SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan gaan Moira en ik trouwen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik betaal 2euquote:Op zondag 16 februari 2014 13:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
9,99 per maand, en dat is het waard ja.
Alleen als je een latex pakje aantrekt en met een zweepje rondlooptquote:Op zondag 16 februari 2014 14:12 schreef OllieWilliams het volgende:
Mag ik ceremoniemeesteres worden?
Uiteraardquote:Op zondag 16 februari 2014 14:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alleen als je een latex pakje aantrekt en met een zweepje rondloopt
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alleen als je een latex pakje aantrekt en met een zweepje rondloopt
is het waard om erbij te zijnquote:Op zondag 16 februari 2014 14:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono is al de beste man, jij mag wel het bruidsmeisje zijn.
2 mensen in een berenpakken, ieder een ring.quote:
Baasquote:Op zondag 16 februari 2014 14:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
2 mensen in een berenpakken, ieder een ring.
Beste bruiloft ooit.quote:
Of verder nog alleen maar sterke drank.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beste bruiloft ooit.En dan alleen maar bier, geen ander drinken.
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:33 schreef GekkePoes het volgende:
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
Werkzequote:
Die shit heb ik al opgegevenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:33 schreef GekkePoes het volgende:
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
Ja, het was een walgelijk spel, maar mijn muis is nu in elk geval 'stil' dus hoor je die niet meer klikkenquote:Op zondag 16 februari 2014 14:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Werkze
[..]
Die shit heb ik al opgegevenWas wel heel ver gekomen, maar vond 'r op een gegeven moment weinig meer aan
elke keer maar die shit in je tabblad
Tegenwoordig doe ik Facebookspelletjes als tijdverdrijfquote:Op zondag 16 februari 2014 14:51 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ja, het was een walgelijk spel, maar mijn muis is nu in elk geval 'stil' dus hoor je die niet meer klikken
Dat cookie clicker is heerlijk als je ergens een kwartier op telefoon moet wachten tussendoorquote:Op zondag 16 februari 2014 14:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tegenwoordig doe ik Facebookspelletjes als tijdverdrijfNet zo simpel en hersenloos en verslavend
Dat welquote:Op zondag 16 februari 2014 14:52 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dat cookie clicker is heerlijk als je ergens een kwartier op telefoon moet wachten tussendoor
en dan gaan hacken via F12quote:Op zondag 16 februari 2014 14:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat welMaar wel kut als je dagen moet wachten om genoeg cookies te krijgen voor iets nieuws
Na mijn studie, over een jaar of 5quote:Op zondag 16 februari 2014 15:01 schreef OllieWilliams het volgende:
Mo, wanneer maken jij en mono eens een kleine moirapoly?dan wil ik wel peetvader (oom? Godfather) worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |