quote:Op zondag 16 februari 2014 01:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
robert smith heeft hetzelfde kapsel als haywoodIk ga haar een officiële brief schrijven met print screen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:06 schreef BlueJeans het volgende:
AND SO I WAKE IN THE MORNING
AND I STEP OUTSIDE
AND I TAKE A DEEP BREATH AND I GET REAAAAL HIGH
AND I SCREAM FROM THE TOP OF MY LUNGS
WHAT'S GOING ON!?![]()
![]()
And I say: HEY! yeah yeaaah, HEY yeah yea
I said hey, what's going on?
And I try, OMG DO I TRY!!! I try all the time in this institution!
Hier, speciaal voor jou:quote:
Hey manquote:
Skeletor is een ware baas!quote:
quote:
Hij? Nul, dat mag namelijk op de gesloten inrichtingquote:Op zondag 16 februari 2014 01:06 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hoeveel bier heb je op dit uur op?
Vuile nakker. Ik moet ook gaan slapen mijn laptop accu is op.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij? Nul, dat mag namelijk op de gesloten inrichting
deze is wel vet maar kom op, wish you were herequote:Op zondag 16 februari 2014 01:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Goed laatste poging dan, alvorens ik je helemaal niet meer serieus neem.
Euh iets specifieker qua tekst? Kan van alles zijn namelijk, elk liedje gaat daar zo'n beetje overquote:Op zondag 16 februari 2014 01:06 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hier, speciaal voor jou:
By the way, hoe heet dat nummer van haar dat ze volledig haar liefde betuigt aan een man? Heb ik een keer toegestuurd gekregen van de liefste fokster die er is
Het is niet dit nummer volgens mij.
held user is backquote:Op zondag 16 februari 2014 01:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij was toch macho van een flesje?quote:Op zondag 16 februari 2014 01:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:07 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Skeletor is een ware baas!Beastman ook...
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:06 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hier, speciaal voor jou:
By the way, hoe heet dat nummer van haar dat ze volledig haar liefde betuigt aan een man? Heb ik een keer toegestuurd gekregen van de liefste fokster die er is
Het is niet dit nummer volgens mij.
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:07 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Moet je opzetten als je met een hele groep Ieren bent. Dit is hun officieuze volkslied
quote:
Jaquote:Op zondag 16 februari 2014 01:07 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hij was toch macho van een flesje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |