Sorry mang, wist ik nietquote:Op zondag 16 februari 2014 00:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mobiel krijg ik toch geen quotealert a zemmel
Waarom ik geen uitnodiging zemmel?quote:
Hoe moet ik je voortaan lokken, mijn beste?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mobiel krijg ik toch geen quotealert a zemmel
Ik wil ook wel geroepen worden, want wat is een bagger topic zonder KLB's grootste held?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:40 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Hoe moet ik je voortaan lokken, mijn beste?
Wenfer is er niet zo vaak 's avonds.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik wil ook wel geroepen worden, want wat is een bagger topic zonder KLB's grootste held?
Niemand geeft een neuk om jou.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik wil ook wel geroepen worden, want wat is een bagger topic zonder KLB's grootste held?
WTFquote:Op zondag 16 februari 2014 00:41 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Wenfer is er niet zo vaak 's avonds.
Jij bent gewoon jaloers op mijn legendarische status.quote:
Met aas.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:40 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Hoe moet ik je voortaan lokken, mijn beste?
stakkertjequote:Op zondag 16 februari 2014 00:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wtf is die kut muziek man? Beter komt die Sjaak nooit terug van zijn stukje lopen.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:43 schreef Spongeboss het volgende:
Wie heeft nu nog eens een mooi triest nummer? Voor onze jankert guus?
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:43 schreef Spongeboss het volgende:
quote:
Zegt de meester-jankertquote:Op zondag 16 februari 2014 00:43 schreef Spongeboss het volgende:
Counterspell.quote:
Denken dat je legendarischer bent dan deadprezquote:Op zondag 16 februari 2014 00:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
WTF
[..]
Jij bent gewoon jaloers op mijn legendarische status.
kenker ging mis zie editquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denken dat je legendarischer bent dan deadprez
jij bent niksquote:Op zondag 16 februari 2014 00:46 schreef Spongeboss het volgende:
[..]Ik zit bij Djeez en de Orde van de Paarsgepunte Lans, jullie sterven allemaal in de GOI!
durf niet aan te klikken, zal vast teringherrie zien.quote:
deze is niet van de straatquote:Op zondag 16 februari 2014 00:46 schreef datismijnmening het volgende:
Oh ja, mensen die niet weten dat telly TV isDat is pas klachtwaardig
Oh je bedoeld dat je legendarisch bent in het dikkertjesinternaatquote:Op zondag 16 februari 2014 00:46 schreef Spongeboss het volgende:
[..]Ik zit bij Djeez en de Orde van de Paarsgepunte Lans, jullie sterven allemaal in de GOI!
http://www.youtube.com/re(...)2+--+Alphaville&sm=3quote:Op zondag 16 februari 2014 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
kenker ging mis zie edit
deze dus flikker
Jij sterft in de GOI Omdat je geen aluhoedjes hebt.quote:
veel doorgesnoven nachten naar dat nummer geluisterd, zelfs nog de halve tekst op mijn bank gesprayd met graffitiquote:Op zondag 16 februari 2014 00:47 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/re(...)2+--+Alphaville&sm=3
Counterspell.
Sterk nummer is het dan ook. Heel sterk nummerquote:Op zondag 16 februari 2014 00:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
veel doorgesnoven nachten naar dat nummer geluisterd, zelfs nog de halve tekst op mijn bank gesprayd met graffiti![]()
Klopt.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:49 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Sterk nummer is het dan ook. Heel sterk nummer
Wat is er aan de hand schattig poesje?quote:
Dat is een zeer klachtwaardig gegeven.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:46 schreef datismijnmening het volgende:
Oh ja, mensen die niet weten dat telly TV isDat is pas klachtwaardig
quote:
Echte muziek kunnen ze hier niet aan want Morlockk Dilemma komt te hard samen met Hiob.quote:
beetje wel jaquote:
Is het alweer bagger-time? In dat geval...quote:Op zondag 16 februari 2014 00:45 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Kom deze nachtbagger joinen, anders te hoog testosteron, we een lievv meisje nodig hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:51 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Is het alweer bagger-time? In dat geval...
boobiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
[..]
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben mijn fapmap kwijt.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
Ook een mooi nummer, terwijl ik normaal gesproken niet van Pink Floyd hou buiten de eerste twee albumsquote:
[..]
Jah!? Je kunt vrouwelijk schoon wel waarderen, begrijp ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
[..]
TettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
[..]
Dit is geen bagger, dit isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
luister fatsoenlijke pink floyd boterham
Runaway train is wel goed.quote:
Pink Floyd is sowieso heerlijke muziek om op te gebruikenquote:Op zondag 16 februari 2014 00:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ook een mooi nummer, terwijl ik normaal gesproken niet van Pink Floyd hou buiten de eerste twee albums
Basxt, Angerfist?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:56 schreef Basxt het volgende:
https://soundcloud.com/angerfistmusic/sets/retaliate
geen angerfist luisteren
vooral de live versiequote:
Deze heb ik vanavond nog naar een man gestuurdquote:
luister runaway train, vind je vast wel leukquote:Op zondag 16 februari 2014 00:57 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Basxt, Angerfist?![]()
Geen Lana Del Rey luisteren.![]()
heeee! ik vindt meerdere genres mooi héquote:Op zondag 16 februari 2014 00:57 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Basxt, Angerfist?![]()
HaywoodJablowme zul je bedoelen?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:57 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Deze heb ik vanavond nog naar een man gestuurdHier beter bekend als Frank_Drebin.
Wie!? Hm zal eens kijken.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
luister runaway train, vind je vast wel leuk
ik vindtquote:Op zondag 16 februari 2014 00:58 schreef Basxt het volgende:
[..]
heeee! ik vindt meerdere genres mooi hé
nummer van soul asylum dat ik net posttequote:
wat gek, ik ken alleen maar mensen die één genre luisteren en niks andersquote:Op zondag 16 februari 2014 00:58 schreef Basxt het volgende:
[..]
heeee! ik vindt meerdere genres mooi hé
truste zemmelquote:
Wat luisterde je voor Lana dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:57 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Basxt, Angerfist?![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat gek, ik ken alleen maar mensen die één genre luisteren en niks anders
Ook een goed nummer maarquote:Op zondag 16 februari 2014 00:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
luister fatsoenlijke pink floyd boterham
Ah ja die ken ik welquote:Op zondag 16 februari 2014 00:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
nummer van soul asylum dat ik net postte
We vroegen ons af of bepaalde vrouwelijke user zouden kunnen squirten... Ik heb niet gevoel dat zo'n gesprek met Haywood mogelijk zou zijnquote:Op zondag 16 februari 2014 00:58 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
HaywoodJablowme zul je bedoelen?
Vooral 80s&90s.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:59 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat luisterde je voor Lana dan?
Overigens Caro Emerald.
<3
Wat hebben jullie allemaal met Haywood?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
We vroegen ons af of bepaalde vrouwelijke user zouden kunnen squirten... Ik heb niet gevoel dat zo'n gesprek met Haywood mogelijk zou zijn
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:57 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Deze heb ik vanavond nog naar een man gestuurdHier beter bekend als Frank_Drebin.
naam en rugnummer!quote:Op zondag 16 februari 2014 00:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
We vroegen ons af of bepaalde vrouwelijke user zouden kunnen squirten... Ik heb niet gevoel dat zo'n gesprek met Haywood mogelijk zou zijn
toch wel knap hoe je uit het reportoire van een band dat meer dan 13 albums heeft net de twee kutste nummers eruit paktquote:Op zondag 16 februari 2014 00:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook een goed nummer maarW
Alsof ik een neuk geef om spellingquote:
Ja dat kunnen sommigen users.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
dat soort gesprekken zijn juist wel mogelijk met haywoodquote:Op zondag 16 februari 2014 00:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Lanaquote:Op zondag 16 februari 2014 00:57 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Basxt, Angerfist?![]()
godverdomme niet weerquote:
Heb jij die dan met Haywood ik snap de hele Haywood hype niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat soort gesprekken zijn juist wel mogelijk met haywood
zijn de bekendste liedjes hè, dan heb je dat al gauwquote:Op zondag 16 februari 2014 01:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
toch wel knap hoe je uit het reportoire van een band dat meer dan 13 albums heeft net de twee kutste nummers eruit pakt
je moest eens weten a mattiequote:Op zondag 16 februari 2014 01:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Heb jij die dan met Haywood ik snap de hele Haywood hype niet.
Heb je haar gemeet dan?quote:
jij wel hèquote:
Misschien.quote:
Kom eindje, sla ik je op je gabberbakkus fagquote:Op zondag 16 februari 2014 01:02 schreef Basxt het volgende:
Wanneer is er weer zo'n fok meet dan.
Wil er wel eens heen.
Kijken of sommige in het echt ook zo'n grote bek hebben
Jij komt niet eens binnen.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:02 schreef Basxt het volgende:
Wil er wel eens heen.
Oi hij komt zeker binnen ik heb zijn back.quote:
Hahah ik wil de FOKkers ook weleens in het echt zien. Er is een ONZ-meet in mei maar ja dan heb ik eindexamen en dan kan ik helaas nietquote:Op zondag 16 februari 2014 01:02 schreef Basxt het volgende:
Wil er wel eens heen.
Dit indd. spongeboss en ik niet te stoppequote:Op zondag 16 februari 2014 01:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oi hij komt zeker binnen ik heb zijn back.
Waarom ga je niet met mij naar de dierentuin? Als je mij hebt ontmoet heb je heel KLB ontmoet.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:02 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hahah ik wil de FOKkers ook weleens in het echt zien. Er is een ONZ-meet in mei maar ja dan heb ik eindexamen en dan kan ik helaas niet
God ver dommequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
toch wel knap hoe je uit het reportoire van een band dat meer dan 13 albums heeft net de twee kutste nummers eruit pakt
Jij weetquote:Op zondag 16 februari 2014 01:03 schreef Basxt het volgende:
[..]
Dit indd. spongeboss en ik niet te stoppe
ik weetquote:
Kom dan, ik zal er zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:02 schreef Basxt het volgende:
Wil er wel eens heen.
hoezo voel je je aangesprokenquote:
quote:
robert smith heeft hetzelfde kapsel als haywoodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:04 schreef Fushia2 het volgende:
En wat een teringlijer is Spongeboss toch![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
robert smith heeft hetzelfde kapsel als haywoodMag vast en zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
robert smith heeft hetzelfde kapsel als haywoodIk ga haar een officiële brief schrijven met print screen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:06 schreef BlueJeans het volgende:
AND SO I WAKE IN THE MORNING
AND I STEP OUTSIDE
AND I TAKE A DEEP BREATH AND I GET REAAAAL HIGH
AND I SCREAM FROM THE TOP OF MY LUNGS
WHAT'S GOING ON!?![]()
![]()
And I say: HEY! yeah yeaaah, HEY yeah yea
I said hey, what's going on?
And I try, OMG DO I TRY!!! I try all the time in this institution!
Hier, speciaal voor jou:quote:
Hey manquote:
Skeletor is een ware baas!quote:
quote:
Hij? Nul, dat mag namelijk op de gesloten inrichtingquote:Op zondag 16 februari 2014 01:06 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hoeveel bier heb je op dit uur op?
Vuile nakker. Ik moet ook gaan slapen mijn laptop accu is op.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij? Nul, dat mag namelijk op de gesloten inrichting
deze is wel vet maar kom op, wish you were herequote:Op zondag 16 februari 2014 01:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Goed laatste poging dan, alvorens ik je helemaal niet meer serieus neem.
Euh iets specifieker qua tekst? Kan van alles zijn namelijk, elk liedje gaat daar zo'n beetje overquote:Op zondag 16 februari 2014 01:06 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hier, speciaal voor jou:
By the way, hoe heet dat nummer van haar dat ze volledig haar liefde betuigt aan een man? Heb ik een keer toegestuurd gekregen van de liefste fokster die er is
Het is niet dit nummer volgens mij.
held user is backquote:Op zondag 16 februari 2014 01:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij was toch macho van een flesje?quote:Op zondag 16 februari 2014 01:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:07 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Skeletor is een ware baas!Beastman ook...
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:06 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hier, speciaal voor jou:
By the way, hoe heet dat nummer van haar dat ze volledig haar liefde betuigt aan een man? Heb ik een keer toegestuurd gekregen van de liefste fokster die er is
Het is niet dit nummer volgens mij.
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:07 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Moet je opzetten als je met een hele groep Ieren bent. Dit is hun officieuze volkslied
quote:
Jaquote:Op zondag 16 februari 2014 01:07 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hij was toch macho van een flesje?
Bazenplaat, zeker livequote:Op zondag 16 februari 2014 01:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
deze is wel vet maar kom op, wish you were hereis echt het slechtste nuummer op de plaat
quote:Sometimes I don't thrill you
Sometimes I think I'll kill you
Just don't let me fuck up will you
'cause when I need a friend it's still you
Drol, dat nummer gaat over Syd Barrettquote:Op zondag 16 februari 2014 01:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
deze is wel vet maar kom op, wish you were hereis echt het slechtste nuummer op de plaat
quote:Blue skies, turning into gray since you went away nothing's the same
Time flies, and I realize what I thought was love was just a game
Passing by the places where you used to be
What I wouldn't give to have you here with me
I know I'm stupid and I know you're gone
I know a lot but I can't get over you
Sometimes I think I lost my mind wishing myself back to yesterday
You said you'd wished that I was dead, I know I'd be better off that way
But nothing's lasts forever, yeah I know it's true
Still I can't believe that we are really through
I know I'm stupid and I know you're gone
I know a lot but I can't get over you
Vooral niet stoppen met drinken!quote:Op zondag 16 februari 2014 01:12 schreef BlueJeans het volgende:
Okay, I'm drunk.![]()
En door!![]()
EN VAN JE HELLA HELLA HELLO HOOO LALA HÉ
HELLA HELLA HELLA HOOO LALA!![]()
het hele album gaat over syd, en dat maakt het ook niet automatisch goed ofzoquote:Op zondag 16 februari 2014 01:12 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Drol, dat nummer gaat over Syd Barrett![]()
http://en.wikipedia.org/w(...)28Pink_Floyd_song%29
denken dat trollscience dat niet weetquote:Op zondag 16 februari 2014 01:12 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Drol, dat nummer gaat over Syd Barrett![]()
http://en.wikipedia.org/w(...)28Pink_Floyd_song%29
Lol. Mjah, wat zingt ze in dat nummer!? Volgens mij zwemt ze in een zwembad in de clip *verderdroomt over een schone fokster die niet meer post hier*quote:Op zondag 16 februari 2014 01:12 schreef BlueJeans het volgende:
Okay, I'm drunk.![]()
En door!![]()
EN VAN JE HELLA HELLA HELLO HOOO LALA HÉ
HELLA HELLA HELLA HOOO LALA!![]()
BlueJeansquote:Op zondag 16 februari 2014 01:14 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Lol. Mjah, wat zingt ze in dat nummer!? Volgens mij zwemt ze in een zwembad in de clip *verderdroomt over een schone fokster die niet meer post hier*
Ja, ik kom er ook net achter. Godverdomme zegquote:
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:24 schreef BlueJeans het volgende:
BEN IK TE MIN? BEN IK TE MIN OMDAT JE OUDERS MEER POEN HEBBEN DAN DE MIJNE?![]()
tyf eens op met al die aidsmuziekquote:Op zondag 16 februari 2014 01:24 schreef BlueJeans het volgende:
BEN IK TE MIN? BEN IK TE MIN OMDAT JE OUDERS MEER POEN HEBBEN DAN DE MIJNE?![]()
Mang, deze is een classic.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
tyf eens op met al die aidsmuziek
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
tyf eens op met al die aidsmuziek
Nederlandstalig, dus kut.quote:
Nou en is de enige uitzonderingquote:Op zondag 16 februari 2014 01:26 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Nederlandstalig is meestal kut, maar dit ene nummer is een beetje uitzondering.
''En je moeder, die doe je ook vele verdriet. Als je thuiskomt zal ze zeggen wat doe je me aan. En je moeder met haar achterlijk gezeik over de studie van je broer.'quote:
quote:
Sowieso een epic nummer, maar krijg van deze versie altijd meer kippenvel.quote:
Je link naar je foto in userfoto's topic is downquote:Op zondag 16 februari 2014 01:27 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
''En je moeder, die doe je ook vele verdriet. Als je thuiskomt zal ze zeggen wat doe je me aan. En je moeder met haar achterlijk gezeik over de studie van je broer.'![]()
Oke oke ik hou op
?quote:Op zondag 16 februari 2014 01:29 schreef Basxt het volgende:
[..]
Je link naar je foto in userfoto's topic is down
skinsquote:
bek dichtquote:Op zondag 16 februari 2014 01:32 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Hoe vaak kom je nog aanzetten met deze?
quote:
quote:
quote:
Nee.quote:
funkyquote:Op zondag 16 februari 2014 01:35 schreef deadprez het volgende:
Band waar de zanger van the Pogues eerst in zat
quote:
Jaquote:Op zondag 16 februari 2014 01:24 schreef BlueJeans het volgende:
Wat is deze!?? Als ik zulke musuck naar je DM kwaak je dat het niet jouw smaak isquote:
Heb ik ook, maar is toch leuk om linkjes te klikken van anderenquote:Op zondag 16 februari 2014 01:39 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Niet je eigen muziekcollectie hebben, digitaal en fysiek.
Wederom oldskool. Hoe oud ben je eigenlijk, lul!?quote:
Oud genoegquote:Op zondag 16 februari 2014 01:41 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wederom oldskool. Hoe oud ben je eigenlijk, lul!?
quote:
Tot 2 uur mg je nog naar binnen woon ernaast zo'n beetjequote:
Tot hoelaat is die kroeg wel niet openquote:
5quote:Op zondag 16 februari 2014 01:42 schreef Basxt het volgende:
[..]
Tot hoelaat is die kroeg wel niet open
Dus last minute nog een pik regelen?quote:Op zondag 16 februari 2014 01:42 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Tot 2 uur mg je nog naar binnen woon ernaast zo'n beetje
Niet alle trance is goed.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:39 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat is deze!?? Als ik zulke musuck naar je DM kwaak je dat het niet jouw smaak is
Aha. Welke big city is dat dan wel niet, met sluitingstijden voor kroegen na 2 uur?quote:Op zondag 16 februari 2014 01:42 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Tot 2 uur mg je nog naar binnen woon ernaast zo'n beetje
Moeten we bang worden ja?quote:Op zondag 16 februari 2014 01:02 schreef Basxt het volgende:
Wil er wel eens heen.
Ik zit nu al te bibberen, gespierde nek en alles. Boh boh.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moeten we bang worden ja?
[ afbeelding ]
Sukkeltje.
Neem alles nog letterlijker op fok.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sukkeltje.
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:39 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat is deze!?? Als ik zulke musuck naar je DM kwaak je dat het niet jouw smaak is
Haha, eerst ik vindt en nu probeert ie te doen alsof het allemaal niet serieus bedoelt was.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:44 schreef Basxt het volgende:
[..]
Neem alles nog letterlijker op fok.
kneus![]()
en waar zijn jouw foto's?
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sukkeltje.
Ik vindtquote:Op zondag 16 februari 2014 01:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha, eerst ik vindt en nu probeert ie te doen alsof het allemaal niet serieus bedoelt was.
Kalf.
Ga je nou met de eer van Deadprez strijken?quote:Op zondag 16 februari 2014 01:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als zelfs ik je werkwoordspelling verbeter ben je wel heel slecht bezig
Nee, want deadprez is veel beter in wwsquote:Op zondag 16 februari 2014 01:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je nou met de eer van Deadprez strijken?
Ja, over Serebro en Nikita waren we het eens kan ik me herinneren.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dit is ook mijn smaak, alleen dan anders.
Nikitaquote:Op zondag 16 februari 2014 01:52 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, over Serebro en Nikita waren we het eens kan ik me herinneren.
Versta jij het eigenlijk!?
Klacht (want KLB): waarom kan ik niet meer naar pagina 2 van mijn favorite-video-list!? Weg knop. Zelfs als ik adblocker uitzet
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:52 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, over Serebro en Nikita waren we het eens kan ik me herinneren.
Versta jij het eigenlijk!?
Klacht (want KLB): waarom kan ik niet meer naar pagina 2 van mijn favorite-video-list!? Weg knop. Zelfs als ik adblocker uitzet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |