SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan gaan Moira en ik trouwen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik betaal 2euquote:Op zondag 16 februari 2014 13:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
9,99 per maand, en dat is het waard ja.
Alleen als je een latex pakje aantrekt en met een zweepje rondlooptquote:Op zondag 16 februari 2014 14:12 schreef OllieWilliams het volgende:
Mag ik ceremoniemeesteres worden?
Uiteraardquote:Op zondag 16 februari 2014 14:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alleen als je een latex pakje aantrekt en met een zweepje rondloopt
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alleen als je een latex pakje aantrekt en met een zweepje rondloopt
is het waard om erbij te zijnquote:Op zondag 16 februari 2014 14:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono is al de beste man, jij mag wel het bruidsmeisje zijn.
2 mensen in een berenpakken, ieder een ring.quote:
Baasquote:Op zondag 16 februari 2014 14:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
2 mensen in een berenpakken, ieder een ring.
Beste bruiloft ooit.quote:
Of verder nog alleen maar sterke drank.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beste bruiloft ooit.En dan alleen maar bier, geen ander drinken.
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:33 schreef GekkePoes het volgende:
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
Werkzequote:
Die shit heb ik al opgegevenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:33 schreef GekkePoes het volgende:
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
Ja, het was een walgelijk spel, maar mijn muis is nu in elk geval 'stil' dus hoor je die niet meer klikkenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Werkze
[..]
Die shit heb ik al opgegevenWas wel heel ver gekomen, maar vond 'r op een gegeven moment weinig meer aan
elke keer maar die shit in je tabblad
Tegenwoordig doe ik Facebookspelletjes als tijdverdrijfquote:Op zondag 16 februari 2014 14:51 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ja, het was een walgelijk spel, maar mijn muis is nu in elk geval 'stil' dus hoor je die niet meer klikken
Dat cookie clicker is heerlijk als je ergens een kwartier op telefoon moet wachten tussendoorquote:Op zondag 16 februari 2014 14:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tegenwoordig doe ik Facebookspelletjes als tijdverdrijfNet zo simpel en hersenloos en verslavend
Dat welquote:Op zondag 16 februari 2014 14:52 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dat cookie clicker is heerlijk als je ergens een kwartier op telefoon moet wachten tussendoor
en dan gaan hacken via F12quote:Op zondag 16 februari 2014 14:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat welMaar wel kut als je dagen moet wachten om genoeg cookies te krijgen voor iets nieuws
Na mijn studie, over een jaar of 5quote:Op zondag 16 februari 2014 15:01 schreef OllieWilliams het volgende:
Mo, wanneer maken jij en mono eens een kleine moirapoly?dan wil ik wel peetvader (oom? Godfather) worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:56 schreef Moira. het volgende:
IK HEB HET GEVONDEN!!! DE ENIGE NORMALE FOTO VAN GOTHIC CYNTHIA VAN DER ZANDE!!!![]()
Hier zou het zomaar geen gedrocht, maar een normaal (niet zwakbegaafd) spontaan vrolijk ietwat dikkig meisje kunnen zijn!![]()
[ afbeelding ]
Helaas weten wij wel beterEn ze heeft deze foto op haar nieuwe site onder 'modeling' staan
Oh en tegenwoordig is ze ook al make-up artist
http://cynthiagod.intropagina.nl/biografie.htmlDit is een grap toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon Wendy van Dijk in zo'n dikmaakpak met zo'n masker, toch?
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:56 schreef Moira. het volgende:
IK HEB HET GEVONDEN!!! DE ENIGE NORMALE FOTO VAN GOTHIC CYNTHIA VAN DER ZANDE!!!![]()
Hier zou het zomaar geen gedrocht, maar een normaal (niet zwakbegaafd) spontaan vrolijk ietwat dikkig meisje kunnen zijn!![]()
[ afbeelding ]
Helaas weten wij wel beterEn ze heeft deze foto op haar nieuwe site onder 'modeling' staan
Oh en tegenwoordig is ze ook al make-up artist
http://cynthiagod.intropagina.nl/biografie.htmlWatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Enkel en alleen op die foto, misschienquote:Op zondag 16 februari 2014 18:27 schreef d4v1d het volgende:
Ze heeft wel iets weg van britt dekker dr gezicht.
Maar dan dikker
Zij is fucking hilarisch om te volgen op Facebookquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zij is fucking hilarisch om te volgen op FacebookDie page
)))))))
Maar ik heb een paar keer shit gezegd die ze niet leuk vond dus ze heeft me geblokt van die pagina, nu kan ik alleen nog maar dingen lezen en geen reacties/likes meer zettenTerwijl ik zo veel wil reageren
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zij is fucking hilarisch om te volgen op FacebookDie page
)))))))
Maar ik heb een paar keer shit gezegd die ze niet leuk vond dus ze heeft me geblokt van die pagina, nu kan ik alleen nog maar dingen lezen en geen reacties/likes meer zettenTerwijl ik zo veel wil reageren
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:03 schreef Rezania het volgende:
Net Turks op.Alles was pittig, maar lekkie.
Nee ik vroeg hoe laat ik vanavond bij hem moest zijnquote:Op zondag 16 februari 2014 20:19 schreef klawie het volgende:
[..]
De naakt foto's mag je ook hier delen
Doe maar 10uur grgrquote:Op zondag 16 februari 2014 20:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee ik vroeg hoe laat ik vanavond bij hem moest zijn
Dat kan niet want als ik de trein neem die over één minuut vertrekt ben ik er pas om 22:44quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oh lol was een stukje terug nog![]()
ben er niet helemaal bij vandaag
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:53 schreef Moira. het volgende:
Oh en 'topickill' posten is juist meestal de topickill en anders sowieso gewoon zinloos dus beter post je dat niet want dat is gay.
Had je maar eerder moeten gaan voor straf wordt je nu anaal vernederd grgr monoquote:Op zondag 16 februari 2014 20:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat kan niet want als ik de trein neem die over één minuut vertrekt ben ik er pas om 22:44![]()
nicequote:Op zondag 16 februari 2014 21:33 schreef klawie het volgende:
[..]
Had je maar eerder moeten gaan voor straf wordt je nu anaal vernederd grgr mono
Mooiquote:
Yoquote:
Ohquote:
Waarom staat die gast op de achtergrond stil?quote:
Ik wil ook zoiets effe naar huis lopen zodat die een hartaanval krijgen en de volgende ochtend weer normaal aan het ontbijt zittenquote:Op zondag 16 februari 2014 22:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit een leuke gif
quote:Op zondag 16 februari 2014 22:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom staat die gast op de achtergrond stil?!
Je tattoos weghalen door makeup?quote:Op zondag 16 februari 2014 22:53 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik wil ook zoiets effe naar huis lopen zodat die een hartaanval krijgen en de volgende ochtend weer normaal aan het ontbijt zitten
Nee tattoo's als make up en dan weer weg halenquote:Op zondag 16 februari 2014 22:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je tattoos weghalen door makeup?
Lijkt me ook grappig om te doenquote:Op zondag 16 februari 2014 22:57 schreef klawie het volgende:
[..]
Nee tattoo's als make up en dan weer weg halen
pls stahpquote:
dikzakquote:
quote:
quote:
Ouder die een hartaanval krijgen lolquote:Op zondag 16 februari 2014 22:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Lijkt me ook grappig om te doen
Koffie, drank en tieten. Wat een leven.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:01 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Kwartier terug nog een dikke bak op. Zeker al m'n 8e of 9e van vandaag
Drugsquote:Op zondag 16 februari 2014 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Koffie, drank en tieten. Wat een leven.
Jaquote:
Ik om 7:15quote:Op zondag 16 februari 2014 23:43 schreef Rezania het volgende:
Morgen pas om 9 uur opstaan.Is normaal 7 uur.
Niet zeuren, als ik om kwart voor negen in Delft moet zijn moet ik om half 7 opstaan.quote:
Ga dan op kamersquote:Op zondag 16 februari 2014 23:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet zeuren, als ik om kwart voor negen in Delft moet zijn moet ik om half 7 opstaan.
Is sowieso veel chiller dan thuiswonenquote:Op zondag 16 februari 2014 23:48 schreef Rezania het volgende:
Wil wel op kamers hoor, maar hoef het niet te doen vanwege tijdwinst.
Ja, maar moet eerst nog een kamer vinden dan.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:48 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Is sowieso veel chiller dan thuiswonen
Duwo, kamernet, etcquote:Op zondag 16 februari 2014 23:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar moet eerst nog een kamer vinden dan.En ik weet niet waar ik moet beginnen. Wil niet bij een vereniging voor een kamer.
Leiden. Maar hoor vaak dat je dan moet hospiteren, weet niet hoe dat gaat.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:50 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Duwo, kamernet, etc
Wil je delft of leiden?
Hmm.. In Delft houdt dat in dat je dan met alle genodigden daar gaat kijken en gaat praten met de mensen die er al wonen. Gewoon borrelen zeg maar. Maar hoor dat het in utka bijv vaak 1 voor 1 is en niet met z'n allen tegelijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leiden. Maar hoor vaak dat je dan moet hospiteren, weet niet hoe dat gaat.
Ja, zo is het in Leiden geloof ik ook. Maar ik probeer kamernet wel dan.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:53 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hmm.. In Delft houdt dat in dat je dan met alle genodigden daar gaat kijken en gaat praten met de mensen die er al wonen. Gewoon borrelen zeg maar. Maar hoor dat het in utka bijv vaak 1 voor 1 is en niet met z'n allen tegelijk.
En hoe dat met huisvestingorganisaties werkt in leiden geen idee
Nicequote:Op zondag 16 februari 2014 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, zo is het in Leiden geloof ik ook. Maar ik probeer kamernet wel dan.
ripquote:
Oh kutquote:
Dan kom je bij die figuren terecht die zichzelf helemaal geweldig vindenquote:Op zondag 16 februari 2014 23:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leiden. Maar hoor vaak dat je dan moet hospiteren, weet niet hoe dat gaat.
Je hebt net nog vakantie gehad man.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nope, eerstvolgende vakantie is zomervakantie
Ja, was ik al bang voor, lekker sociaal doen met een 'borrrrrrrelllll'.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan kom je bij die figuren terecht die zichzelf helemaal geweldig vinden
quote:Op maandag 17 februari 2014 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt net nog vakantie gehad man._!
Netskyquote:Op maandag 17 februari 2014 00:01 schreef Rezania het volgende:
Come Alive - Original, a song by Netsky on Spotify.
quote:Op maandag 17 februari 2014 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, was ik al bang voor, lekker sociaal doen met een 'borrrrrrrelllll'.
Technische natuurkundequote:Op maandag 17 februari 2014 00:03 schreef klawie het volgende:
Heeft iemand trouwens nog een tip voor een leuke school opleiding???
rechtenquote:Op maandag 17 februari 2014 00:03 schreef klawie het volgende:
Rekenen.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:03 schreef klawie het volgende:
Paboquote:Op maandag 17 februari 2014 00:03 schreef klawie het volgende:
Onderwijsassistent.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:06 schreef klawie het volgende:
[..]
Als die berekeningen maken enz is echt niks voor mij
Fanquote:
Kappersopleiding?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:07 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen zoveel kleine kinderen in 1 ruimte lol
hoinquote:
Technisch onderwijsassistent.quote:
Bij ons bereiden ze stockoplossingen voor, zorgen ze dat de labzalen op orde zijn, overal de juiste spullen zijn, doen ze EHBO, etc.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat doen die eigenlijk?
Ik heb nog nooit een onderwijsassistent meegemaakt ergens
Je zat zeker op het gymnasium?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:10 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
In mijn tijd heette dat nog amanuensis.
Wat lievvvquote:
Emogiffen op het gymnasium.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Technisch onderwijsassistent.
[..]
Bij ons bereiden ze stockoplossingen voor, zorgen ze dat de labzalen op orde zijn, overal de juiste spullen zijn, doen ze EHBO, etc.
[..]
Je zat zeker op het gymnasium?
Zou je wel staanquote:
Laborant zijn heel veel berekeningen, sowieso.quote:
Neequote:Op maandag 17 februari 2014 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Bij ons bereiden ze stockoplossingen voor, zorgen ze dat de labzalen op orde zijn, overal de juiste spullen zijn, doen ze EHBO, etc.
[..]
Nou, bij ons is het gewoon TOA.quote:
Op het dak telt niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Heul niet. Ik heb op het gymnasium gezeten. Een tijdje.
Ahaquote:Op maandag 17 februari 2014 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
FC Groningenquote:
Nee, in de lokalen, je zou het niet verwachten.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, bij ons is het gewoon TOA.
[..]
Op het dak telt niet.
quote:Op maandag 17 februari 2014 00:20 schreef klawie het volgende:
Moet een beetje een uitdaging zijn
Snelle opleiding zijn
Beetje relax werk moet het worden
Procestechniekquote:Op maandag 17 februari 2014 00:20 schreef klawie het volgende:
Snelle opleiding zijn
Fluffer. Wel redelijk technisch.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:20 schreef klawie het volgende:
Snelle opleiding zijn
Om wat te doen? Kabels voor PC's aan te leggen?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:20 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, in de lokalen, je zou het niet verwachten.
Ja, dat willen we allemaal wel.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:20 schreef klawie het volgende:
Snelle opleiding zijn
Ik heb nou klaar met auto techniek dat was echt keihard werken voor heel weinig centen en nog fucking moeilijke dingen op schoolquote:
Daar steven jij ook op afquote:
Grap van het jaar dit.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar steven jij ook op af
stelt niet zoveel voor krijg ik de indruk.
Etsu en ik hebben het echt zwaar.
Ik heb het pas echt zwaar.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar steven jij ook op af
stelt niet zoveel voor krijg ik de indruk.
Etsu en ik hebben het echt zwaar.
Nee, luisteren naar een oud wijf dat over uitgestorven talen mompelt. Geen idee waar ze het over had.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Om wat te doen? Kabels voor PC's aan te leggen?
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt maar goedquote:Op maandag 17 februari 2014 00:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Grap van het jaar dit.![]()
![]()
![]()
![]()
Gvd man.
![]()
![]()
![]()
_!
wat.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:23 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik heb nou klaar met auto techniek dat was echt keihard werken voor heel weinig centen en nog fucking moeilijke dingen op school
Wil nou iets dat tegenover gesteld is lol
Ik moest lachen, grgr.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt maar goed
Rechten. Beetje betaalt worden om te liegen voor een rechter.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:23 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik heb nou klaar met auto techniek dat was echt keihard werken voor heel weinig centen en nog fucking moeilijke dingen op school
Wil nou iets dat tegenover gesteld is lol
quote:Op maandag 17 februari 2014 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Rechten. Beetje betaalt worden om te liegen voor een rechter.
Nope, mbo 2 beveiliger. Wel aanpoten, maar gaat wel lukken denkquote:Op maandag 17 februari 2014 00:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben je weer gekort op je uitkering?
Ohja, die belanden altijd bij de stadswachtquote:Op maandag 17 februari 2014 00:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nope, mbo 2 beveiliger. Wel aanpoten, maar gaat wel lukken denk
https://www.google.nl/?gfe_rd=cr&ei=cEkBU9agLIGBjwfoyoGAAw#q=toaquote:
Neequote:Op maandag 17 februari 2014 00:26 schreef klawie het volgende:
[..]
Let niet zo op me spelling we zijn op fok niet op school
Kom eens met een leuk voorstel
Nahquote:Op maandag 17 februari 2014 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Rechten. Beetje betaalt worden om te liegen voor een rechter.
Mocht vorige week voor het eerst de V opspelden. Ouders en broers erbij, supertrots iedereen. Mooiste moment uit me leve wel denk ukquote:Op maandag 17 februari 2014 00:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja, die belanden altijd bij de stadswacht
Faalquote:Op maandag 17 februari 2014 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
[url=Google zoeken naar toa]https://www.google.nl/search?q=toa+hoofdletter&oq=toa+hoofdletter&aqs=chrome..69i57.4015j0j7&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=122&ie=UTF-8#q=TOA[/url]
Zo'n beetje iedere site zegt TOA.
Dit is een grapje mag ik hopen?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mocht vorige week voor het eerst de V opspelden. Ouders en broers erbij, supertrots iedereen. Mooiste moment uit me leve wel denk uk
Jij mag een GR gebruiken?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben blij met mn nieuwe GR omg
Jaquote:
Het is ook pc en niet PC, terwijl je dat ook het meeste zult vinden.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
[url=Google zoeken naar toa]https://www.google.nl/search?q=toa+hoofdletter&oq=toa+hoofdletter&aqs=chrome..69i57.4015j0j7&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=122&ie=UTF-8#q=TOA[/url]
Zo'n beetje iedere site zegt TOA.
kom haten danquote:Op maandag 17 februari 2014 00:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ey wtf man, vin ik ni zo netjes van je man...
Niet een stelsel met 10 variabelen met de hand kunnen oplossen.quote:
Je moeder jongen, ik geef geen neuk meer.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Het is ook pc en niet PC, terwijl je dat ook het meeste zult vinden.
Hebben jullie die op de uni?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:30 schreef Rezania het volgende:
Bij ons hangt gewoon TOA boven de deur, klaar
Ja, natuurlijk. Je denkt toch niet dat ik alle oplossingen zelf ga klaarmaken hè?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hebben jullie die op de uni?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |