Nee hoor. Gauw scoren in de 14-18 minuut. Allemaal voor de pot hangen en dan lange halen, gauw thuis.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:13 schreef Evertjan het volgende:
FC NSB scoort altijd tussen minuut 40-45
Dat is niet heel hoog, toch maar terugkijken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:57 schreef Scrummie het volgende:
6.5 trouwens. Spartapiet is soms zo irritant.
Dat is inderdaad minder ja. Trouwens de eerste 15 minuten kun je doorspoelen, gaat niet eens over voetbal.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zet hem maar eens aanAlleen lees dat Schelvis te gast is
Dat is juist klasse jongen! Schelveccioquote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zet hem maar eens aanAlleen lees dat Schelvis te gast is
Is het een voetbalprogramma dan? Volgens mij kijk jij liever naar Arno 'de witte Chinees' Vermeulen met zijn wopwopwop.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is inderdaad minder ja. Trouwens de eerste 15 minuten kun je doorspoelen, gaat niet eens over voetbal.
Nee, maar Schelvis is de slechtst mogelijke gast die je kan treffen bij VI.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:48 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat is juist klasse jongen! Schelveccio
[..]
Is het een voetbalprogramma dan? Volgens mij kijk jij liever naar Arno 'de witte Chinees' Vermeulen met zijn wopwopwop.
Jij hebt er duidelijk geen verstand van. Niets mis met Schelvecchioquote:Op zaterdag 15 februari 2014 04:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, maar Schelvis is de slechtst mogelijke gast die je kan treffen bij VI.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 04:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, maar Schelvis is de slechtst mogelijke gast die je kan treffen bij VI.
Komt omdat René niks meer had te vertellen het laatste uur.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:31 schreef arsenalforever het volgende:
Wie word er nog meer zo moe van Van der Gijp met zn kleutergrappen? Doordat hij zo hard lacht lachen de mensen mee maar het kan toch nooit om de grap zelf zijn? Schelvis vind ik trouwens wel een goede gast en heeft altijd wel wat te vertellen.
Irritant ja en hij zat Schelvis elke keer te onderbreken terwijl die inhoudelijk erg goed is.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:31 schreef arsenalforever het volgende:
Wie word er nog meer zo moe van Van der Gijp met zn kleutergrappen? Doordat hij zo hard lacht lachen de mensen mee maar het kan toch nooit om de grap zelf zijn? Schelvis vind ik trouwens wel een goede gast en heeft altijd wel wat te vertellen.
VI HOO-LI-GANS!!quote:
Het viel mij net op dat hij Emile een paar keer de kans gaf zijn verhaal verder te zetten nadat Johan / Wilfred off-topic gingen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:50 schreef macca728 het volgende:
[..]
Irritant ja en hij zat Schelvis elke keer te onderbreken terwijl die inhoudelijk erg goed is.
Is dat Chiel Montagne?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |