Heb ik ook, maar is toch leuk om linkjes te klikken van anderenquote:Op zondag 16 februari 2014 01:39 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Niet je eigen muziekcollectie hebben, digitaal en fysiek.
Wederom oldskool. Hoe oud ben je eigenlijk, lul!?quote:
Oud genoegquote:Op zondag 16 februari 2014 01:41 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wederom oldskool. Hoe oud ben je eigenlijk, lul!?
quote:
Tot 2 uur mg je nog naar binnen woon ernaast zo'n beetjequote:
Tot hoelaat is die kroeg wel niet openquote:
5quote:Op zondag 16 februari 2014 01:42 schreef Basxt het volgende:
[..]
Tot hoelaat is die kroeg wel niet open
Dus last minute nog een pik regelen?quote:Op zondag 16 februari 2014 01:42 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Tot 2 uur mg je nog naar binnen woon ernaast zo'n beetje
Niet alle trance is goed.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:39 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat is deze!?? Als ik zulke musuck naar je DM kwaak je dat het niet jouw smaak is
Aha. Welke big city is dat dan wel niet, met sluitingstijden voor kroegen na 2 uur?quote:Op zondag 16 februari 2014 01:42 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Tot 2 uur mg je nog naar binnen woon ernaast zo'n beetje
Moeten we bang worden ja?quote:Op zondag 16 februari 2014 01:02 schreef Basxt het volgende:
Wanneer is er weer zo'n fok meet dan.
Wil er wel eens heen.
Kijken of sommige in het echt ook zo'n grote bek hebben
Ik zit nu al te bibberen, gespierde nek en alles. Boh boh.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moeten we bang worden ja?
[ afbeelding ]
Sukkeltje.
Neem alles nog letterlijker op fok.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sukkeltje.
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:39 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat is deze!?? Als ik zulke musuck naar je DM kwaak je dat het niet jouw smaak is
Haha, eerst ik vindt en nu probeert ie te doen alsof het allemaal niet serieus bedoelt was.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:44 schreef Basxt het volgende:
[..]
Neem alles nog letterlijker op fok.
kneus![]()
en waar zijn jouw foto's?
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sukkeltje.
Ik vindtquote:Op zondag 16 februari 2014 01:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha, eerst ik vindt en nu probeert ie te doen alsof het allemaal niet serieus bedoelt was.
Kalf.
Ga je nou met de eer van Deadprez strijken?quote:Op zondag 16 februari 2014 01:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als zelfs ik je werkwoordspelling verbeter ben je wel heel slecht bezig
Nee, want deadprez is veel beter in wwsquote:Op zondag 16 februari 2014 01:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je nou met de eer van Deadprez strijken?
Ja, over Serebro en Nikita waren we het eens kan ik me herinneren.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dit is ook mijn smaak, alleen dan anders.
Nikitaquote:Op zondag 16 februari 2014 01:52 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, over Serebro en Nikita waren we het eens kan ik me herinneren.
Versta jij het eigenlijk!?
Klacht (want KLB): waarom kan ik niet meer naar pagina 2 van mijn favorite-video-list!? Weg knop. Zelfs als ik adblocker uitzet
quote:Op zondag 16 februari 2014 01:52 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, over Serebro en Nikita waren we het eens kan ik me herinneren.
Versta jij het eigenlijk!?
Klacht (want KLB): waarom kan ik niet meer naar pagina 2 van mijn favorite-video-list!? Weg knop. Zelfs als ik adblocker uitzet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |