En als de rest van een brug springt moet ik zeker volgen?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:41 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die zich zo voelt, dus niet zeuren
Graag.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
En als de rest van een brug springt moet ik zeker volgen?
Wat heeft dat er nou mee te maken?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
En als de rest van een brug springt moet ik zeker volgen?
Dat de rest niet boeit en de tering kan krijgen.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:43 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken?
Nee, daar zal je het ver mee gaan schoppen in het leven. Wat een instelling..quote:Op zondag 16 februari 2014 18:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat de rest niet boeit en de tering kan krijgen.
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:44 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nee, daar zal je het ver mee gaan schoppen in het leven. Wat een instelling..
quote:
Ik met een Wrecking Ballquote:
Maar wel een medicijn tegen kanker willen ontwikkelenquote:Op zondag 16 februari 2014 18:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat de rest niet boeit en de tering kan krijgen.
Woah Etsoequote:Op zondag 16 februari 2014 18:50 schreef Etsu het volgende:
Hey rezje, ik was net op leiden centraal. Ik wachtte op je om je een knuffel te geven, maar nee hoor.
Geld, jwtz.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maar wel een medicijn tegen kanker willen ontwikkelendraaikont
Ga je straks ook tegen depressieve mensen dat ze blij moeten doen, omdat er anderen zijn die het slechter hebben?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:49 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ja, ik zeg ook wel eens goeie dingen
Maar een fabriek die biofarmaceutiscbe eiwitten produceert wel.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Kun je beter professioneel gaan golfen. Zo'n nobelprijs levert ook nauwelijks iets op.
Nee, jij wel?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga je straks ook tegen depressieve mensen dat ze blij moeten doen, omdat er anderen zijn die het slechter hebben?
Waarom gooien ze jou niet in een isoleercel?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:55 schreef Spongeboss het volgende:
TS waarom ga je niet in Afrika met mannen knuffelen.
Dat was jou redenatie ja. 'Je mag niet ... doen, want andere mensen ..."quote:
Omdat ik teveel macht heb.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom gooien ze jou niet in een isoleercel?
Ik heb gelijk, je bent een broertje van Abraham. Hetzelfde soort reacties om mensen af te zeikenquote:Op zondag 16 februari 2014 18:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom gooien ze jou niet in een isoleercel?
Achter station Sassem is mijn vaste plekje joh.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:50 schreef Etsu het volgende:
Hey rezje, ik was net op leiden centraal. Ik wachtte op je om je een knuffel te geven, maar nee hoor.
Ohh, kan bestquote:Op zondag 16 februari 2014 18:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat was jou redenatie ja. 'Je mag niet ... doen, want andere mensen ..."
Zeg doos, ga eens knikkeren op de A2.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:58 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik heb gelijk, je bent een broertje van Avraham. Hetzelfde soort reacties om mensen af te zeiken
Impliceren dat Sassem een station heeftquote:Op zondag 16 februari 2014 18:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Achter station Sassem is mijn vaste plekje joh.
Je bent echt gewoon een domme huppelkut hè? Je doet username eer aan.quote:
Met een Mac zelfs.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat Sassem een station heeft
En ga jij lekker neuken in Afrika met andere mannen.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zeg doos, ga eens knikkeren op de A2.
Ik blijf bij wat ik zeiquote:Op zondag 16 februari 2014 18:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent echt gewoon een domme huppelkut hè? Je doet username eer aan.
Oh meid, wat erg, zeik in mijn broek bijna.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
En ga jij lekker neuken in Afrika met andere mannen.
Beter van niet, al die auto'squote:Op zondag 16 februari 2014 18:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zeg doos, ga eens knikkeren op de A2.
Ze kunnen niet zoveel tussen een snelweg en een spoor proppen.quote:
President Uganda wil antihomowet ondertekenenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh meid, wat erg, zeik in mijn broek bijna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |