Basxt, Angerfist?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:56 schreef Basxt het volgende:
https://soundcloud.com/angerfistmusic/sets/retaliate
geen angerfist luisteren
vooral de live versiequote:
Deze heb ik vanavond nog naar een man gestuurdquote:
luister runaway train, vind je vast wel leukquote:Op zondag 16 februari 2014 00:57 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Basxt, Angerfist?![]()
Geen Lana Del Rey luisteren.![]()
heeee! ik vindt meerdere genres mooi héquote:Op zondag 16 februari 2014 00:57 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Basxt, Angerfist?![]()
HaywoodJablowme zul je bedoelen?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:57 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Deze heb ik vanavond nog naar een man gestuurdHier beter bekend als Frank_Drebin.
Wie!? Hm zal eens kijken.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
luister runaway train, vind je vast wel leuk
ik vindtquote:Op zondag 16 februari 2014 00:58 schreef Basxt het volgende:
[..]
heeee! ik vindt meerdere genres mooi hé
nummer van soul asylum dat ik net posttequote:
wat gek, ik ken alleen maar mensen die één genre luisteren en niks andersquote:Op zondag 16 februari 2014 00:58 schreef Basxt het volgende:
[..]
heeee! ik vindt meerdere genres mooi hé
truste zemmelquote:
Wat luisterde je voor Lana dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:57 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Basxt, Angerfist?![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat gek, ik ken alleen maar mensen die één genre luisteren en niks anders
Ook een goed nummer maarquote:Op zondag 16 februari 2014 00:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
luister fatsoenlijke pink floyd boterham
Ah ja die ken ik welquote:Op zondag 16 februari 2014 00:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
nummer van soul asylum dat ik net postte
We vroegen ons af of bepaalde vrouwelijke user zouden kunnen squirten... Ik heb niet gevoel dat zo'n gesprek met Haywood mogelijk zou zijnquote:Op zondag 16 februari 2014 00:58 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
HaywoodJablowme zul je bedoelen?
Vooral 80s&90s.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:59 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat luisterde je voor Lana dan?
Overigens Caro Emerald.
<3
Wat hebben jullie allemaal met Haywood?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
We vroegen ons af of bepaalde vrouwelijke user zouden kunnen squirten... Ik heb niet gevoel dat zo'n gesprek met Haywood mogelijk zou zijn
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:57 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Deze heb ik vanavond nog naar een man gestuurdHier beter bekend als Frank_Drebin.
naam en rugnummer!quote:Op zondag 16 februari 2014 00:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
We vroegen ons af of bepaalde vrouwelijke user zouden kunnen squirten... Ik heb niet gevoel dat zo'n gesprek met Haywood mogelijk zou zijn
toch wel knap hoe je uit het reportoire van een band dat meer dan 13 albums heeft net de twee kutste nummers eruit paktquote:Op zondag 16 februari 2014 00:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook een goed nummer maarW
Alsof ik een neuk geef om spellingquote:
Ja dat kunnen sommigen users.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
dat soort gesprekken zijn juist wel mogelijk met haywoodquote:Op zondag 16 februari 2014 00:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Lanaquote:Op zondag 16 februari 2014 00:57 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Basxt, Angerfist?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |