Halina wie?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:02 schreef Evertjan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ctadvertentie__.html
Misschien iets voor een VI-Hooligan onder ons
Ga je nog op de foto met Oscar Harris?quote:Op zondag 16 februari 2014 10:25 schreef satecl het volgende:
Morgen is het dan zo ver. Deze hooligan krijgt samen met zijn vriendin een exclusieve rondleiding bij VI. Om 17:00 worden wij verwacht met diner, rondleiding en natuurlijk het bijwonen van een uitzending. Van 17:00 tot 22:30 VI! En natuurlijk Boskamp erbijGegarandeerd een topshow. Verslag volgt.
Handtekening alles!quote:Op zondag 16 februari 2014 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je nog op de foto met Oscar Harris?
Doe rustig, neem een radijsjequote:Op zondag 16 februari 2014 10:41 schreef satecl het volgende:
Ik word trouwens wel schijt- en schtijtziek van dat gelul over dat boek van Genee. Van mij mag die paardelul wel even vervangen worden door Koert. Maandje of 2.
Je hebt morgen de kans om het recht in z'n gezicht te zeggen. Je bent een VI Hooligan of je bent het niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:41 schreef satecl het volgende:
Ik word trouwens wel schijt- en schtijtziek van dat gelul over dat boek van Genee. Van mij mag die paardelul wel even vervangen worden door Koert. Maandje of 2.
Is toch mooi man?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:36 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Zal niet in z,n hum zijn morgen
En Bossie die vervolgens een stoemp uitdeelt.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:02 schreef Ties02 het volgende:
Gijp die bossie even gaat trollen met z'n cluppie, mooi man
Hier ben ik het helemaal mee eens en elke keer als hij radijsjes zegt krijg ik een vieze smaak in me bek. Praat gewoon lekker over bamihapjes en bitterballen!quote:Op zondag 16 februari 2014 10:41 schreef satecl het volgende:
Dit boeit echt niemand.quote:Op maandag 17 februari 2014 03:57 schreef VMSDKR het volgende:
Het veld van FC Groningen ligt helemaal niet bovenop de parkeergarage. De parkeergarage ligt in 2 lagen rondom het veld onder de tribunes.
Johan!!!
Nu maar hopen dat Koert geen boekje heeft geschrevenquote:Op zondag 16 februari 2014 10:41 schreef satecl het volgende:
Het masterplan gezonde voeding is natuurlijk veel breder dan alleen dat boekje.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Koert geen boekje heeft geschrevenMaar eens, nu weten we het wel. Hoeveel gratis reclame kun je maken voor een boekje. Koop dan lekker reclametijd als je zo nodig je boekje wil promoten.
Wat Johan verteld is waarheid. Jij liegt.quote:Op maandag 17 februari 2014 03:57 schreef VMSDKR het volgende:
Het veld van FC Groningen ligt helemaal niet bovenop de parkeergarage. De parkeergarage ligt in 2 lagen rondom het veld onder de tribunes.
Johan!!!
En ik maar denken dat die Oscar Harris allang dood was. Enige wat ik nog van die man herinner is onderstaand optreden.quote:
quote:
Ah joh, donderstraal een end op joh jullie.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:49 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Wat Johan verteld is waarheid. Jij liegt.
Nee ik hou het beschaafd.. Ik ben uit me pubertijd en gebruik geen coke meer. Ondertussen ben ik ontvangen in een restaurant, vlak naast de studio. En ik kreeg meteen een cadeau van de organisatie. Jullie raden het al: Het boek van Geneequote:Op maandag 17 februari 2014 15:05 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die Oscar Harris allang dood was. Enige wat ik nog van die man herinner is onderstaand optreden.
Maar goed. We zien wel enne gaat satecl nog een verwijzing naar FOK! doen middels woord of gebaar? Zou mooie reclame zijn.
Godver.twitter:yvdbusken twitterde op maandag 17-02-2014 om 19:35:03Nog een tv-tip: Johan Derksen presenteert straks aan tafel de spraakmakende biografie van Cees Kick, de George Best van de Lage Landen. reageer retweet
?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:35 schreef Gramulanion het volgende:
Godver.twitter:yvdbusken twitterde op maandag 17-02-2014 om 19:35:03Nog een tv-tip: Johan Derksen presenteert straks aan tafel de spraakmakende biografie van Cees Kick, de George Best van de Lage Landen. reageer retweet
Misschien een mooi bruggetje om over radijsjes te beginnen!quote:Op maandag 17 februari 2014 19:35 schreef Gramulanion het volgende:
Eerst had je Another brick in the wall, de megahit-klassieker van Pink Floyd en het jaar erna werd er geen plaat meer gemaakt of er zat een kinderkoor bij.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:05 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die Oscar Harris allang dood was. Enige wat ik nog van die man herinner is onderstaand optreden.
Maar goed. We zien wel enne gaat satecl nog een verwijzing naar FOK! doen middels woord of gebaar? Zou mooie reclame zijn.
Hier hebben ze wel de rechten van.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
Er worden de laatste maanden meer boeken dan doelpunten beproken
Bossie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |