Niets mis mee. Goede post.quote:
Totaal geen bazen uitstralingquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:19 schreef De_Dorstige het volgende:
Cocu met z'n slappe gelul; kap er gewoon mee, man.
Dat heeft ook met resultaten te maken. Als ie nu 1e had gestaan, was hij een topcoach met een enorm charisma geweest.quote:
quote:
Dat begrijpen we.quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat die niet in 1 film zitten.
Sterk in de luchtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:33 schreef Pascalus het volgende:
De NSB is vaak zo'n 40-45 minuten aan het domineren als ze thuis spelen.
Knurft-Zork3, eindbaas.quote:
En daarna lekker douchen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:33 schreef Pascalus het volgende:
Die radijsjes stijgen hem naar het hoofd.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:33 schreef IbanMayo het volgende:
Wilfred die Emile erop aanspreekt dat ie er doorheen praat![]()
![]()
uberkneus
Niemand durft te douchen uit bij NSB.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:33 schreef Pascalus het volgende:
Ze zijn op een gegeven moment ook Koninklijk geworden, wist je dat?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:33 schreef Pascalus het volgende:
Welkom.quote:
Dat zullen die gasten uit Twente wel zijn.quote:
Ik zie niets.quote:
Ah, nu wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:48 schreef Pascalus het volgende:
Jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Dat scheelde niet veel, denk ik.quote:
Die horen niet thuis in de voetballerij.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat de moraalridders maar komen!
Eigenlijk alles wat over buitenlands voetbal gaat.quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Merci Bossie Merci Bossie
heerlijk jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:01 schreef Stiggie het volgende:
Derksen die weer even de programmering afkraakt
Op Leverkusen wint Leverkusenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eigenlijk alles wat over buitenlands voetbal gaat.
Die kan op een tegeltje.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op Leverkusen wint Leverkusen
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schelvis brengt het niveau weer eens omhoog.
Ik wacht met smart op het empeeviertje.quote:
Nou DrDentz, geef JIJ dan eens je mening, met je grote bek altijd over andere users.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je bent niet goed bij je eikel man donderstraal toch op
Nee hoor. Gauw scoren in de 14-18 minuut. Allemaal voor de pot hangen en dan lange halen, gauw thuis.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:13 schreef Evertjan het volgende:
FC NSB scoort altijd tussen minuut 40-45
Dat is niet heel hoog, toch maar terugkijken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:57 schreef Scrummie het volgende:
6.5 trouwens. Spartapiet is soms zo irritant.
Dat is inderdaad minder ja. Trouwens de eerste 15 minuten kun je doorspoelen, gaat niet eens over voetbal.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zet hem maar eens aanAlleen lees dat Schelvis te gast is
Dat is juist klasse jongen! Schelveccioquote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zet hem maar eens aanAlleen lees dat Schelvis te gast is
Is het een voetbalprogramma dan? Volgens mij kijk jij liever naar Arno 'de witte Chinees' Vermeulen met zijn wopwopwop.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is inderdaad minder ja. Trouwens de eerste 15 minuten kun je doorspoelen, gaat niet eens over voetbal.
Nee, maar Schelvis is de slechtst mogelijke gast die je kan treffen bij VI.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:48 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat is juist klasse jongen! Schelveccio
[..]
Is het een voetbalprogramma dan? Volgens mij kijk jij liever naar Arno 'de witte Chinees' Vermeulen met zijn wopwopwop.
Jij hebt er duidelijk geen verstand van. Niets mis met Schelvecchioquote:Op zaterdag 15 februari 2014 04:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, maar Schelvis is de slechtst mogelijke gast die je kan treffen bij VI.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 04:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, maar Schelvis is de slechtst mogelijke gast die je kan treffen bij VI.
Komt omdat René niks meer had te vertellen het laatste uur.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:31 schreef arsenalforever het volgende:
Wie word er nog meer zo moe van Van der Gijp met zn kleutergrappen? Doordat hij zo hard lacht lachen de mensen mee maar het kan toch nooit om de grap zelf zijn? Schelvis vind ik trouwens wel een goede gast en heeft altijd wel wat te vertellen.
Irritant ja en hij zat Schelvis elke keer te onderbreken terwijl die inhoudelijk erg goed is.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:31 schreef arsenalforever het volgende:
Wie word er nog meer zo moe van Van der Gijp met zn kleutergrappen? Doordat hij zo hard lacht lachen de mensen mee maar het kan toch nooit om de grap zelf zijn? Schelvis vind ik trouwens wel een goede gast en heeft altijd wel wat te vertellen.
VI HOO-LI-GANS!!quote:
Het viel mij net op dat hij Emile een paar keer de kans gaf zijn verhaal verder te zetten nadat Johan / Wilfred off-topic gingen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:50 schreef macca728 het volgende:
[..]
Irritant ja en hij zat Schelvis elke keer te onderbreken terwijl die inhoudelijk erg goed is.
Is dat Chiel Montagne?quote:
Halina wie?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:02 schreef Evertjan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ctadvertentie__.html
Misschien iets voor een VI-Hooligan onder ons
Ga je nog op de foto met Oscar Harris?quote:Op zondag 16 februari 2014 10:25 schreef satecl het volgende:
Morgen is het dan zo ver. Deze hooligan krijgt samen met zijn vriendin een exclusieve rondleiding bij VI. Om 17:00 worden wij verwacht met diner, rondleiding en natuurlijk het bijwonen van een uitzending. Van 17:00 tot 22:30 VI! En natuurlijk Boskamp erbijGegarandeerd een topshow. Verslag volgt.
Handtekening alles!quote:Op zondag 16 februari 2014 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je nog op de foto met Oscar Harris?
Doe rustig, neem een radijsjequote:Op zondag 16 februari 2014 10:41 schreef satecl het volgende:
Ik word trouwens wel schijt- en schtijtziek van dat gelul over dat boek van Genee. Van mij mag die paardelul wel even vervangen worden door Koert. Maandje of 2.
Je hebt morgen de kans om het recht in z'n gezicht te zeggen. Je bent een VI Hooligan of je bent het niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:41 schreef satecl het volgende:
Ik word trouwens wel schijt- en schtijtziek van dat gelul over dat boek van Genee. Van mij mag die paardelul wel even vervangen worden door Koert. Maandje of 2.
Is toch mooi man?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:36 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Zal niet in z,n hum zijn morgen
En Bossie die vervolgens een stoemp uitdeelt.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:02 schreef Ties02 het volgende:
Gijp die bossie even gaat trollen met z'n cluppie, mooi man
Hier ben ik het helemaal mee eens en elke keer als hij radijsjes zegt krijg ik een vieze smaak in me bek. Praat gewoon lekker over bamihapjes en bitterballen!quote:Op zondag 16 februari 2014 10:41 schreef satecl het volgende:
Dit boeit echt niemand.quote:Op maandag 17 februari 2014 03:57 schreef VMSDKR het volgende:
Het veld van FC Groningen ligt helemaal niet bovenop de parkeergarage. De parkeergarage ligt in 2 lagen rondom het veld onder de tribunes.
Johan!!!
Nu maar hopen dat Koert geen boekje heeft geschrevenquote:Op zondag 16 februari 2014 10:41 schreef satecl het volgende:
Het masterplan gezonde voeding is natuurlijk veel breder dan alleen dat boekje.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Koert geen boekje heeft geschrevenMaar eens, nu weten we het wel. Hoeveel gratis reclame kun je maken voor een boekje. Koop dan lekker reclametijd als je zo nodig je boekje wil promoten.
Wat Johan verteld is waarheid. Jij liegt.quote:Op maandag 17 februari 2014 03:57 schreef VMSDKR het volgende:
Het veld van FC Groningen ligt helemaal niet bovenop de parkeergarage. De parkeergarage ligt in 2 lagen rondom het veld onder de tribunes.
Johan!!!
En ik maar denken dat die Oscar Harris allang dood was. Enige wat ik nog van die man herinner is onderstaand optreden.quote:
quote:
Ah joh, donderstraal een end op joh jullie.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:49 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Wat Johan verteld is waarheid. Jij liegt.
Nee ik hou het beschaafd.. Ik ben uit me pubertijd en gebruik geen coke meer. Ondertussen ben ik ontvangen in een restaurant, vlak naast de studio. En ik kreeg meteen een cadeau van de organisatie. Jullie raden het al: Het boek van Geneequote:Op maandag 17 februari 2014 15:05 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die Oscar Harris allang dood was. Enige wat ik nog van die man herinner is onderstaand optreden.
Maar goed. We zien wel enne gaat satecl nog een verwijzing naar FOK! doen middels woord of gebaar? Zou mooie reclame zijn.
Godver.twitter:yvdbusken twitterde op maandag 17-02-2014 om 19:35:03Nog een tv-tip: Johan Derksen presenteert straks aan tafel de spraakmakende biografie van Cees Kick, de George Best van de Lage Landen. reageer retweet
?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:35 schreef Gramulanion het volgende:
Godver.twitter:yvdbusken twitterde op maandag 17-02-2014 om 19:35:03Nog een tv-tip: Johan Derksen presenteert straks aan tafel de spraakmakende biografie van Cees Kick, de George Best van de Lage Landen. reageer retweet
Misschien een mooi bruggetje om over radijsjes te beginnen!quote:Op maandag 17 februari 2014 19:35 schreef Gramulanion het volgende:
Eerst had je Another brick in the wall, de megahit-klassieker van Pink Floyd en het jaar erna werd er geen plaat meer gemaakt of er zat een kinderkoor bij.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:05 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die Oscar Harris allang dood was. Enige wat ik nog van die man herinner is onderstaand optreden.
Maar goed. We zien wel enne gaat satecl nog een verwijzing naar FOK! doen middels woord of gebaar? Zou mooie reclame zijn.
Hier hebben ze wel de rechten van.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
Er worden de laatste maanden meer boeken dan doelpunten beproken
Bossie.quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:33 schreef De_Dorstige het volgende:
Wat een dom gedoe weer, dit. Doorgaan, please.
Racist.quote:
Zuurpruimquote:Op maandag 17 februari 2014 20:33 schreef De_Dorstige het volgende:
Wat een dom gedoe weer, dit. Doorgaan, please.
Lijkt wel of hij aids heeft inderdaad.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Jan heeft een smal koppie gekregen zeg
Nou nou nou. Als je afvalt zie je dat vaak het eerst in je gezicht.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lijkt wel of hij aids heeft inderdaad.
*haarchitectquote:Op maandag 17 februari 2014 20:34 schreef Karina het volgende:
Johan is bij de haararchitect geweest zo te zien.
Gelukkig wel. Stel je voor dat ie naakt aan tafel zitquote:Op maandag 17 februari 2014 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nou nou. Als je afvalt zie je dat vaak het eerst in je gezicht.
Jan is een jonge god.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Jan heeft een smal koppie gekregen zeg
Ja maar die Franse verdedigers jonguh.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:35 schreef Gramulanion het volgende:
Kritiek op Hazard was ook te gek voor woorden.
Zondag Feyenoord gekeken zeker.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lijkt wel of hij aids heeft inderdaad.
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:35 schreef muzas het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Stel je voor dat ie naakt aan tafel zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |