Misschien.quote:
Kom eindje, sla ik je op je gabberbakkus fagquote:Op zondag 16 februari 2014 01:02 schreef Basxt het volgende:
Wanneer is er weer zo'n fok meet dan.
Wil er wel eens heen.
Kijken of sommige in het echt ook zo'n grote bek hebben
Jij komt niet eens binnen.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:02 schreef Basxt het volgende:
Wil er wel eens heen.
Oi hij komt zeker binnen ik heb zijn back.quote:
Hahah ik wil de FOKkers ook weleens in het echt zien. Er is een ONZ-meet in mei maar ja dan heb ik eindexamen en dan kan ik helaas nietquote:Op zondag 16 februari 2014 01:02 schreef Basxt het volgende:
Wil er wel eens heen.
Dit indd. spongeboss en ik niet te stoppequote:Op zondag 16 februari 2014 01:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oi hij komt zeker binnen ik heb zijn back.
Waarom ga je niet met mij naar de dierentuin? Als je mij hebt ontmoet heb je heel KLB ontmoet.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:02 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hahah ik wil de FOKkers ook weleens in het echt zien. Er is een ONZ-meet in mei maar ja dan heb ik eindexamen en dan kan ik helaas niet
God ver dommequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
toch wel knap hoe je uit het reportoire van een band dat meer dan 13 albums heeft net de twee kutste nummers eruit pakt
Jij weetquote:Op zondag 16 februari 2014 01:03 schreef Basxt het volgende:
[..]
Dit indd. spongeboss en ik niet te stoppe
ik weetquote:
Kom dan, ik zal er zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:02 schreef Basxt het volgende:
Wil er wel eens heen.
hoezo voel je je aangesprokenquote:
quote:
robert smith heeft hetzelfde kapsel als haywoodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:04 schreef Fushia2 het volgende:
En wat een teringlijer is Spongeboss toch![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
robert smith heeft hetzelfde kapsel als haywoodMag vast en zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |