http://www.youtube.com/re(...)2+--+Alphaville&sm=3quote:Op zondag 16 februari 2014 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
kenker ging mis zie edit
deze dus flikker
Jij sterft in de GOI Omdat je geen aluhoedjes hebt.quote:
veel doorgesnoven nachten naar dat nummer geluisterd, zelfs nog de halve tekst op mijn bank gesprayd met graffitiquote:Op zondag 16 februari 2014 00:47 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/re(...)2+--+Alphaville&sm=3
Counterspell.
Sterk nummer is het dan ook. Heel sterk nummerquote:Op zondag 16 februari 2014 00:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
veel doorgesnoven nachten naar dat nummer geluisterd, zelfs nog de halve tekst op mijn bank gesprayd met graffiti![]()
Klopt.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:49 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Sterk nummer is het dan ook. Heel sterk nummer
Wat is er aan de hand schattig poesje?quote:
Dat is een zeer klachtwaardig gegeven.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:46 schreef datismijnmening het volgende:
Oh ja, mensen die niet weten dat telly TV isDat is pas klachtwaardig
quote:
Echte muziek kunnen ze hier niet aan want Morlockk Dilemma komt te hard samen met Hiob.quote:
beetje wel jaquote:
Is het alweer bagger-time? In dat geval...quote:Op zondag 16 februari 2014 00:45 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Kom deze nachtbagger joinen, anders te hoog testosteron, we een lievv meisje nodig hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:51 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Is het alweer bagger-time? In dat geval...
boobiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
[..]
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben mijn fapmap kwijt.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
Ook een mooi nummer, terwijl ik normaal gesproken niet van Pink Floyd hou buiten de eerste twee albumsquote:
[..]
Jah!? Je kunt vrouwelijk schoon wel waarderen, begrijp ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
[..]
TettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
[..]
Dit is geen bagger, dit isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |