Sorry mang, wist ik nietquote:Op zondag 16 februari 2014 00:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mobiel krijg ik toch geen quotealert a zemmel
Waarom ik geen uitnodiging zemmel?quote:
Hoe moet ik je voortaan lokken, mijn beste?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mobiel krijg ik toch geen quotealert a zemmel
Ik wil ook wel geroepen worden, want wat is een bagger topic zonder KLB's grootste held?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:40 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Hoe moet ik je voortaan lokken, mijn beste?
Wenfer is er niet zo vaak 's avonds.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik wil ook wel geroepen worden, want wat is een bagger topic zonder KLB's grootste held?
Niemand geeft een neuk om jou.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik wil ook wel geroepen worden, want wat is een bagger topic zonder KLB's grootste held?
WTFquote:Op zondag 16 februari 2014 00:41 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Wenfer is er niet zo vaak 's avonds.
Jij bent gewoon jaloers op mijn legendarische status.quote:
Met aas.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:40 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Hoe moet ik je voortaan lokken, mijn beste?
stakkertjequote:Op zondag 16 februari 2014 00:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wtf is die kut muziek man? Beter komt die Sjaak nooit terug van zijn stukje lopen.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:43 schreef Spongeboss het volgende:
Wie heeft nu nog eens een mooi triest nummer? Voor onze jankert guus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |