ik ben klaar met vrij zijnquote:Op zondag 16 februari 2014 03:05 schreef Moira. het volgende:
Ik moet zo ook maar weer eens slapen, morgenmiddag een afspraak en als ik veel te laat ga slapen heb ik straks alsnog weer weinig slaap
gelukkig tot vrijdag vrij
ollie paas mij eens wat chille beats.quote:Op zondag 16 februari 2014 03:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik moest ook eens gaan slapen dacht ik zometeen
Ja geen idee, ben er overdag niet aan toegekomen, en zag het net liggen.quote:
Daar heb je zondag overdag voor.quote:Op zondag 16 februari 2014 03:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja geen idee, ben er overdag niet aan toegekomen, en zag het net liggen.
Toch maar weer weggelegd.
nicequote:Op zondag 16 februari 2014 03:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik ben klaar met vrij zijngelukkig begint binnenkort mijn nieuwe baan
Ditquote:
Ik ben nog ouderwets dat ik het op mijn harde schijf wil/moet hebbenquote:Op zondag 16 februari 2014 03:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Spotify
Geen.gezeik meer met usenet of torrents
Ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 03:19 schreef FL_Freak het volgende:
Heb je de nieuwe router al geïnstalleerd?
Staat je driver (via apparaatbeheer) op automatisch in plaats van 20MHz?quote:Op zondag 16 februari 2014 03:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja.
Ik haalde heel even 90mbits via wifi maar t is weer kut op een of andere manier
Uuuuhm.quote:Op zondag 16 februari 2014 03:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Staat je driver (via apparaatbeheer) op automatisch in plaats van 20mhz?
Nee op de router zet je hem op 40 en bij de eigenschappen van de driver zet je hem op automatisch.quote:Op zondag 16 februari 2014 03:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Uuuuhm.
Ben niet op pc nu.
In de wifi instelingen oo router moet die dus 20mhz en niet 40mhz ook?
Ah ik snapquote:Op zondag 16 februari 2014 03:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee op de router zet je hem op 40 en bij de eigenschappen van de driver zet je hem op automatisch.
Doe het dan ook allemaal.!quote:Op zondag 16 februari 2014 03:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
True, maar ik moet dan ook al genoeg doen.
Geen zin in. Werken doe ik wel op m'n werk. Al heb ik dan eigenlijk geen tijd voor 't werk dat morgen (zondag) voor me klaar ligt.quote:
Vinesquote:Op zondag 16 februari 2014 03:31 schreef BBQSausage het volgende:
https://vine.co/v/Ma3g2HEwz9x
Obama op Vine.![]()
Hij neukt wel met beyoncequote:Op zondag 16 februari 2014 03:46 schreef FL_Freak het volgende:
Tevens mensen die denken dat Obama ook daadwerkelijk macht uitoefend
Hij maar een puppet
Ik ook wel ja. Wat een baas zou je dan zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 03:56 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik wou dat ik Google verzonnen had
Ik had Google verzonnen, maar er waren geen investeerders in Nederland.quote:Op zondag 16 februari 2014 03:56 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik wou dat ik Google verzonnen had
Zal ik het stokje van je overnemenquote:Op zondag 16 februari 2014 11:32 schreef Rezania het volgende:
Zo, weer genoeg hommo topics voor twee jaar geopend.
Leef je uit.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:34 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zal ik het stokje van je overnemen
Dat zullen we nog wel eens zien.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:32 schreef Rezania het volgende:
Zo, weer genoeg hommo topics voor twee jaar geopend.
Ik zie het niet staanquote:Op zondag 16 februari 2014 03:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Staat je driver (via apparaatbeheer) op automatisch in plaats van 20MHz?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |