SPOILER: 'belangrijke' uitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedden?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: lotingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: tot slot, onze toppersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1.53.51, holy shit.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Fantastische tijd hoor[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Nee want straks heeft ze op beide onderdelen misschien een medaillequote:Op zondag 16 februari 2014 15:36 schreef roos85 het volgende:
Kan Ter Mors niet beter de overstap naar langebaan maken?Dat is toch ongekend
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Niks "Hegegodin". Joriengodin it is.Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Nu gaat Wust zich echt wel even achter de oren krabben zovan ja 'Ola, hier ga ik niet zomaar meer onder' - De Belg"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Ik zeg, twee middelvingers naar die 4e plek van gisteren
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Eergisteren nog een medaille op niet-klapschaatsen![]()
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Dijkstra je ontslag komt dichterbij!!!!!!!!!!!!!!!!Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Ter Mors, muts, gooi die shorttrack schaatsen bij de vuilnis en ga langebaan schaatsen!Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Ik zie alleen Wüst hieraan komen.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
SJINKGOD is niet onder de indruk !"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking![]()
Wüst heeft dit seizoen al sneller gereden:
1. WÜST, Ireen (NED) 1:53.31 (Heerenveen)
Verder mag je de TT ook aanpassen als je een nieuw topic opent![]()
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:37 schreef essnhills het volgende:
Nu gaat Wust zich echt wel even achter de oren krabben zovan ja 'Ol, hier ga ik niet zomaar meer onder' - De Belg![]()
![]()
Dat zou echt baas zijnquote:Op zondag 16 februari 2014 15:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee want straks heeft ze op beide onderdelen misschien een medailleDat is toch ongekend
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
2 tienden boven het WR laagland.
Dit is onmogelijk. Otter heeft goeie contacten in het dopingcircuit."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik niet, ik hou dat nooit 50 minuten vol![]()
![]()
Van Beek is tof
Bij het OKT was ze sneller. Maar daar waren de omstandigheden wel beter.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:37 schreef essnhills het volgende:
Nu gaat Wust zich echt wel even achter de oren krabben zovan ja 'Ol, hier ga ik niet zomaar meer onder' - De BelgYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Ter Mors is zeker voor de ploegenachtervolging.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee want straks heeft ze op beide onderdelen misschien een medailleDat is toch ongekend
![]()
![]()
Niet slechtIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Ja, eigenlijk wel.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Zonde eigenlijk dat ze geen 3km reedYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ze steekt haar schaats niet vooruit, dat gaat net die 0,003 schelen straks..Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Hoi Koelkastquote:
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ter Mors
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Ja, gewoon uitrijden na haar shorttrackraces.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:37 schreef alors het volgende:
Bazige race ook, gewoon alsof het niets is
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Tsja, het blijft jammer dat ze voor het OKT ziek is geweest. Anders had ze op de 3km ook nog wel mee kunnen doen
Maar goed, als mn tante een man was, was het mn oom dus daar heb je weinig aanCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:37 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Zhang en Ter Mors zat er allebei in.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:37 schreef -Sisyphus- het volgende:
Dat is ook lullig voor Wust. Zhang en Ter Mors die ineens bizar hard rijden.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
De nummer laatst is 10 seconden langzamer. Dat is 1/3e rondje."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:38 schreef franklop het volgende:
Tsja, het blijft jammer dat ze voor het OKT ziek is geweest. Anders had ze op de 3km ook nog wel mee kunnen doen
Maar goed, als mn tante een man was, was het mn oom dus daar heb je weinig aan![]()
roos hou die vent van je eens bij je.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Waarom? Als ze plezier heeft in het shorttrack, moet ze dat gewoon lekker blijven doen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:36 schreef roos85 het volgende:
Kan Ter Mors niet beter de overstap naar langebaan maken?![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:38 schreef franklop het volgende:
Maar goed, als mn tante een man was, was het mn oom dus daar heb je weinig aan!!
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
roos hou die vent van je eens bij je.![]()
![]()
Veel plezier in de fanshop van FC Grunn.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga even boodschappen doen.
Nee, echt.![]()
![]()
Tja, daarvoor moet je bij de andere landen zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:37 schreef Remzz het volgende:
Wat een niveauverschil trouwens, dit zou echt niet mogen op een olympisch toernooi![]()
[..]![]()
Echt hequote:Op zondag 16 februari 2014 15:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
![]()
Op de 1000m was Wust ook een seconde sneller..denk dat een 1.52 hoog nog steeds mogelijk is.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij het OKT was ze sneller. Maar daar waren de omstandigheden wel beter.
Ook Fatkulina kon nog behoorlijk doortrekken. Zo slecht zullen de omstandigheden hier niet zijn.![]()
Ik praat vandaag niet meer met je.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga even boodschappen doen.
Nee, echt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wereldtijdquote:Op zondag 16 februari 2014 15:37 schreef Remzz het volgende:
Wat een niveauverschil trouwens, dit zou echt niet mogen op een olympisch toernooi
De rest is blij als ze onder de 2 minuten scoren.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
[..]![]()
roos hou die vent van je eens bij je.
know'm sayin?
word? word.![]()
Wüst tijdens het OKT.
1. 300m 25.73 (25.7)
2. 700m 53.66 (27.9)
3. 1100m 1:22.59 (28.9)
4. 1500m 1:53.31 (30.7)Citius, Altius, Fortius.![]()
[..]![]()
roos hou die vent van je eens bij je.!
![]()
Ze doet daar ook gewoon mee om de medailles.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:38 schreef Zelva het volgende:
[..]
Waarom? Als ze plezier heeft in het shorttrack, moet ze dat gewoon lekker blijven doen.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
De Belg heeft het nu over de Badkamerserenades van Bart Swings"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
-O_quote:[b]Op zondag 16 februari 2014 15:38 schreef franklop
Maar goed, als mn tante een man was, was het mn oom dus daar heb je weinig aan![]()
Wat een tijd net joh
Ach, mag Wust ook een keer vol aan de bak. Leuk toch. Alleen jammer dat Heerenveen dan weer een (laagland) wereldrecord kwijt gaat raken.![]()
Nostradamus is binnen in ieder geval[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bokko heeft andere kwaliteiten.quote:Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
ff wat snacks halen bij de AH, ooit leer ik om dat van te voren te doen
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
De BBC loopt een beetje achterquote:"That was some skate by Olga Fatkulina. The coaches of Wust and the other competitors will be watching this time closely. Her legs nearly gave out late on and she spluttered a bit in the finishing straight, but that was impressive.""Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nostradamus is binnen in ieder geval![]()
Ik zie haar nu nog wel harder rijden.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:39 schreef Aguero het volgende:
Wüst tijdens het OKT.
1. 300m 25.73 (25.7)
2. 700m 53.66 (27.9)
3. 1100m 1:22.59 (28.9)
4. 1500m 1:53.31 (30.7)![]()
twitter:OlympicStatman twitterde op zondag 16-02-2014 om 15:39:55#Sochi2014 #SpeedSkating Need to install a giant magnifying glass over the Netherlands. Melting the ice is the only way to stop them. reageer retweet
![]()
Goud (en zilver) al in de pocket voor Nederland. Nu nog kijken of het Wust of Ter Mors wordt.
Geweldige rondetijden. Wust zal wel wat sneller starten.Géén kloon van tvlxd!![]()
Zoals ik, en dan geen trek hebbenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:41 schreef vaarsuvius het volgende:
ff wat snacks halen bij de AH, ooit leer ik om dat van te voren te doen
Als ze goud wil halen..quote:Op zondag 16 februari 2014 15:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik zie haar nu nog wel harder rijden.
Neem alvast wat voor morgen mee dan.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:41 schreef vaarsuvius het volgende:
ff wat snacks halen bij de AH, ooit leer ik om dat van te voren te doen❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Users die dachten dat 1.52 onmogelijk zou zijnquote:Op zondag 16 februari 2014 15:41 schreef Mansjester het volgende:
Users die dachten dat er niet onder de 1,54 zou worden gereden!
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:41 schreef TheArt het volgende:
twitter:OlympicStatman twitterde op zondag 16-02-2014 om 15:39:55#Sochi2014 #SpeedSkating Need to install a giant magnifying glass over the Netherlands. Melting the ice is the only way to stop them. reageer retweet
De belg gebruikt 100x het woord 'Verdict', na 74 keer ben ik er wel klaar mee. Maargoed Herbert stoor ik me na 5seconden al aan, hoe die ook maar bleef doorlullen in die laatste ronde en vooral laatste bochtquote:Op zondag 16 februari 2014 15:40 schreef essnhills het volgende:
De Belg heeft het nu over de Badkamerserenades van Bart Swings
Even a broken clock is right twice a day.![]()
ha die is leuk.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:41 schreef TheArt het volgende:
![]()
![]()
Croissantjes in de bonus.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:41 schreef vaarsuvius het volgende:
ff wat snacks halen bij de AH, ooit leer ik om dat van te voren te doen![]()
![]()
Ik vond het er juist langzaam uit zien ofzoquote:Op zondag 16 februari 2014 15:41 schreef itsme het volgende:
Wow. Wat een sterke rit zeg. Kon mijn ogen niet geloven en het leek zo gemakkelijk te gaan.En dan die tijd
Putin says no.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:41 schreef tennisboy het volgende:
Woow Te Mors. Hoop wel dat Wüst er overheen gaat
Géén kloon van tvlxd!![]()
Zou niet verrassend zijn met die twee pottenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:41 schreef tennisboy het volgende:
Woow Te Mors. Hoop wel dat Wüst er overheen gaat
![]()
Lekker gezond toch? Beter dan van die vette snacks naar binnenproppen terwijl je lazy op n bankje zit toe te zien hoe al die topsporters zich vier jaar lang hebben afgemat om tot een ultieme prestatie te komen.quote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Op naar onder de 1.50.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Users die dachten dat 1.52 onmogelijk zou zijn![]()
Serieus? Ik heb 'verdict' nog niet gehoord. Ik ga er op lettenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:42 schreef danos het volgende:
[..]
De belg gebruikt 100x het woord 'Verdict', na 74 keer ben ik er wel klaar mee. Maargoed Herbert stoor ik me na 5seconden al aan, hoe die ook maar bleef doorlullen in die laatste ronde en vooral laatste bocht"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Herbert is zo enorm irritant en dat al jaren lang.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:42 schreef danos het volgende:
[..]
De belg gebruikt 100x het woord 'Verdict', na 74 keer ben ik er wel klaar mee. Maargoed Herbert stoor ik me na 5seconden al aan, hoe die ook maar bleef doorlullen in die laatste ronde en vooral laatste bocht
Hij maakt vaak zulke domme opmerkingen.![]()
![]()
![]()
Herbert is een nationale rampquote:Op zondag 16 februari 2014 15:42 schreef danos het volgende:
[..]
De belg gebruikt 100x het woord 'Verdict', na 74 keer ben ik er wel klaar mee. Maargoed Herbert stoor ik me na 5seconden al aan, hoe die ook maar bleef doorlullen in die laatste ronde en vooral laatste bochtGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zou niet verrassend zijn met die twee potten.
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:36 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
SPOILER: Wedden?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Citius, Altius, Fortius.![]()
Dat gaat niet gebeurenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Users die dachten dat 1.52 onmogelijk zou zijn![]()
![]()
Ik denk dat ze slechter had gereden als ze die races van gisteren niet in de benen had."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
1-2-3-4quote:Op zondag 16 februari 2014 15:41 schreef itsme het volgende:
Wow. Wat een sterke rit zeg. Kon mijn ogen niet geloven en het leek zo gemakkelijk te gaan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is waarquote:Op zondag 16 februari 2014 15:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker gezond toch? Beter dan van die vette snacks naar binnenproppen terwijl je lazy op n bankje zit toe te zien hoe al die topsporters zich vier jaar lang hebben afgemat om tot een ultieme prestatie te komen.
"Dit zou zomaar eens de winnende tijd kunnen zijn."Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
van deutekom, hou je mondCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Wust gaat een WR rijden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar opzich logisch dat Jorien dit kan, deze 1500m duurt veel minder lang
Echt. zo easy.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vond het er juist langzaam uit zien ofzoEn dan die tijd
Vond haar gisteren zo irritant. Ook voor haar ritten. de hele tijd sacherijnige kop en nu dit.
![]()
![]()
Op de Belg nu de ontknoping bij het skischansspringen. Ze waren gister gestopt na de eerste sprong...<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
quote:
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Liever een rotkop en medaille dan jolig en geen medaille.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Echt. zo easy.Vond haar gisteren zo irritant. Ook voor haar ritten. de hele tijd sacherijnige kop en nu dit.
Die Ter Mors kan als ze alleen langebaan gaat doen alle wereldrecords verbeteren.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Ik ookquote:Op zondag 16 februari 2014 15:44 schreef -0- het volgende:
Ik wacht op een uitslag die in duizendsten gelijk is.
en niet van die irritante Koreaantjes die in de weg rijden...quote:Op zondag 16 februari 2014 15:44 schreef DeLuna het volgende:
Maar opzich logisch dat Jorien dit kan, deze 1500m duurt veel minder lang![]()
Voordeel van interactieve tv.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:44 schreef Falco het volgende:
Op de Belg nu de ontknoping bij het skischansspringen. Ze waren gister gestopt na de eerste sprong...Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Gewoon 4x goud voor NLquote:
Dit kwam echt zoooo makkelijk. Is niet normaal.
Waarom denkt nu niemand aan doping?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Had niet verwacht dat Ter Mors dat zou doen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:41 schreef Mansjester het volgende:
Users die dachten dat er niet onder de 1,54 zou worden gereden!
Album top 100 2024![]()
Terzake gaat voorquote:Op zondag 16 februari 2014 15:44 schreef Falco het volgende:
Op de Belg nu de ontknoping bij het skischansspringen. Ze waren gister gestopt na de eerste sprong...Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
ze moet gewoon kappen met dat short trackquote:Op zondag 16 februari 2014 15:45 schreef Wilskracht het volgende:
Die Ter Mors kan als ze alleen langebaan gaat doen alle wereldrecords verbeteren.Juin uit Eigen Tuin!![]()
Ik gun het die coach ook wel, sympathieke vent"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking![]()
Als Fontana hier had gereden had ze het niet gehaald neequote:Op zondag 16 februari 2014 15:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
en niet van die irritante Koreaantjes die in de weg rijden...
2xgoud.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:44 schreef -0- het volgende:
Ik wacht op een uitslag die in duizendsten gelijk is.
Album top 100 2024![]()
Als ik dat haar zie denk ik al aan doping.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:45 schreef marcodej het volgende:
Waarom denkt nu niemand aan doping?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik had eerder gedacht dat ze 1.54 zou rijden.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat Ter Mors dat zou doen.![]()
Waarom moet er toch altijd iemand zijn die dat wel doet?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:45 schreef marcodej het volgende:
Waarom denkt nu niemand aan doping?❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Fatkoelina zou de zus van Koentje kunnen zijn, qua kaaklijn."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Omdat iedereen gebruikt.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:45 schreef marcodej het volgende:
Waarom denkt nu niemand aan doping?![]()
Ik twijfel wel aan doping.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het schijnt dat schaatsen daar te technisch voor is. Maar ik weet het ook niet hoor.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:45 schreef marcodej het volgende:
Waarom denkt nu niemand aan doping?
Zou wel erg vreemd zijn als alle Nederlandse schaatsers ineens onder de doping zitten, ongeacht voor welk team ze rijden.![]()
Of zelfs iets daarboven, na de wedstrijden van gisteren.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik had eerder gedacht dat ze 1.54 zou rijden.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Is toch leuk joh.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarom moet er toch altijd iemand zijn die dat wel doet?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Misschien is dat juist wel een goede combinatie en rijdt ze daarom juist zo goed nu.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze moet gewoon kappen met dat short track![]()
Je hebt de post van superniger niet gezien.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:45 schreef marcodej het volgende:
Waarom denkt nu niemand aan doping?![]()
Wat jammer dat ter Mors ziek was bij het OKT. En jammer dat ze niet vol voor het langebaanschaatsen zou gaan.![]()
Dopingkaakquote:Op zondag 16 februari 2014 15:46 schreef marcodej het volgende:
Fatkoelina zou de zus van Koentje kunnen zijn, qua kaaklijn.know'm sayin?
word? word.![]()
was op de radio: gisteren heel zwaar ijs bij St, en nu vliegijs....quote:Op zondag 16 februari 2014 15:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als ik dat haar zie denk ik al aan doping.
werd al een goede tijd voorspeld
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Dat is op zich wel logisch na alle ellende uit het wielrennen van de afgelopen jaren. Er aan dénken mag. Beschuldigen is een stap verder.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarom moet er toch altijd iemand zijn die dat wel doet?![]()
Gisteren eindigde ze nog bijna op het podium op de 1500 meter bij het shorttrack.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Misschien is dat juist wel een goede combinatie en rijdt ze daarom juist zo goed nu.
Album top 100 2024![]()
Hopen voor Ireentje dat zij ook een flinke spuit heeft gekregen vanmorgen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als ze maar niet gepakt wordenquote:
"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking![]()
Volgens mij heb ik nooit iemand zo ogenschijnlijk relaxed maar tochx zo snel over de streep zien komen bij de 1500. E ik kijk al heel lang schaatsen.
Moet Wust dit nog zien verbeteren.![]()
![]()
Zullen we Bokko gaan sponseren met zijn allen (In ruil gaat zij in de playboy)Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Viagra?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als ik dat haar zie denk ik al aan doping.Even a broken clock is right twice a day.![]()
Er was een rus die bijna de baan uitsprongquote:Op zondag 16 februari 2014 15:44 schreef Falco het volgende:
Op de Belg nu de ontknoping bij het skischansspringen. Ze waren gister gestopt na de eerste sprong...
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik vind het altijd wel lullig. Ga maar schelden op iedereen die bewezen gebruikt heeft en laat de rest lekker met rust. Of kijk niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is op zich wel logisch na alle ellende uit het wielrennen van de afgelopen jaren. Er aan dénken mag. Beschuldigen is een stap verder.
Dat was mijn bijdrage
OT: Jorien
Ik twijfel ook wel (i.h.a. niet specifiek deze prestatie van Ter Mors), maar ik denk niet dat dit het juiste topic is om daarover te discussiëren. Wüst is trouwens al iets van zes keer gecontroleerd deze spelen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarom moet er toch altijd iemand zijn die dat wel doet?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Een Nederlands recordjequote:Op zondag 16 februari 2014 15:46 schreef Mansjester het volgende:
Ik zie alleen Wust aan deze tijd komen?
![]()
Toch, als je ziet hoe snel Ter Mors na de race herstelde en die slechte start, had ze makkelijk in de 1.52 kunnen rijden.![]()
144 mquote:Op zondag 16 februari 2014 15:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Er was een rus die bijna de baan uitsprong![]()
![]()
![]()
ja maar dat heeft vaak meer met tactiek en niet met snelheid te maken.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gisteren eindigde ze nog bijna op het podium op de 1500 meter bij het shorttrack.
Verschil wat ik zag tussen haar rit en sjnkie, sjinkie bleef vechten en wist elk gaatje te pakken.![]()
Mooi crowdfunden. Loopt vast als een trein.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:48 schreef Wilskracht het volgende:
Zullen we Bokko gaan sponseren met zijn allen (In ruil gaat zij in de playboy)![]()
Voor haar was dit een goede start.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:48 schreef kilon het volgende:
Toch, als je ziet hoe snel Ter Mors na de race herstelde en die slechte start, had ze makkelijk in de 1.52 kunnen rijden.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Haar bochten zagen er ook wel heel chique uit, duidelijk shorttrack invloed.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gisteren eindigde ze nog bijna op het podium op de 1500 meter bij het shorttrack.![]()
twitter:erbenwennemars twitterde op zondag 16-02-2014 om 15:49:11Goud gaat naar Nederland, dat staat al vast.. @jorientermors 1.53.51!!! reageer retweet
![]()
Sjinkie heeft dan ook race-alzheimerquote:Op zondag 16 februari 2014 15:49 schreef itsme het volgende:
[..]
ja maar dat heeft vaak meer met tactiek en niet met snelheid te maken.
Verschil wat ik zag tussen haar rit en sjnkie, sjinkie bleef vechten en wist elk gaatje te pakken.
Moah. Als de verschillen zo groot zijn als deze keer, mag je er best over nadenken. Maar je moet dan natuurlijk ook nadenken over eventuele andere (legale) redenen waarom het beter gaat.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel lullig. Ga maar schelden op iedereen die bewezen gebruikt heeft en laat de rest lekker met rust. Of kijk niet.
Dat was mijn bijdrage
OT: Jorien![]()
Kloptquote:Op zondag 16 februari 2014 15:49 schreef itsme het volgende:
[..]
ja maar dat heeft vaak meer met tactiek en niet met snelheid te maken.
Verschil wat ik zag tussen haar rit en sjnkie, sjinkie bleef vechten en wist elk gaatje te pakken.![]()
Bij Jorien is het meer mentaal![]()
Door die meesterlijke bocht wel ja, maar ze was laat weg.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:49 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Voor haar was dit een goede start.![]()
Ok, Erben, ok.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:49 schreef Pino112 het volgende:
twitter:erbenwennemars twitterde op zondag 16-02-2014 om 15:49:11Goud gaat naar Nederland, dat staat al vast.. @jorientermors 1.53.51!!! reageer retweet
![]()
Doe maar jaquote:Op zondag 16 februari 2014 15:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ga maar naar die inloopavond 25 februari denk ik![]()
![]()
BBC liveblog:CNN liveblog:quote:Jorien Ter Mors of the Netherlands has set a new Olympic record of 1:53.51 in the women's 1500m, beating Olga Fatukina's time by a massive 4.37 seconds.
Ter Mors is also a superb short-track skater and was fourth in Saturday's 1500m final.quote:The action is ramping up at the Adler Arena, which has been the setting for Dutch dominance of the speed skating events.
It could another clean sweep of the podium for the Netherlands in the final of the women's 1500m.
Jorien Ter Moors has just blazed into first position with an Olympic record-smashing time of ONE MINUTE AND 53.51 SECONDS.
Her compatriots Ireen Wust, Marrit Leenstra and Lotte van Beek are still waiting in the wings, expect yet more Dutch delight."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Filmpje ?quote:"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:50 schreef IbanMayo het volgende:
Bedankt Paulien voor deze insightful informatio![]()
![]()
Verschillen? Ja nu nog wel ja, maar Wüst kan dit ook denk ik. Niet alleen in deze sport zijn er soms zulke verschillen tussen de subtop en top.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah. Als de verschillen zo groot zijn als deze keer, mag je er best over nadenken. Maar je moet dan natuurlijk ook nadenken over eventuele andere (legale) redenen waarom het beter gaat.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik kijk enigzins noodgedwongen op de Duitse TV dus ik mis al die uitspraken waar jullie je zo aan ergeren, geloof ik.![]()
Leuk om te weten dat Ireen een zondagskind is. Ben ik ook, maar Olympisch goud heb ik niet.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Vandaag zijn de omstandigheden wel slechter dan eerder deze week. En volgens mij reed o.a. Bergsma niet harder dan op het OKT.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:50 schreef Aguero het volgende:
Bij de mannen reden alle Nederlanders harder dan op het OKT.![]()
De tering. Die stem
Straks schakelen komt Biathlonquote:Op zondag 16 februari 2014 15:51 schreef Strani het volgende:
Ik kijk enigzins noodgedwongen op de Duitse TV dus ik mis al die uitspraken waar jullie je zo aan ergeren, geloof ik.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Dat is waar. En ik hoop inderdaad dat Wüst nog sneller kanquote:Op zondag 16 februari 2014 15:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Verschillen? Ja nu nog wel ja, maar Wüst kan dit ook denk ik. Niet alleen in deze sport zijn er soms zulke verschillen tussen de subtop en top.![]()
![]()
Ik erger mij kapot aan paulien.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ik bedoelde de 1500 meter.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:51 schreef thettes het volgende:
[..]
Vandaag zijn de omstandigheden wel slechter dan eerder deze week. En volgens mij reed o.a. Bergsma niet harder dan op het OKT.Citius, Altius, Fortius.![]()
ik mute hem constantquote:Op zondag 16 februari 2014 15:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik erger mij kapot aan paulien.![]()
![]()
Ik heb liever Wust op het hoogste podium staan"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking![]()
Ja als je net een 1500m hebt geschaatst, dat klinkt niks lekkerquote:
Het is genieten om de reacties van de buitenlanders te lezen over de successen van Nederland met het schaatsen![]()
Ze doet echt alsof ze per ongeluk even meegedaan heeft
Bokko toch niet?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iedereen klinkt zo in die schaatshal, lopen allemaal te schreeuwen
Die heeft dan ook niet hard geschaatst
Ik gun het Jorien eigenlijk meer.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:52 schreef Drolflap het volgende:
Ik heb liever Wust op het hoogste podium staan![]()
Er zijn nu twee Joriens op de baan!"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Als er straks gefapt moet worden, mag dat dan niet op die Japanse die ook in de baan stond bij Ter Mors? Die was er immers ook bij.![]()
Uur verlaatquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Alsof je een 100 meter onder de minuut gezwommen hebt! O nee wachtquote:Op zondag 16 februari 2014 15:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja als je net een 1500m hebt geschaatst, dat klinkt niks lekker
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ik turf al een paar weken de zinnen die Paulien afmaakt, pen staat nog droog.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:50 schreef IbanMayo het volgende:
Bedankt Paulien voor deze insightful informationEven a broken clock is right twice a day.![]()
Die kan goud geld winnen om bij animatiefilms elk vervelend personage van stem te voorzien.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vergeleken met Marja Vis valt het wel mee.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Lekker boeiend ook.quote:Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Welke japanse...ik heb niemand gezienquote:Op zondag 16 februari 2014 15:52 schreef Strani het volgende:
Als er straks gefapt moet worden, mag dat dan niet op die Japanese die ook in de baan stond bij Ter Mors? Die was er immers ook bij.
59,26 koekoekquote:Op zondag 16 februari 2014 15:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Alsof je een 100 meter onder de minuut gezwommen hebt! O nee wacht![]()
![]()
twitter:WillieCornblatt twitterde op zondag 16-02-2014 om 15:37:31Everybody knows how good the #Dutch are, but this is getting ridiculous #speedskating reageer retweet
![]()
Zoals de meeste vrouwen zonder make up en met pittig kapsel. Ik vind het wel meevallen eigenlijk, is denk ik nog wel wat van te maken.quote:know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:53 schreef danos het volgende:
[..]
Ik turf al een paar weken de zinnen die Paulien afmaakt, pen staat nog droog.
Juin uit Eigen Tuin!![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Welke japanse...ik heb niemand gezienIk zag nog net een zwart vlekje op de achtergrond.
![]()
Wie is dat nou weer?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:53 schreef TheArt het volgende:
twitter:WillieCornblatt twitterde op zondag 16-02-2014 om 15:37:31Everybody knows how good the #Dutch are, but this is getting ridiculous #speedskating reageer retweet
Géén kloon van tvlxd!![]()
Dit zou ik niet pikken Luna.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat kon ik nietquote:Op zondag 16 februari 2014 15:53 schreef franklop het volgende:
[..]
![]()
![]()
Roos is zeker niet in de buurt. Dit is al de tweede keer vandaag en dat ben ik niet van de baas gewendquote:
De Amerikaanse Tijntje.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:53 schreef TheArt het volgende:
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dagtaak. Voordeel is wel dat dione er ineens positief bij afsteekt.quote:
Maar eigenlijk kan dit natuurlijk niet, dione als presentator en dan Paulien er naast zetten
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ik tik hem even tegen zijn achterhoofd..quote:Op zondag 16 februari 2014 15:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Roos is zeker niet in de buurt. Dit is al de tweede keer vandaag en dat ben ik niet van de baas gewend![]()
Ik ben nog steeds eenbeetje onder de indruk van Jorien
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik tik hem even tegen zijn achterhoofd..
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Forum Opties Forumhop: Hop naar: