quote:Op zondag 16 februari 2014 00:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haal dan die pop onder je bed vandaan
Waar woon je dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn best.
Kom je wel naar mijn huis toe dan?
Je zoekt het nu maar op.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel.
Ik zoek het morgen op, jij schavuit.
Guus zit af en toe in de Bijlmerbajes.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel.
Ik zoek het morgen op, jij schavuit.
Van wie dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:20 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Iedere keer dat je klaagt over alleen zijn krijg je sex aan geboden, daarom onterechte klacht
Kom neuken dan.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben nu in Rotterdam. Dus niks te ver.
Mensen beneden de rivierenquote:
Geilquote:Op zondag 16 februari 2014 00:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haha alsof jij privacy hebt
Kom jij maar hier.
En neem Guus ook mee.
Heul nietquote:Op zondag 16 februari 2014 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Guus zit af en toe in de Bijlmerbajes.
Heul wel. Godverdomme lieg niet of ik stap uit bed en ga ik achter de laptop zoeken naar die post.quote:
quote:
Laatste trein is net weg. :S En Guus is 15 joh.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haha alsof jij privacy hebt
Kom jij maar hier.
En neem Guus ook mee.
Ga maar zoeken dan.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heul wel. Godverdomme lieg niet of ik stap uit bed en ga ik achter de laptop zoeken naar die post.
Nachtnet rijdt gewoon tussen Utrecht - Eindhoven - Rotterdam - Amsterdam vice versaquote:Op zondag 16 februari 2014 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laatste trein is net weg. :S En Guus is 15 joh.!
Nee, dan is het gay.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Is het trouwens ook hommo als je ontvangt?
Ik snap dat onze neukpartij je pijn heeft gedaan waardoor je niet meer wil, maar het is best lekker en bij herhalingen doet het steeds minder pijn aan je anusquote:Op zondag 16 februari 2014 00:26 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik wip je best en knuffel geven hoorneuken nee dankje
haha wipquote:Op zondag 16 februari 2014 00:26 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik wip je best en knuffel geven hoorneuken nee dankje
bietje aids krijgen en verspreiden niks mis meequote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
bietje aids krijgen en verspreiden niks mis mee
Niks mis met twinksquote:Op zondag 16 februari 2014 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
16quote:Op zondag 16 februari 2014 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap dat onze neukpartij je pijn heeft gedaan waardoor je niet meer wil, maar het is best lekker en bij herhalingen doet het steeds minder pijn aan je anus
Wtf dude.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
bietje aids krijgen en verspreiden niks mis mee
Homo's zonder aids kan ik niet serieus nemen.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bugchasing
Altijd met rezania. Hij is de grootste relnicht van FOK!.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:29 schreef .sfinx het volgende:
de homoseksualiteit spat er wel echt vanaf hier
Ik dacht dat jij dat was.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Altijd met rezania. Hij is de grootste relnicht van FOK!.
Umad?
kom maar hier dushiiquote:
Benedenquote:
Deze draad is alleen voor relnichten sorryquote:
verkapte kutbelgquote:Op zondag 16 februari 2014 00:30 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Beneden
Als je fatsoenlijk Nederlands kon spreken had je geweten dat het 'zuidelijk van de rivieren' had moeten zijn. Bovendien hadvervangen moeten zijn door
nog niet bijnaquote:Op zondag 16 februari 2014 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was inderdaad. Rez heeft het stokje overgenomen.
Reserve belgquote:Op zondag 16 februari 2014 00:30 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Beneden
Als je fatsoenlijk Nederlands kon spreken had je geweten dat het 'zuidelijk van de rivieren' had moeten zijn. Bovendien hadvervangen moeten zijn door
kkr hollanderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |