quote:Op zondag 16 februari 2014 15:56 schreef Moira. het volgende:
IK HEB HET GEVONDEN!!! DE ENIGE NORMALE FOTO VAN GOTHIC CYNTHIA VAN DER ZANDE!!!![]()
Hier zou het zomaar geen gedrocht, maar een normaal (niet zwakbegaafd) spontaan vrolijk ietwat dikkig meisje kunnen zijn!![]()
[ afbeelding ]
Helaas weten wij wel beterEn ze heeft deze foto op haar nieuwe site onder 'modeling' staan
Oh en tegenwoordig is ze ook al make-up artist
http://cynthiagod.intropagina.nl/biografie.htmlDit is een grap toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon Wendy van Dijk in zo'n dikmaakpak met zo'n masker, toch?
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:56 schreef Moira. het volgende:
IK HEB HET GEVONDEN!!! DE ENIGE NORMALE FOTO VAN GOTHIC CYNTHIA VAN DER ZANDE!!!![]()
Hier zou het zomaar geen gedrocht, maar een normaal (niet zwakbegaafd) spontaan vrolijk ietwat dikkig meisje kunnen zijn!![]()
[ afbeelding ]
Helaas weten wij wel beterEn ze heeft deze foto op haar nieuwe site onder 'modeling' staan
Oh en tegenwoordig is ze ook al make-up artist
http://cynthiagod.intropagina.nl/biografie.htmlWatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Enkel en alleen op die foto, misschienquote:Op zondag 16 februari 2014 18:27 schreef d4v1d het volgende:
Ze heeft wel iets weg van britt dekker dr gezicht.
Maar dan dikker
Zij is fucking hilarisch om te volgen op Facebookquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zij is fucking hilarisch om te volgen op FacebookDie page
)))))))
Maar ik heb een paar keer shit gezegd die ze niet leuk vond dus ze heeft me geblokt van die pagina, nu kan ik alleen nog maar dingen lezen en geen reacties/likes meer zettenTerwijl ik zo veel wil reageren
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zij is fucking hilarisch om te volgen op FacebookDie page
)))))))
Maar ik heb een paar keer shit gezegd die ze niet leuk vond dus ze heeft me geblokt van die pagina, nu kan ik alleen nog maar dingen lezen en geen reacties/likes meer zettenTerwijl ik zo veel wil reageren
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:03 schreef Rezania het volgende:
Net Turks op.Alles was pittig, maar lekkie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |