quote:Op zondag 16 februari 2014 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap dat onze neukpartij je pijn heeft gedaan waardoor je niet meer wil, maar het is best lekker en bij herhalingen doet het steeds minder pijn aan je anus
Wtf dude.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
bietje aids krijgen en verspreiden niks mis mee
Homo's zonder aids kan ik niet serieus nemen.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bugchasing
Altijd met rezania. Hij is de grootste relnicht van FOK!.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:29 schreef .sfinx het volgende:
de homoseksualiteit spat er wel echt vanaf hier
Ik dacht dat jij dat was.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Altijd met rezania. Hij is de grootste relnicht van FOK!.
Umad?
kom maar hier dushiiquote:
Benedenquote:
Deze draad is alleen voor relnichten sorryquote:
verkapte kutbelgquote:Op zondag 16 februari 2014 00:30 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Beneden
Als je fatsoenlijk Nederlands kon spreken had je geweten dat het 'zuidelijk van de rivieren' had moeten zijn. Bovendien hadvervangen moeten zijn door
nog niet bijnaquote:Op zondag 16 februari 2014 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was inderdaad. Rez heeft het stokje overgenomen.
Reserve belgquote:Op zondag 16 februari 2014 00:30 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Beneden
Als je fatsoenlijk Nederlands kon spreken had je geweten dat het 'zuidelijk van de rivieren' had moeten zijn. Bovendien hadvervangen moeten zijn door
kkr hollanderquote:
inb4 -sg-quote:Op zondag 16 februari 2014 00:32 schreef OllieWilliams het volgende:
Zeeland de gekste!!!1'1!1'1''1'''
eindhoven de gekste jatog kruisstraat europalaan daar komen wij vandaanquote:
Nice.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:31 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Kom langs, heb alle albums van Lana del Rey.
Mongool is dan wel weer een etnische groepquote:Op zondag 16 februari 2014 00:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nationaliteit is gene ras mongool
De triestheid spat er van afquote:Op zondag 16 februari 2014 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
eindhoven de gekste jatog kruisstraat europalaan daar komen wij vandaan
Dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn teddybeer is eenzaam, misschien kunnen jullie twee wat knuffelen terwijl ik thee zet en wie weet kunnen we een sandwich eten, oh en ik kan ook martini's maken. Een beetje bijkletsen met ons drieën.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:34 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
DezeI like you....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
quote:
Je veranderd in een flikker als je dronken bent.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:35 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Learn to keep up u fkcing faggot![]()
![]()
Doe er je voordeel mee.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je veranderd in een flikker als je dronken bent.
Verandert*quote:Op zondag 16 februari 2014 00:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je veranderd in een flikker als je dronken bent.
hahah opgezwollequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |