en zelf betalen is uiteindelijk goedkoper, ben al 25 jaar niet tandarts verzekerd, betaal de man gewoon zelf, net als mijn bril.
Toen mijn 4 verstandskiezen weggesneden werden, moest ik dat ook gewoon helemaal zelf betalen. Ook al had ik een tandartsverzekering...quote:Op maandag 17 februari 2014 14:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tot dat je een keer valt en paar tanden afgebroken zijn of naar de kaakchirurg moet.
Ik zou gewoon terugmailen dat je van de koop afziet.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:15 schreef J03llV het volgende:
Verkoper van MP zegt: Geld was al overgemaakt toch? Dan houd ik mijn bankrekening in de gaten.
Nog steeds niet gevraagd waar hij het pakketje naartoe moet sturen![]()
Dusja vanaf hier beantwoord ik geen mail meer!
Valt weer onder de aanvullende geloof ik.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:00 schreef xuryah het volgende:
[..]
Toen mijn 4 verstandskiezen weggesneden werden, moest ik dat ook gewoon helemaal zelf betalen. Ook al had ik een tandartsverzekering...
quote:Op maandag 17 februari 2014 15:15 schreef J03llV het volgende:
Verkoper van MP zegt: Geld was al overgemaakt toch? Dan houd ik mijn bankrekening in de gaten.
Misschien vraagt hij het pas als het geld op zn rekening staat.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:15 schreef J03llV het volgende:
Neequote:Op maandag 17 februari 2014 15:33 schreef Unites het volgende:
HoooiHebben jullie nog mooie/boeiende foto's van de laatste tijd?
Ohw genoeg.. Maar dat uitzoeken hequote:Op maandag 17 februari 2014 15:33 schreef Unites het volgende:
HoooiHebben jullie nog mooie/boeiende foto's van de laatste tijd?
jahoor, je kunt bij mij komen werkenquote:Op maandag 17 februari 2014 15:58 schreef Wiebeldak het volgende:
Gooooooeede middag. Zijn er nog banen te vinden in dit topic want werk.nl heeft er geen vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |