Zou je wel staanquote:
Laborant zijn heel veel berekeningen, sowieso.quote:
Neequote:Op maandag 17 februari 2014 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Technisch onderwijsassistent.
[..]
Bij ons bereiden ze stockoplossingen voor, zorgen ze dat de labzalen op orde zijn, overal de juiste spullen zijn, doen ze EHBO, etc.
[..]
Je zat zeker op het gymnasium?
Nou, bij ons is het gewoon TOA.quote:
Op het dak telt niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Heul niet. Ik heb op het gymnasium gezeten. Een tijdje.
Ahaquote:Op maandag 17 februari 2014 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Technisch onderwijsassistent.
[..]
Bij ons bereiden ze stockoplossingen voor, zorgen ze dat de labzalen op orde zijn, overal de juiste spullen zijn, doen ze EHBO, etc.
[..]
Je zat zeker op het gymnasium?
FC Groningenquote:
Nee, in de lokalen, je zou het niet verwachten.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, bij ons is het gewoon TOA.
[..]
Op het dak telt niet.
quote:Op maandag 17 februari 2014 00:20 schreef klawie het volgende:
Moet een beetje een uitdaging zijn
Snelle opleiding zijn
Beetje relax werk moet het worden
Procestechniekquote:Op maandag 17 februari 2014 00:20 schreef klawie het volgende:
Snelle opleiding zijn
Fluffer. Wel redelijk technisch.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:20 schreef klawie het volgende:
Snelle opleiding zijn
Om wat te doen? Kabels voor PC's aan te leggen?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:20 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, in de lokalen, je zou het niet verwachten.
Ja, dat willen we allemaal wel.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:20 schreef klawie het volgende:
Snelle opleiding zijn
Ik heb nou klaar met auto techniek dat was echt keihard werken voor heel weinig centen en nog fucking moeilijke dingen op schoolquote:
Daar steven jij ook op afquote:
Grap van het jaar dit.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar steven jij ook op af
stelt niet zoveel voor krijg ik de indruk.
Etsu en ik hebben het echt zwaar.
Ik heb het pas echt zwaar.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar steven jij ook op af
stelt niet zoveel voor krijg ik de indruk.
Etsu en ik hebben het echt zwaar.
Nee, luisteren naar een oud wijf dat over uitgestorven talen mompelt. Geen idee waar ze het over had.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Om wat te doen? Kabels voor PC's aan te leggen?
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt maar goedquote:Op maandag 17 februari 2014 00:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Grap van het jaar dit.![]()
![]()
![]()
![]()
Gvd man.
![]()
![]()
![]()
_!
wat.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:23 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik heb nou klaar met auto techniek dat was echt keihard werken voor heel weinig centen en nog fucking moeilijke dingen op school
Wil nou iets dat tegenover gesteld is lol
Ik moest lachen, grgr.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt maar goed
Rechten. Beetje betaalt worden om te liegen voor een rechter.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:23 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik heb nou klaar met auto techniek dat was echt keihard werken voor heel weinig centen en nog fucking moeilijke dingen op school
Wil nou iets dat tegenover gesteld is lol
quote:Op maandag 17 februari 2014 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Rechten. Beetje betaalt worden om te liegen voor een rechter.
Nope, mbo 2 beveiliger. Wel aanpoten, maar gaat wel lukken denkquote:Op maandag 17 februari 2014 00:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben je weer gekort op je uitkering?
Ohja, die belanden altijd bij de stadswachtquote:Op maandag 17 februari 2014 00:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nope, mbo 2 beveiliger. Wel aanpoten, maar gaat wel lukken denk
https://www.google.nl/?gfe_rd=cr&ei=cEkBU9agLIGBjwfoyoGAAw#q=toaquote:
Neequote:Op maandag 17 februari 2014 00:26 schreef klawie het volgende:
[..]
Let niet zo op me spelling we zijn op fok niet op school
Kom eens met een leuk voorstel
Nahquote:Op maandag 17 februari 2014 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Rechten. Beetje betaalt worden om te liegen voor een rechter.
Mocht vorige week voor het eerst de V opspelden. Ouders en broers erbij, supertrots iedereen. Mooiste moment uit me leve wel denk ukquote:Op maandag 17 februari 2014 00:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja, die belanden altijd bij de stadswacht
Faalquote:Op maandag 17 februari 2014 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
[url=Google zoeken naar toa]https://www.google.nl/search?q=toa+hoofdletter&oq=toa+hoofdletter&aqs=chrome..69i57.4015j0j7&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=122&ie=UTF-8#q=TOA[/url]
Zo'n beetje iedere site zegt TOA.
Dit is een grapje mag ik hopen?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mocht vorige week voor het eerst de V opspelden. Ouders en broers erbij, supertrots iedereen. Mooiste moment uit me leve wel denk uk
Jij mag een GR gebruiken?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben blij met mn nieuwe GR omg
Jaquote:
Het is ook pc en niet PC, terwijl je dat ook het meeste zult vinden.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
[url=Google zoeken naar toa]https://www.google.nl/search?q=toa+hoofdletter&oq=toa+hoofdletter&aqs=chrome..69i57.4015j0j7&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=122&ie=UTF-8#q=TOA[/url]
Zo'n beetje iedere site zegt TOA.
kom haten danquote:Op maandag 17 februari 2014 00:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ey wtf man, vin ik ni zo netjes van je man...
Niet een stelsel met 10 variabelen met de hand kunnen oplossen.quote:
Je moeder jongen, ik geef geen neuk meer.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Het is ook pc en niet PC, terwijl je dat ook het meeste zult vinden.
Hebben jullie die op de uni?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:30 schreef Rezania het volgende:
Bij ons hangt gewoon TOA boven de deur, klaar
Ja, natuurlijk. Je denkt toch niet dat ik alle oplossingen zelf ga klaarmaken hè?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hebben jullie die op de uni?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |