SPOILER: 'belangrijke' uitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedden?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: lotingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: tot slot, onze toppersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1.53.51, holy shit.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Fantastische tijd hoor[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Nee want straks heeft ze op beide onderdelen misschien een medaillequote:Op zondag 16 februari 2014 15:36 schreef roos85 het volgende:
Kan Ter Mors niet beter de overstap naar langebaan maken?Dat is toch ongekend
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Niks "Hegegodin". Joriengodin it is.Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Nu gaat Wust zich echt wel even achter de oren krabben zovan ja 'Ola, hier ga ik niet zomaar meer onder' - De Belg"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Ik zeg, twee middelvingers naar die 4e plek van gisteren
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Eergisteren nog een medaille op niet-klapschaatsen![]()
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Dijkstra je ontslag komt dichterbij!!!!!!!!!!!!!!!!Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Ter Mors, muts, gooi die shorttrack schaatsen bij de vuilnis en ga langebaan schaatsen!Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Ik zie alleen Wüst hieraan komen.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
SJINKGOD is niet onder de indruk !"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking![]()
Wüst heeft dit seizoen al sneller gereden:
1. WÜST, Ireen (NED) 1:53.31 (Heerenveen)
Verder mag je de TT ook aanpassen als je een nieuw topic opent![]()
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:37 schreef essnhills het volgende:
Nu gaat Wust zich echt wel even achter de oren krabben zovan ja 'Ol, hier ga ik niet zomaar meer onder' - De Belg![]()
![]()
Dat zou echt baas zijnquote:Op zondag 16 februari 2014 15:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee want straks heeft ze op beide onderdelen misschien een medailleDat is toch ongekend
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
2 tienden boven het WR laagland.
Dit is onmogelijk. Otter heeft goeie contacten in het dopingcircuit."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik niet, ik hou dat nooit 50 minuten vol![]()
![]()
Van Beek is tof
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Bij het OKT was ze sneller. Maar daar waren de omstandigheden wel beter.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:37 schreef essnhills het volgende:
Nu gaat Wust zich echt wel even achter de oren krabben zovan ja 'Ol, hier ga ik niet zomaar meer onder' - De BelgYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Ter Mors is zeker voor de ploegenachtervolging.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee want straks heeft ze op beide onderdelen misschien een medailleDat is toch ongekend
![]()
![]()
Niet slechtIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Ja, eigenlijk wel.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Zonde eigenlijk dat ze geen 3km reedYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ze steekt haar schaats niet vooruit, dat gaat net die 0,003 schelen straks..Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Hoi Koelkastquote:
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ter Mors
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Ja, gewoon uitrijden na haar shorttrackraces.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:37 schreef alors het volgende:
Bazige race ook, gewoon alsof het niets is
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Tsja, het blijft jammer dat ze voor het OKT ziek is geweest. Anders had ze op de 3km ook nog wel mee kunnen doen
Maar goed, als mn tante een man was, was het mn oom dus daar heb je weinig aanCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:37 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Zhang en Ter Mors zat er allebei in.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:37 schreef -Sisyphus- het volgende:
Dat is ook lullig voor Wust. Zhang en Ter Mors die ineens bizar hard rijden.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
De nummer laatst is 10 seconden langzamer. Dat is 1/3e rondje."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:38 schreef franklop het volgende:
Tsja, het blijft jammer dat ze voor het OKT ziek is geweest. Anders had ze op de 3km ook nog wel mee kunnen doen
Maar goed, als mn tante een man was, was het mn oom dus daar heb je weinig aan![]()
roos hou die vent van je eens bij je.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Waarom? Als ze plezier heeft in het shorttrack, moet ze dat gewoon lekker blijven doen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:36 schreef roos85 het volgende:
Kan Ter Mors niet beter de overstap naar langebaan maken?![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:38 schreef franklop het volgende:
Maar goed, als mn tante een man was, was het mn oom dus daar heb je weinig aan!!
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
roos hou die vent van je eens bij je.![]()
![]()
Veel plezier in de fanshop van FC Grunn.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga even boodschappen doen.
Nee, echt.![]()
![]()
Tja, daarvoor moet je bij de andere landen zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:37 schreef Remzz het volgende:
Wat een niveauverschil trouwens, dit zou echt niet mogen op een olympisch toernooi![]()
[..]![]()
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Echt hequote:Op zondag 16 februari 2014 15:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
![]()
Op de 1000m was Wust ook een seconde sneller..denk dat een 1.52 hoog nog steeds mogelijk is.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij het OKT was ze sneller. Maar daar waren de omstandigheden wel beter.
Ook Fatkulina kon nog behoorlijk doortrekken. Zo slecht zullen de omstandigheden hier niet zijn.![]()
Ik praat vandaag niet meer met je.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga even boodschappen doen.
Nee, echt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wereldtijdquote:Op zondag 16 februari 2014 15:37 schreef Remzz het volgende:
Wat een niveauverschil trouwens, dit zou echt niet mogen op een olympisch toernooi
De rest is blij als ze onder de 2 minuten scoren.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
[..]![]()
roos hou die vent van je eens bij je.
know'm sayin?
word? word.![]()
Wüst tijdens het OKT.
1. 300m 25.73 (25.7)
2. 700m 53.66 (27.9)
3. 1100m 1:22.59 (28.9)
4. 1500m 1:53.31 (30.7)Citius, Altius, Fortius.![]()
[..]![]()
roos hou die vent van je eens bij je.!
![]()
Ze doet daar ook gewoon mee om de medailles.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:38 schreef Zelva het volgende:
[..]
Waarom? Als ze plezier heeft in het shorttrack, moet ze dat gewoon lekker blijven doen.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
De Belg heeft het nu over de Badkamerserenades van Bart Swings"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
-O_quote:[b]Op zondag 16 februari 2014 15:38 schreef franklop
Maar goed, als mn tante een man was, was het mn oom dus daar heb je weinig aan![]()
Wat een tijd net joh
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ach, mag Wust ook een keer vol aan de bak. Leuk toch. Alleen jammer dat Heerenveen dan weer een (laagland) wereldrecord kwijt gaat raken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: