Ey tof. Heb je ook een 40 inch tv van Samsung?quote:Op zondag 16 februari 2014 09:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ey die afstandsbediening heb ik ook
Jaquote:Op zondag 16 februari 2014 11:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ey tof. Heb je ook een 40 inch tv van Samsung?
Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op zondag 16 februari 2014 11:30 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Bezog aan een tweede seizoen met bijhorende pics?
quote:Op zondag 16 februari 2014 11:30 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt
goed bezig deadprezquote:
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:15 schreef wenfer2 het volgende:
[..]![]()
Neen, neen, neen, jij zal het nooit begrypen jongeman!
Wat is bullchat?quote:Op zondag 16 februari 2014 15:47 schreef AlexanderC het volgende:
ga gewoon lekker op bullchat zoeken joh
TS heeft geen knuffeltjequote:Op zondag 16 februari 2014 00:15 schreef Rezania het volgende:
En eens goed uit te wonen.
Klacht: Heb niemand.
Ervaring mee?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:36 schreef Roadtrip het volgende:
Lol? Hoe moeilijk kan het zijn als gay seks te regelen.![]()
Ga langs een gaybar. Of als je je huis niet uit durft bullchat.
Ik denk dat dat voor hetero's toch iets makkelijk is als je het mij vraagt..quote:Op zondag 16 februari 2014 16:36 schreef Roadtrip het volgende:
Lol? Hoe moeilijk kan het zijn als gay seks te regelen.![]()
Ga langs een gaybar. Of als je je huis niet uit durft bullchat.
Haha eigenlijk wel. Ik ben ooit met een lesbische chick uitgeweest. Naar een gaybar. Echt nasty hoe snel je aangesproken werd.quote:
Misschien was het die specifieke bar maar ik voelde me constant verkracht.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor hetero's toch iets makkelijk is als je het mij vraagt..
Nou, bij sommige meiden werkt het. Ik zou er persoonlijk niet intrappenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:43 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Haha eigenlijk wel. Ik ben ooit met een lesbische chick uitgeweest. Naar een gaybar. Echt nasty hoe snel je aangesproken werd.
Waarom is "hey" niet genoeg om een chick mee naar huis td krijgen?
Haha die sommige meiden zijn ook niet heel classy.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:51 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nou, bij sommige meiden werkt het. Ik zou er persoonlijk niet intrappen
okquote:Op zondag 16 februari 2014 16:54 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Haha die sommige meiden zijn ook niet heel classy.
Hey schatjequote:
En als de rest van een brug springt moet ik zeker volgen?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:41 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die zich zo voelt, dus niet zeuren
Graag.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
En als de rest van een brug springt moet ik zeker volgen?
Wat heeft dat er nou mee te maken?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
En als de rest van een brug springt moet ik zeker volgen?
Dat de rest niet boeit en de tering kan krijgen.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:43 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken?
Nee, daar zal je het ver mee gaan schoppen in het leven. Wat een instelling..quote:Op zondag 16 februari 2014 18:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat de rest niet boeit en de tering kan krijgen.
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:44 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nee, daar zal je het ver mee gaan schoppen in het leven. Wat een instelling..
quote:
Ik met een Wrecking Ballquote:
Maar wel een medicijn tegen kanker willen ontwikkelenquote:Op zondag 16 februari 2014 18:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat de rest niet boeit en de tering kan krijgen.
Woah Etsoequote:Op zondag 16 februari 2014 18:50 schreef Etsu het volgende:
Hey rezje, ik was net op leiden centraal. Ik wachtte op je om je een knuffel te geven, maar nee hoor.
Geld, jwtz.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maar wel een medicijn tegen kanker willen ontwikkelendraaikont
Ga je straks ook tegen depressieve mensen dat ze blij moeten doen, omdat er anderen zijn die het slechter hebben?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:49 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ja, ik zeg ook wel eens goeie dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |