SPOILER: 'belangrijke' uitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedden?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: lotingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: tot slot, onze toppersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1.53.51, holy shit.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Fantastische tijd hoor[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Nee want straks heeft ze op beide onderdelen misschien een medaillequote:Op zondag 16 februari 2014 15:36 schreef roos85 het volgende:
Kan Ter Mors niet beter de overstap naar langebaan maken?Dat is toch ongekend
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Niks "Hegegodin". Joriengodin it is.Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Nu gaat Wust zich echt wel even achter de oren krabben zovan ja 'Ola, hier ga ik niet zomaar meer onder' - De Belg"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Ik zeg, twee middelvingers naar die 4e plek van gisteren
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Eergisteren nog een medaille op niet-klapschaatsen![]()
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Dijkstra je ontslag komt dichterbij!!!!!!!!!!!!!!!!Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Ter Mors, muts, gooi die shorttrack schaatsen bij de vuilnis en ga langebaan schaatsen!Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Ik zie alleen Wüst hieraan komen.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
SJINKGOD is niet onder de indruk !"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking![]()
Wüst heeft dit seizoen al sneller gereden:
1. WÜST, Ireen (NED) 1:53.31 (Heerenveen)
Verder mag je de TT ook aanpassen als je een nieuw topic opent![]()
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:37 schreef essnhills het volgende:
Nu gaat Wust zich echt wel even achter de oren krabben zovan ja 'Ol, hier ga ik niet zomaar meer onder' - De Belg![]()
![]()
Dat zou echt baas zijnquote:Op zondag 16 februari 2014 15:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee want straks heeft ze op beide onderdelen misschien een medailleDat is toch ongekend
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
2 tienden boven het WR laagland.
Dit is onmogelijk. Otter heeft goeie contacten in het dopingcircuit."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik niet, ik hou dat nooit 50 minuten vol![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: