quote:Op zondag 16 februari 2014 00:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haal dan die pop onder je bed vandaan
Waar woon je dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn best.
Kom je wel naar mijn huis toe dan?
Je zoekt het nu maar op.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel.
Ik zoek het morgen op, jij schavuit.
Guus zit af en toe in de Bijlmerbajes.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel.
Ik zoek het morgen op, jij schavuit.
Van wie dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:20 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Iedere keer dat je klaagt over alleen zijn krijg je sex aan geboden, daarom onterechte klacht
Kom neuken dan.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben nu in Rotterdam. Dus niks te ver.
Mensen beneden de rivierenquote:
Geilquote:Op zondag 16 februari 2014 00:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haha alsof jij privacy hebt
Kom jij maar hier.
En neem Guus ook mee.
Heul nietquote:Op zondag 16 februari 2014 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Guus zit af en toe in de Bijlmerbajes.
Heul wel. Godverdomme lieg niet of ik stap uit bed en ga ik achter de laptop zoeken naar die post.quote:
quote:
Laatste trein is net weg. :S En Guus is 15 joh.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haha alsof jij privacy hebt
Kom jij maar hier.
En neem Guus ook mee.
Ga maar zoeken dan.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heul wel. Godverdomme lieg niet of ik stap uit bed en ga ik achter de laptop zoeken naar die post.
Nachtnet rijdt gewoon tussen Utrecht - Eindhoven - Rotterdam - Amsterdam vice versaquote:Op zondag 16 februari 2014 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laatste trein is net weg. :S En Guus is 15 joh.!
Nee, dan is het gay.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Is het trouwens ook hommo als je ontvangt?
Ik snap dat onze neukpartij je pijn heeft gedaan waardoor je niet meer wil, maar het is best lekker en bij herhalingen doet het steeds minder pijn aan je anusquote:Op zondag 16 februari 2014 00:26 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik wip je best en knuffel geven hoorneuken nee dankje
haha wipquote:Op zondag 16 februari 2014 00:26 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik wip je best en knuffel geven hoorneuken nee dankje
bietje aids krijgen en verspreiden niks mis meequote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
bietje aids krijgen en verspreiden niks mis mee
Niks mis met twinksquote:Op zondag 16 februari 2014 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
16quote:Op zondag 16 februari 2014 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap dat onze neukpartij je pijn heeft gedaan waardoor je niet meer wil, maar het is best lekker en bij herhalingen doet het steeds minder pijn aan je anus
Wtf dude.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
bietje aids krijgen en verspreiden niks mis mee
Homo's zonder aids kan ik niet serieus nemen.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bugchasing
Altijd met rezania. Hij is de grootste relnicht van FOK!.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:29 schreef .sfinx het volgende:
de homoseksualiteit spat er wel echt vanaf hier
Ik dacht dat jij dat was.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Altijd met rezania. Hij is de grootste relnicht van FOK!.
Umad?
kom maar hier dushiiquote:
Benedenquote:
Deze draad is alleen voor relnichten sorryquote:
verkapte kutbelgquote:Op zondag 16 februari 2014 00:30 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Beneden
Als je fatsoenlijk Nederlands kon spreken had je geweten dat het 'zuidelijk van de rivieren' had moeten zijn. Bovendien hadvervangen moeten zijn door
nog niet bijnaquote:Op zondag 16 februari 2014 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was inderdaad. Rez heeft het stokje overgenomen.
Reserve belgquote:Op zondag 16 februari 2014 00:30 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Beneden
Als je fatsoenlijk Nederlands kon spreken had je geweten dat het 'zuidelijk van de rivieren' had moeten zijn. Bovendien hadvervangen moeten zijn door
kkr hollanderquote:
inb4 -sg-quote:Op zondag 16 februari 2014 00:32 schreef OllieWilliams het volgende:
Zeeland de gekste!!!1'1!1'1''1'''
eindhoven de gekste jatog kruisstraat europalaan daar komen wij vandaanquote:
Nice.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:31 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Kom langs, heb alle albums van Lana del Rey.
Mongool is dan wel weer een etnische groepquote:Op zondag 16 februari 2014 00:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nationaliteit is gene ras mongool
De triestheid spat er van afquote:Op zondag 16 februari 2014 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
eindhoven de gekste jatog kruisstraat europalaan daar komen wij vandaan
Dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn teddybeer is eenzaam, misschien kunnen jullie twee wat knuffelen terwijl ik thee zet en wie weet kunnen we een sandwich eten, oh en ik kan ook martini's maken. Een beetje bijkletsen met ons drieën.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:34 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
DezeI like you....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
quote:
Je veranderd in een flikker als je dronken bent.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:35 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Learn to keep up u fkcing faggot![]()
![]()
Doe er je voordeel mee.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je veranderd in een flikker als je dronken bent.
Verandert*quote:Op zondag 16 februari 2014 00:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je veranderd in een flikker als je dronken bent.
hahah opgezwollequote:
Ik ben al sinds vanmiddag aan het drinken ja, laat me.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
hahah opgezwollemeest overrated rapgroepje van nederland
gewoon in de kont verkrachten die bitchboiquote:Op zondag 16 februari 2014 00:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als dat geen neuken in de UB wordt.
Zal ik alcast een ruimte boekenquote:Op zondag 16 februari 2014 00:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als dat geen neuken in de UB wordt.
Ik boek je aars wel.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zal ik alcast een ruimte boeken
Aangezien jij dat nie kab
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]Ga lekker friet in je mik stoppen kutbelg
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben al sinds vanmiddag aan het drinken ja, laat me.
Philips Wake-Up Light, topding.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
wat is dat trouwens voor wekker? Ik moet ook nog een wekker hebben
Is dat zo'n ding dat langzaam het licht aan doet als je wakker moet worden? hoe werkt dat?quote:
Het bereid je lichaam voor op wakker worden, waardoor je uitgerust wakker wordt.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Is dat zo'n ding dat langzaam het licht aan doet als je wakker moet worden? hoe werkt dat?
Vet!quote:Op zondag 16 februari 2014 00:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het bereid je lichaam voor op wakker worden, waardoor je uitgerust wakker wordt.
Het is zeg maar het glijmiddel voordat je de buttplug in je reet schroeft?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het bereid je lichaam voor op wakker worden, waardoor je uitgerust wakker wordt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Het is zeg maar het glijmiddel voordat je de buttplug in je reet schroeft?
Ja, alleen dan met licht.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Het is zeg maar het glijmiddel voordat je de buttplug in je reet schroeft?
TS en wijvenquote:Op zondag 16 februari 2014 01:11 schreef niels0 het volgende:
Wat doe je nog op je zolderkamer dan TS? Hup naar het Vrijthof jij een meid aan de haak slaan. Het is Zaterdag man. D'r loopt daar vanalles los rond.
Een meid nog wel. LOLquote:Op zondag 16 februari 2014 01:11 schreef niels0 het volgende:
Wat doe je nog op je zolderkamer dan TS? Hup naar het Vrijthof jij een meid aan de haak slaan. Het is Zaterdag man. D'r loopt daar vanalles los rond.
wAT IS DEZE?!quote:Op zondag 16 februari 2014 02:25 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Gespleten persoonlijkheid to the max deze man
Ik nog nooit een blondine en negerin de rest wel.quote:Op zondag 16 februari 2014 02:32 schreef OllieWilliams het volgende:
Nog nooit een negerin/asian/latina geneukt
Nephomoquote:Op zondag 16 februari 2014 02:39 schreef Aiciu het volgende:
Maar voor sex kan ik best een vrowu doen.
Allemaal flikkersquote:Op zondag 16 februari 2014 02:44 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik ken heel veel gasten die ook gewoon vrouwen doen.
Ey tof. Heb je ook een 40 inch tv van Samsung?quote:Op zondag 16 februari 2014 09:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ey die afstandsbediening heb ik ook
Jaquote:Op zondag 16 februari 2014 11:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ey tof. Heb je ook een 40 inch tv van Samsung?
Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op zondag 16 februari 2014 11:30 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Bezog aan een tweede seizoen met bijhorende pics?
quote:Op zondag 16 februari 2014 11:30 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt
goed bezig deadprezquote:
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:15 schreef wenfer2 het volgende:
[..]![]()
Neen, neen, neen, jij zal het nooit begrypen jongeman!
Wat is bullchat?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:47 schreef AlexanderC het volgende:
ga gewoon lekker op bullchat zoeken joh
TS heeft geen knuffeltjequote:Op zondag 16 februari 2014 00:15 schreef Rezania het volgende:
En eens goed uit te wonen.
Klacht: Heb niemand.
Ervaring mee?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:36 schreef Roadtrip het volgende:
Lol? Hoe moeilijk kan het zijn als gay seks te regelen.![]()
Ga langs een gaybar. Of als je je huis niet uit durft bullchat.
Ik denk dat dat voor hetero's toch iets makkelijk is als je het mij vraagt..quote:Op zondag 16 februari 2014 16:36 schreef Roadtrip het volgende:
Lol? Hoe moeilijk kan het zijn als gay seks te regelen.![]()
Ga langs een gaybar. Of als je je huis niet uit durft bullchat.
Haha eigenlijk wel. Ik ben ooit met een lesbische chick uitgeweest. Naar een gaybar. Echt nasty hoe snel je aangesproken werd.quote:
Misschien was het die specifieke bar maar ik voelde me constant verkracht.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor hetero's toch iets makkelijk is als je het mij vraagt..
Nou, bij sommige meiden werkt het. Ik zou er persoonlijk niet intrappenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Haha eigenlijk wel. Ik ben ooit met een lesbische chick uitgeweest. Naar een gaybar. Echt nasty hoe snel je aangesproken werd.
Waarom is "hey" niet genoeg om een chick mee naar huis td krijgen?
Haha die sommige meiden zijn ook niet heel classy.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:51 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nou, bij sommige meiden werkt het. Ik zou er persoonlijk niet intrappen
okquote:Op zondag 16 februari 2014 16:54 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Haha die sommige meiden zijn ook niet heel classy.
Hey schatjequote:
En als de rest van een brug springt moet ik zeker volgen?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:41 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die zich zo voelt, dus niet zeuren
Graag.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
En als de rest van een brug springt moet ik zeker volgen?
Wat heeft dat er nou mee te maken?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
En als de rest van een brug springt moet ik zeker volgen?
Dat de rest niet boeit en de tering kan krijgen.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:43 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken?
Nee, daar zal je het ver mee gaan schoppen in het leven. Wat een instelling..quote:Op zondag 16 februari 2014 18:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat de rest niet boeit en de tering kan krijgen.
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:44 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nee, daar zal je het ver mee gaan schoppen in het leven. Wat een instelling..
quote:
Ik met een Wrecking Ballquote:
Maar wel een medicijn tegen kanker willen ontwikkelenquote:Op zondag 16 februari 2014 18:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat de rest niet boeit en de tering kan krijgen.
Woah Etsoequote:Op zondag 16 februari 2014 18:50 schreef Etsu het volgende:
Hey rezje, ik was net op leiden centraal. Ik wachtte op je om je een knuffel te geven, maar nee hoor.
Geld, jwtz.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maar wel een medicijn tegen kanker willen ontwikkelendraaikont
Ga je straks ook tegen depressieve mensen dat ze blij moeten doen, omdat er anderen zijn die het slechter hebben?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:49 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ja, ik zeg ook wel eens goeie dingen
Maar een fabriek die biofarmaceutiscbe eiwitten produceert wel.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Kun je beter professioneel gaan golfen. Zo'n nobelprijs levert ook nauwelijks iets op.
Nee, jij wel?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga je straks ook tegen depressieve mensen dat ze blij moeten doen, omdat er anderen zijn die het slechter hebben?
Waarom gooien ze jou niet in een isoleercel?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:55 schreef Spongeboss het volgende:
TS waarom ga je niet in Afrika met mannen knuffelen.
Dat was jou redenatie ja. 'Je mag niet ... doen, want andere mensen ..."quote:
Omdat ik teveel macht heb.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom gooien ze jou niet in een isoleercel?
Ik heb gelijk, je bent een broertje van Abraham. Hetzelfde soort reacties om mensen af te zeikenquote:Op zondag 16 februari 2014 18:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom gooien ze jou niet in een isoleercel?
Achter station Sassem is mijn vaste plekje joh.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:50 schreef Etsu het volgende:
Hey rezje, ik was net op leiden centraal. Ik wachtte op je om je een knuffel te geven, maar nee hoor.
Ohh, kan bestquote:Op zondag 16 februari 2014 18:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat was jou redenatie ja. 'Je mag niet ... doen, want andere mensen ..."
Zeg doos, ga eens knikkeren op de A2.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:58 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik heb gelijk, je bent een broertje van Avraham. Hetzelfde soort reacties om mensen af te zeiken
Impliceren dat Sassem een station heeftquote:Op zondag 16 februari 2014 18:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Achter station Sassem is mijn vaste plekje joh.
Je bent echt gewoon een domme huppelkut hè? Je doet username eer aan.quote:
Met een Mac zelfs.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat Sassem een station heeft
En ga jij lekker neuken in Afrika met andere mannen.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zeg doos, ga eens knikkeren op de A2.
Ik blijf bij wat ik zeiquote:Op zondag 16 februari 2014 18:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent echt gewoon een domme huppelkut hè? Je doet username eer aan.
Oh meid, wat erg, zeik in mijn broek bijna.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
En ga jij lekker neuken in Afrika met andere mannen.
Beter van niet, al die auto'squote:Op zondag 16 februari 2014 18:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zeg doos, ga eens knikkeren op de A2.
Ze kunnen niet zoveel tussen een snelweg en een spoor proppen.quote:
President Uganda wil antihomowet ondertekenenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh meid, wat erg, zeik in mijn broek bijna.
Achterlijk land, hoor jij eerder thuis dan ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
President Uganda wil antihomowet ondertekenen
Wel in Uganda.
Sta jij nou aan rez' kant of aan de trolls kant?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Een ambitieloze drol met teveel machtDream on.
Rez=trollquote:Op zondag 16 februari 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sta jij nou aan rez' kant of aan de trolls kant?
Jongen, wat jij wil boeit niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:03 schreef SGYENZO het volgende:
Kunnen we na dit topic aub geen nieuw deel openen
ik smeek het jullie
Neequote:Op zondag 16 februari 2014 19:03 schreef SGYENZO het volgende:
ik smeek het jullie
Je moeder was pas goed aan het trollen toen ze jou baarde.quote:
Je vader was goed aan het trollen toen hij jouw verwekte.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moeder was pas goed aan het trollen toen ze jou baarde.
God trollde de aarde toen hij de mens schiep.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:05 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Je vader was goed aan het trollen toen hij jouw verwekte.
doorgaan hiermee of..?
Ok, ik moet toegeven. Deze is wel goed..quote:Op zondag 16 februari 2014 19:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is niet leukquote:Op zondag 16 februari 2014 19:05 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Je vader was goed aan het trollen toen hij jouw verwekte.
doorgaan hiermee of..?
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:03 schreef SGYENZO het volgende:
ik smeek het jullie
Nee.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sta jij nou aan rez' kant of aan de trolls kant?
Onzin je kan niet trollen bij het baren van kinderen. Omdat het kind en zijn genetische bepalingen al bepaald zijn bij het bevruchten en niet bij het baren.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Abortus.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Onzin je kan niet trollen bij het baren van kinderen. Omdat het kind en zijn genetische bepalingen al bepaald zijn bij het bevruchten en niet bij het baren.
Zeker wel. "Sta jij..." Nee. Ik geef geen neuk.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je antwoord sluit niet aan op mijn vraag, Ollie.
Abortus bij het baren?quote:
Niet zo happenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Abortus bij het baren?Wtf jongen.
Abortus om het baren te voorkomen, duh.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Abortus bij het baren?Wtf jongen.
Juist wel als je deze troll even goed voert, gaat hij voldaan van de computer.quote:
Heb jij nog blinkende Pokémon kaarten?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jullie stoken en lokken hem uit. Kap.
Haha, is goed johquote:Op zondag 16 februari 2014 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jullie stoken en lokken hem uit. Kap.
Ja. Hebben?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Heb jij nog blinkende Pokémon kaarten?
ONZ / note to self:quote:Op zondag 16 februari 2014 19:12 schreef OllieWilliams het volgende:
Kuttopic van een kutTS met kutreplies van kutusers trouwens.
Kan je dead baby jokes over maken.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:11 schreef MichaelScott het volgende:
Een doodgeboren kindje lijkt me een behoorlijke trollactie.
Awh niet uitpussyen nuquote:Op zondag 16 februari 2014 19:13 schreef Rezania het volgende:
Dat wordt dus niet meer samen blowen, rip.
Straks word je nog agressief en fist je me droog.quote:
Graag.quote:
quote:
Niet hopenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Straks word je nog agressief en fist je me droog.
Hoe spreken we dan af zodat jij hem aan kan geven?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:16 schreef Etsu het volgende:
Je krijgt hem pas als je jezelf een ban aanpra
kinky.nlquote:
Je kan ook mannen selecteren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |