Maar een fabriek die biofarmaceutiscbe eiwitten produceert wel.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Kun je beter professioneel gaan golfen. Zo'n nobelprijs levert ook nauwelijks iets op.
Nee, jij wel?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga je straks ook tegen depressieve mensen dat ze blij moeten doen, omdat er anderen zijn die het slechter hebben?
Waarom gooien ze jou niet in een isoleercel?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:55 schreef Spongeboss het volgende:
TS waarom ga je niet in Afrika met mannen knuffelen.
Dat was jou redenatie ja. 'Je mag niet ... doen, want andere mensen ..."quote:
Omdat ik teveel macht heb.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom gooien ze jou niet in een isoleercel?
Ik heb gelijk, je bent een broertje van Abraham. Hetzelfde soort reacties om mensen af te zeikenquote:Op zondag 16 februari 2014 18:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom gooien ze jou niet in een isoleercel?
Achter station Sassem is mijn vaste plekje joh.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:50 schreef Etsu het volgende:
Hey rezje, ik was net op leiden centraal. Ik wachtte op je om je een knuffel te geven, maar nee hoor.
Ohh, kan bestquote:Op zondag 16 februari 2014 18:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat was jou redenatie ja. 'Je mag niet ... doen, want andere mensen ..."
Zeg doos, ga eens knikkeren op de A2.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:58 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik heb gelijk, je bent een broertje van Avraham. Hetzelfde soort reacties om mensen af te zeiken
Impliceren dat Sassem een station heeftquote:Op zondag 16 februari 2014 18:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Achter station Sassem is mijn vaste plekje joh.
Je bent echt gewoon een domme huppelkut hè? Je doet username eer aan.quote:
Met een Mac zelfs.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat Sassem een station heeft
En ga jij lekker neuken in Afrika met andere mannen.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zeg doos, ga eens knikkeren op de A2.
Ik blijf bij wat ik zeiquote:Op zondag 16 februari 2014 18:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent echt gewoon een domme huppelkut hè? Je doet username eer aan.
Oh meid, wat erg, zeik in mijn broek bijna.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
En ga jij lekker neuken in Afrika met andere mannen.
Beter van niet, al die auto'squote:Op zondag 16 februari 2014 18:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zeg doos, ga eens knikkeren op de A2.
Ze kunnen niet zoveel tussen een snelweg en een spoor proppen.quote:
President Uganda wil antihomowet ondertekenenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh meid, wat erg, zeik in mijn broek bijna.
Achterlijk land, hoor jij eerder thuis dan ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
President Uganda wil antihomowet ondertekenen
Wel in Uganda.
Sta jij nou aan rez' kant of aan de trolls kant?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Een ambitieloze drol met teveel machtDream on.
Rez=trollquote:Op zondag 16 februari 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sta jij nou aan rez' kant of aan de trolls kant?
Jongen, wat jij wil boeit niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:03 schreef SGYENZO het volgende:
Kunnen we na dit topic aub geen nieuw deel openen
ik smeek het jullie
Neequote:Op zondag 16 februari 2014 19:03 schreef SGYENZO het volgende:
ik smeek het jullie
Je moeder was pas goed aan het trollen toen ze jou baarde.quote:
Je vader was goed aan het trollen toen hij jouw verwekte.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moeder was pas goed aan het trollen toen ze jou baarde.
God trollde de aarde toen hij de mens schiep.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:05 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Je vader was goed aan het trollen toen hij jouw verwekte.
doorgaan hiermee of..?
Ok, ik moet toegeven. Deze is wel goed..quote:Op zondag 16 februari 2014 19:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is niet leukquote:Op zondag 16 februari 2014 19:05 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Je vader was goed aan het trollen toen hij jouw verwekte.
doorgaan hiermee of..?
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:03 schreef SGYENZO het volgende:
ik smeek het jullie
Nee.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sta jij nou aan rez' kant of aan de trolls kant?
Onzin je kan niet trollen bij het baren van kinderen. Omdat het kind en zijn genetische bepalingen al bepaald zijn bij het bevruchten en niet bij het baren.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Abortus.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Onzin je kan niet trollen bij het baren van kinderen. Omdat het kind en zijn genetische bepalingen al bepaald zijn bij het bevruchten en niet bij het baren.
Zeker wel. "Sta jij..." Nee. Ik geef geen neuk.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je antwoord sluit niet aan op mijn vraag, Ollie.
Abortus bij het baren?quote:
Niet zo happenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Abortus bij het baren?Wtf jongen.
Abortus om het baren te voorkomen, duh.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Abortus bij het baren?Wtf jongen.
Juist wel als je deze troll even goed voert, gaat hij voldaan van de computer.quote:
Heb jij nog blinkende Pokémon kaarten?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jullie stoken en lokken hem uit. Kap.
Haha, is goed johquote:Op zondag 16 februari 2014 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jullie stoken en lokken hem uit. Kap.
Ja. Hebben?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Heb jij nog blinkende Pokémon kaarten?
ONZ / note to self:quote:Op zondag 16 februari 2014 19:12 schreef OllieWilliams het volgende:
Kuttopic van een kutTS met kutreplies van kutusers trouwens.
Kan je dead baby jokes over maken.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:11 schreef MichaelScott het volgende:
Een doodgeboren kindje lijkt me een behoorlijke trollactie.
Awh niet uitpussyen nuquote:Op zondag 16 februari 2014 19:13 schreef Rezania het volgende:
Dat wordt dus niet meer samen blowen, rip.
Straks word je nog agressief en fist je me droog.quote:
Graag.quote:
quote:
Niet hopenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Straks word je nog agressief en fist je me droog.
Hoe spreken we dan af zodat jij hem aan kan geven?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:16 schreef Etsu het volgende:
Je krijgt hem pas als je jezelf een ban aanpra
kinky.nlquote:
Je kan ook mannen selecteren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |