SPOILER: 'belangrijke' uitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedden?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: lotingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: tot slot, onze toppersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Fatkulina helemaal stuk, en toch een snellere ronde dan Hege
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ken wel meer dingen die te lang zijn voor Olga.
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Jammer van de wat kleine tetjes, maar ach.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wat voor onderbroek zouden ze onder die schaatspakken aan hebben ?
"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking![]()
Geen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef Drolflap het volgende:
Wat voor onderbroek zouden ze onder die schaatspakken aan hebben ?![]()
Nietquote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef Drolflap het volgende:
String natuurlijkquote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef Drolflap het volgende:
![]()
Zeemanquote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef Drolflap het volgende:
Dat hebben ze al laten zien.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef Drolflap het volgende:
BBC liveblog:quote:Belgium's Jelena Peeters is currently the woman to beat with a time of 1:59.73 but that is all likely to change. Favourite Ireen Wust's biggest rival is her compatriot and rising star, Lotte van Beek, who beat her in the season's opening 1500m World Cup race in Calgary. The 22-year-old, appearing at her first Games, will race in the 18th and last pair so it promises to be a nerve-jangling end to this competition"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Inderdaadquote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef Zorro het volgende:
Fatkulina helemaal stuk, en toch een snellere ronde dan Hege![]()
![]()
Doe je daar überhaupt iets onder aan?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef Drolflap het volgende:
Wat voor onderbroek zouden ze onder die schaatspakken aan hebben ?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
HEMAquote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef Drolflap het volgende:
Waar?quote:"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking![]()
Hegequote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef Zorro het volgende:
Fatkulina helemaal stuk, en toch een snellere ronde dan Hege![]()
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef Drolflap het volgende:
![]()
Eh ja tuurlijkquote:Op zondag 16 februari 2014 15:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Doe je daar überhaupt iets onder aan?
know'm sayin?
word? word.![]()
Vaak wel zo'n Craft hempje of iets.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Doe je daar überhaupt iets onder aan?❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Fatkulina had een stringetje met tijgerprintquote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef Drolflap het volgende:
Wat voor onderbroek zouden ze onder die schaatspakken aan hebben ?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is wat ik me afvraagquote:Op zondag 16 februari 2014 15:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Doe je daar überhaupt iets onder aan?
"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking![]()
Kan ook een zeem in zitten zoals bij een wielerbroek.quote:
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Oma onderbroekquote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef Drolflap het volgende:
Met ventilatiegat of zonder?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fatkulina had een stringetje met tijgerprint![]()
Want je moet ergens op zittenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kan ook een zeem in zitten zoals bij een wielerbroek.?
sig verwijderd door FA![]()
Dat been ziet er een beetje ongelukkig uit.quote:Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Misschien had ik het gister toch maar wat rustiger aan moeten doen met Hege, nu heeft ze een kuttijd.![]()
Rit 7 wordt weer spannend, want Kali Christ kan best eens verrassen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bescherming als je valt op je achterste.quote:
Album top 100 2024![]()
Ik weet niet welke NL-se daar dat opwarmrondje doet, maar die ging bijna sneller dan deze chineseOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
SJINKIE"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking![]()
Misschien had ze dat gister ook welquote:Op zondag 16 februari 2014 15:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Misschien had ik het gister toch maar wat rustiger aan moeten doen met Hege, nu heeft ze een kuttijd."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Die ziet er redelijk hersenloos uit."the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking![]()
Nee hoor.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien had ze dat gister ook wel![]()
Ter Mors.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:24 schreef Uccie het volgende:
Ik weet niet welke NL-se daar dat opwarmrondje doet, maar die ging bijna sneller dan deze chinese![]()
Hij schijnt vooral goed te zijn met de deuren.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil aan een auto sleutelen met Sjinkie.![]()
Ik kon het niet zien, bedankt.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
We weten allemaal dat dat niet waar is.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani stond bij mij al aan de top van de piramide.![]()
Ik zou niet kunnen kiezen op dit moment.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb toch een lichte voorkeur voor HegeReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ter Mors kan dus schaatsen op klapschaatsen en op belachelijk hoge shorttrack schaatsen? Lijkt me nogal een verschil in techniek..Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Christ gaat 1.56 rijden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is er ooit iemand geweest die in de opwarm-baan viel in de bocht en zo de echte wedstrijd omver kegelde?Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Dat is wel waar Limburgse ruggenkruiper.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
We weten allemaal dat dat niet waar is.![]()
Knuffelen johannes?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani stond bij mij al aan de top van de piramide.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Vroeg ik me ook af!quote:Op zondag 16 februari 2014 15:26 schreef vaarsuvius het volgende:
Is er ooit iemand geweest die in de opwarm-baan viel in de bocht en zo de echte wedstrijd omver kegelde?![]()
Uh, okéquote:Op zondag 16 februari 2014 15:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is wel waar Limburgse ruggenkruiper.![]()
Pff Christ valt toch weer tegen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Guus_Geluk7 is zo trots als een hond met zeven lullen dat hij gister bovenaan de dag top 5 stond.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:27 schreef Mani89 het volgende:
Guus_Geluk7 is zo trots als een hond met zeven lullen dat hij gister bovenaan de dag top 5 stond.![]()
![]()
Moet je dan niet met de paralympics meedoen?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Niet eens twee handen los gehoordKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Christ mist echt elk niveau dat ze vorig jaar had..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Je bent doof?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Niet eens twee handen los gehoord![]()
Peeters op 3 nu"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Wat een niveau.
Album top 100 2024![]()
Nee, dan moet ze haar armen thuislaten.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Moet je dan niet met de paralympics meedoen?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Bokko langzaamste laatste rondje van deelnemersveld.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Annemarie Thomas schaatste al in de 1,55 .. en dat is 20 jaar geleden. Jongens jongens toch wat een niveau.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nu Nesbitt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Thuis, los, wat maakt het uit.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dan moet ze haar armen thuislaten.Un dann rettet kein Kavallerie,
Kuchjequote:Op zondag 16 februari 2014 15:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is er ook bingo bij het commentaar trouwens?
Zware afstand
Verval![]()
Hij heeft er flink zijn best voor gedaanquote:Op zondag 16 februari 2014 15:27 schreef Mani89 het volgende:
Guus_Geluk7 is zo trots als een hond met zeven lullen dat hij gister bovenaan de dag top 5 stond.![]()
Jaquote:Op zondag 16 februari 2014 15:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is er ook bingo bij het commentaar trouwens?
OWS / Martin Hersman bingotopic #01 - Elke afstand een volle kaart.![]()
Deden ze vroeger vrijwel allemaal of niet?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Touwtje rond de heupen vind ik nog wel erger.
Nu zie je het volgens mij niet veel meer.![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bokko langzaamste laatste rondje van deelnemersveld.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Inderdaad. Heb je een pak waar gigantisch veel geld in gestoken is.... doe je er een touwtje omheenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Touwtje rond de heupen vind ik nog wel erger.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Spannendquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Nesbitt gaat wel 1.56 rijden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die had de wind in de rugquote:Op zondag 16 februari 2014 15:28 schreef Mani89 het volgende:
Annemarie Thomas schaatste al in de 1,55 .. en dat is 20 jaar geleden. Jongens jongens toch wat een niveau.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Komt zo.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:29 schreef Remzz het volgende:
Hersman zegt zijn 'tussenronde' nauwelijks meer![]()
Nessnhills[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Thx, ga spelenquote:Op zondag 16 februari 2014 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja
[ afbeelding ]
OWS / Martin Hersman bingotopic #01 - Elke afstand een volle kaart.![]()
Twee handen losquote:Op zondag 16 februari 2014 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja
[ afbeelding ]
OWS / Martin Hersman bingotopic #01 - Elke afstand een volle kaart.leven zoals het leven is![]()
Je moet toch ergens het beste in zijn om je te onderscheiden...quote:Op zondag 16 februari 2014 15:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bokko langzaamste laatste rondje van deelnemersveld.![]()
dan heb je het wel over annemarie thomasquote:Op zondag 16 februari 2014 15:28 schreef Mani89 het volgende:
Annemarie Thomas schaatste al in de 1,55 .. en dat is 20 jaar geleden. Jongens jongens toch wat een niveau.![]()
![]()
Verheijen knalde Uytdehaage weleens onderuit na zijn finish, dat is het enige.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:26 schreef vaarsuvius het volgende:
Is er ooit iemand geweest die in de opwarm-baan viel in de bocht en zo de echte wedstrijd omver kegelde?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Deze rit zou interessant kunnen zijn eventueel als ze in vorm zijn ofzo❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Wat?quote:
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Slechts 0.8 seconde achterstand op Fatkulina.
Album top 100 2024![]()
Nu zie je het zelden meer inderdaad, geen idee waarom.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:28 schreef -0- het volgende:
Deden ze vroeger vrijwel allemaal of niet?
Nu zie je het volgens mij niet veel meer.![]()
Ik lees jouw naam sowieso altijd op een rare manier.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En Schussler altijd doet.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:30 schreef Remzz het volgende:
Nesbitt gaat weer kapot zoals Klaassen dat vroeger ook konReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat blijktquote:Op zondag 16 februari 2014 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik lees jouw naam sowieso altijd op een rare manier.![]()
Peeters van het podium"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Langzamer dan Christ.
Album top 100 2024![]()
Hup Jorien.
Album top 100 2024![]()
De belgen verwachten een 1-2-3 en mogelijk 1-2-3-4Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Die gaat veel te moe zijn van gister.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
jij niet?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:32 schreef Uccie het volgende:
De belgen verwachten een 1-2-3 en mogelijk 1-2-3-4![]()
Echt knap om op verschillende schaatsen te kunnen schaatsenquote:![]()
Als ik Nesbitt zie rijden krijg ik altijd trek in een zak Nesbitts."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Lekker pittig, lekker gekquote:Op zondag 16 februari 2014 15:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Met paars haar krijgt Jorien alles voor elkaar, hup Jorien!!
Herbert mag wel ontslagen worden betaal 100 euro mee aan de ontslagpremie.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Ze moeten gewoon alles op 10 seconden afronden, dan lijkt het net alsof Nesbitt vlak rijdt.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
haha, erg grappigquote:Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Ik verwacht niets...kan het alleen maar meevallenquote:
ja stiekem wel natuurlijkOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
De Belg verwacht een tijd rond de 1.55 voor Ter Mors"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
1.56 gaat het worden.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ik zie wat jij hier doetquote:Op zondag 16 februari 2014 15:33 schreef alors het volgende:
Zo eens kijken of Jorien een potje kan breken.![]()
![]()
Als ze niet rond de 1:56 zit is het waardeloos, waardeloos, slechte ploeg."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Kom op![]()
![]()
![]()
Als de eerste twee van deze heat doorgaan moet dat een makkie zijn voor ter Mors.Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Damn die bocht
Ter Mors naar goud[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat een bocht!"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking![]()
Nee.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
De Belg is ook fan van Jorien![]()
![]()
Die gaat haar tegenstandster nooit meer terug zien.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
fabelachtige schaatstechniek hoor ikOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Jezus[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Shorttrack doet echt veel goeds voor je bochtentechniek.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
28.0!"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking![]()
Ik ookquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Holy shitballs, wat heeft die geslikt?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Voor de lijn en niet instorten levert 1.55 wel op denk ik
Un dann rettet kein Kavallerie,
29,2 !"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking![]()
29.2
Album top 100 2024![]()
Heel netjesAnd I am a weapon of massive consumption
Lekker Jorien, en doorrrrr...
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.![]()
Churandygodquote:Op zondag 16 februari 2014 15:34 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
"Goeie boch, ik ben blij."
★★★![]()
Doortrekken Jorien![]()
![]()
Wat is die japanse aan het doen...sushirijst koken
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Wat een race !!"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking![]()
WOW OR[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
OR"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking![]()
Maar goed dat ze zich op het shorttrack heeft gericht.Un dann rettet kein Kavallerie,
![]()
![]()
![]()
Album top 100 2024![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1:53:51
Pittig kapsel!"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking![]()
![]()
![]()
Morsgodin
And I am a weapon of massive consumption
quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
OMGPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Goud is wel binnen nu[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: