Ik om 7:15quote:Op zondag 16 februari 2014 23:43 schreef Rezania het volgende:
Morgen pas om 9 uur opstaan.Is normaal 7 uur.
Niet zeuren, als ik om kwart voor negen in Delft moet zijn moet ik om half 7 opstaan.quote:
Ga dan op kamersquote:Op zondag 16 februari 2014 23:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet zeuren, als ik om kwart voor negen in Delft moet zijn moet ik om half 7 opstaan.
Is sowieso veel chiller dan thuiswonenquote:Op zondag 16 februari 2014 23:48 schreef Rezania het volgende:
Wil wel op kamers hoor, maar hoef het niet te doen vanwege tijdwinst.
Ja, maar moet eerst nog een kamer vinden dan.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:48 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Is sowieso veel chiller dan thuiswonen
Duwo, kamernet, etcquote:Op zondag 16 februari 2014 23:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar moet eerst nog een kamer vinden dan.En ik weet niet waar ik moet beginnen. Wil niet bij een vereniging voor een kamer.
Leiden. Maar hoor vaak dat je dan moet hospiteren, weet niet hoe dat gaat.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:50 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Duwo, kamernet, etc
Wil je delft of leiden?
Hmm.. In Delft houdt dat in dat je dan met alle genodigden daar gaat kijken en gaat praten met de mensen die er al wonen. Gewoon borrelen zeg maar. Maar hoor dat het in utka bijv vaak 1 voor 1 is en niet met z'n allen tegelijk.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leiden. Maar hoor vaak dat je dan moet hospiteren, weet niet hoe dat gaat.
Ja, zo is het in Leiden geloof ik ook. Maar ik probeer kamernet wel dan.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:53 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hmm.. In Delft houdt dat in dat je dan met alle genodigden daar gaat kijken en gaat praten met de mensen die er al wonen. Gewoon borrelen zeg maar. Maar hoor dat het in utka bijv vaak 1 voor 1 is en niet met z'n allen tegelijk.
En hoe dat met huisvestingorganisaties werkt in leiden geen idee
Nicequote:Op zondag 16 februari 2014 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, zo is het in Leiden geloof ik ook. Maar ik probeer kamernet wel dan.
ripquote:
Oh kutquote:
Dan kom je bij die figuren terecht die zichzelf helemaal geweldig vindenquote:Op zondag 16 februari 2014 23:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leiden. Maar hoor vaak dat je dan moet hospiteren, weet niet hoe dat gaat.
Je hebt net nog vakantie gehad man.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nope, eerstvolgende vakantie is zomervakantie
Ja, was ik al bang voor, lekker sociaal doen met een 'borrrrrrrelllll'.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan kom je bij die figuren terecht die zichzelf helemaal geweldig vinden
quote:Op maandag 17 februari 2014 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt net nog vakantie gehad man._!
Netskyquote:Op maandag 17 februari 2014 00:01 schreef Rezania het volgende:
Come Alive - Original, a song by Netsky on Spotify.
quote:Op maandag 17 februari 2014 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, was ik al bang voor, lekker sociaal doen met een 'borrrrrrrelllll'.
Technische natuurkundequote:Op maandag 17 februari 2014 00:03 schreef klawie het volgende:
Heeft iemand trouwens nog een tip voor een leuke school opleiding???
rechtenquote:Op maandag 17 februari 2014 00:03 schreef klawie het volgende:
Rekenen.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:03 schreef klawie het volgende:
Paboquote:Op maandag 17 februari 2014 00:03 schreef klawie het volgende:
Onderwijsassistent.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:06 schreef klawie het volgende:
[..]
Als die berekeningen maken enz is echt niks voor mij
Fanquote:
Kappersopleiding?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:07 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen zoveel kleine kinderen in 1 ruimte lol
hoinquote:
Technisch onderwijsassistent.quote:
Bij ons bereiden ze stockoplossingen voor, zorgen ze dat de labzalen op orde zijn, overal de juiste spullen zijn, doen ze EHBO, etc.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat doen die eigenlijk?
Ik heb nog nooit een onderwijsassistent meegemaakt ergens
Je zat zeker op het gymnasium?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:10 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
In mijn tijd heette dat nog amanuensis.
Wat lievvvquote:
Emogiffen op het gymnasium.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Technisch onderwijsassistent.
[..]
Bij ons bereiden ze stockoplossingen voor, zorgen ze dat de labzalen op orde zijn, overal de juiste spullen zijn, doen ze EHBO, etc.
[..]
Je zat zeker op het gymnasium?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |