fokquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:12 schreef arachide. het volgende:
Wat is erger? Op fok zitten of op reddit?
Beiden tegelijkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:12 schreef arachide. het volgende:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:12 schreef arachide. het volgende:
Aww, blij dat alles goed komtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yes, net gebeld en alles is nu goed. Maakt niks uit, overkomt iedereen wel eens en is verzekerd. Tchock zo hier dus die moet mij maar knuffelen.
/r/spacedicksquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:15 schreef arachide. het volgende:
R/adviseanimals kan nog wel.
Gewoon /r/gonewild tijdens college
yessquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aww, blij dat alles goed komt
En dat moet hij zeker doen.
Ik heb alleen thumbnails gezienquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
/r/spacedicks
GA DAAR NIET HEEN. NOOIT. NOOOOIIITTTTT
Beetje laat antwoord, maar ja.quote:
Oke, ik ging er dus heen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
/r/spacedicks
GA DAAR NIET HEEN. NOOIT. NOOOOIIITTTTT
Een vriend van me stuurt me net een mailtje met een paar foto´s van toen ik een klein manneke wasquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:11 schreef Fok-it het volgende:
Boh ik zou een moord doen om die in mij bed te hebben vanavond
Het was even wennen ja. Ik studeer daar.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Haha. Die kassa's zijn ook vreemd. Maar wat deed jij op de uni?
nee jij bent gewoon dom. Aande andere kant: Reddit Enhancement Suite. Download hetquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:18 schreef LETMEIN het volgende:
Reddit is wel zo onoverzichtelijk als de pest.
Hoiquote:
Ik dacht door je ui dat je oud en kaal was.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Het was even wennen ja. Ik studeer daar.
Goed hoor en met jou?quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik dacht door je ui dat je oud en kaal was.wat studeer je?
nee, dat ben ikquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik dacht door je ui dat je oud en kaal was.wat studeer je?
kapper of kapster?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga zo naar de kapper.
Dan moet ik zeker ook een broek aan
dan zou ik een broek aantrekken jaquote:
Saai hè.quote:
Ik heb nu ook zwarte iPhone 5.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb zwarte iPhone 5. Beide zijn mooi, maar je kan ook kiezen uit goud
Als je een keer een andere kleur iPhone wilt neem je nu wit?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nu ook zwarte iPhone 5.
Goud vind ik niet mooi.
Dus help.
Meidquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bij mijn iphone zit een krasje daar bij de camera in de buurt
Goed bezigquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:18 schreef xcachet het volgende:
Hey schatjes
ik heb weekend
eindelijk alles ingeleverd
Hallo Cachet. Ik heb ook al weekend. Ik ben enkel wel extreem brak dus echt genieten doe ik nog niet/quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:18 schreef xcachet het volgende:
Hey schatjes
ik heb weekend
Ohquote:
Weet ikquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
De 5S is trouwens grijs aan de achterkant.
Ik heb ook hooguit 3 uur slaap gehad met een vreemde droom tussendoor. Dus echt geslapen heb ik niet. Ik kan goed zonder slaap want moe ben ik nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo Cachet. Ik heb ook al weekend. Ik ben enkel wel extreem brak dus echt genieten doe ik nog niet/
Eigenlijk vanavond al. Dronken ja gezegd tegen een geregelde 'date' maar ik ben momenteel nog zo kapot dat ik het niet weet. Nog tegen een stoeprandje op gefietst ook, mijn arme handen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb ook hooguit 3 uur slaap gehad met een vreemde droom tussendoor. Dus echt geslapen heb ik niet. Ik kan goed zonder slaap want moe ben ik niet
Zo even douchen en chillen.
Nog plannen dit weekend?
Toppiequote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:18 schreef xcachet het volgende:
Hey schatjes
ik heb weekend
Zeker ook nog een lekke band gehad?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk vanavond al. Dronken ja gezegd tegen een geregelde 'date' maar ik ben momenteel nog zo kapot dat ik het niet weet. Nog tegen een stoeprandje op gefietst ook, mijn arme handen.
Een date?! HEB JIJ EEN DATE?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk vanavond al. Dronken ja gezegd tegen een geregelde 'date' maar ik ben momenteel nog zo kapot dat ik het niet weet. Nog tegen een stoeprandje op gefietst ook, mijn arme handen.
Geen idee, maar weet ook niet of het gaat gebeuren. Ik ben echt kapot.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een date?! HEB JIJ EEN DATE?
Avec who?
Nee dat niet, maar mijn handen liggen redelijk open.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zeker ook nog een lekke band gehad?
Was niet zo zeer een verbazing. Meer dat ik het leuk voor je vindt JA?!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee, maar weet ook niet of het gaat gebeuren. Ik ben echt kapot.
En deze verbazing vind ik enigszins beledigend.![]()
[..]
Nee dat niet, maar mijn handen liggen redelijk open.
vraag maarquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Weet iemand hier beetje goed over politie? Kleine vraag
Soort van ja. Maakt het ook wel makkelijker om het toch niet te doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was niet zo zeer een verbazing. Meer dat ik het leuk voor je vindt JA?!
Maar je weet dus niet met wie.
Leuk om te delen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soort van ja. Maakt het ook wel makkelijker om het toch niet te doen.
Waarom deel ik dit.
Vanochtend werd ik dus staande gehouden bij school omdat ik aan de verkeerde kant fietsten(quote:
oke en nu?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Vanochtend werd ik dus staande gehouden bij school omdat ik aan de verkeerde kant fietsten()
Maar nu zat er zo vrouw ook fotos te maken. Wat word er mee gedaan> Ik heb wel extreem duidelijk gemaakt dat ik het niet wil
Beter van wel ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Leuk om te delen.
Ik zou de date verzetten. Stel ze is heel leuk zit je daar als een brakke zombie
tering lrquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter van wel ja.
Gelukkig heb ik mijn Macbook nog.
[ afbeelding ]
politie doet daar niks meequote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat word met die fotos gedaan
Misschien wel jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
tering lr
Probeer je nu van het onderwerp af te wijken?
Ik heb je wel door hoor.
Geen idee eigenlijk maar de politie zij wel dat als ik zo door ging ik wel een boete ging krijgen( schold die vrouw paar keer uit)quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die gene die die foto's maakte was toch niet van de politie?
[..]
wel
achquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk maar de politie zij wel dat als ik zo door ging ik wel een boete ging krijgen( schold die vrouw paar keer uit)
ja die duckface eerst, maar nu net nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die gene die die foto's maakte was toch niet van de politie?
[..]
wel
ohquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja die duckface eerst, maar nu net niet
Welke mogool gaat dan foto's maken van pubers die worden aangesproken door de politie?quote:
Ja hij kan er mee naar de politie maar de politie doet daar niks mee hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Welke mogool gaat dan foto's maken van pubers die worden aangesproken door de politie?Ook echt nog is 3/4 foto's.
Op facebook zetten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Welke mogool gaat dan foto's maken van pubers die worden aangesproken door de politie?Ook echt nog is 3/4 foto's.
Hmm oke ja niet dat ik opeens volop op internet sta ofzoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hij kan er mee naar de politie maar de politie doet daar niks mee hoor
Zou je daar echt je bed voor uit gaan? 7:45quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op facebook zetten.
"Haha deze kutjochies worden aangehouden"
niet interessant, maar het kan
mehquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zou je daar echt je bed voor uit gaan? 7:45
Openbare weg dus diegene mag gewoon fotograferen. Waarom jij dan gaat schelden snap ik niet. Immers fiets jij aan de verkeerde kant van de weg?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik hou er niet van gefotografeerd te worden. Eerst zeg ik gewoon Ey ey niet fotograferen dan maakt ze er nog 1 dus dan word ik al bozer en ja daarna nog 1 en toen was ik er klaar mee.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Openbare weg dus diegene mag gewoon fotograferen. Waarom jij dan gaat schelden snap ik niet. Immers fiets jij aan de verkeerde kant van de weg?
Het gaat er niet om wat jij wilt of niet, zij staat in haar recht. En jij gaat als een zwakzinnige schelden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik hou er niet van gefotografeerd te worden. Eerst zeg ik gewoon Ey ey niet fotograferen dan maakt ze er nog 1 dus dan word ik al bozer en ja daarna nog 1 en toen was ik er klaar mee.
En het grappige is dat politie fietsjes ook op die weg rijden terwijl het eigenlijk niet mag, en ik rij die weg al 3 jaar en dan komen ze er nu mee.
quote:
Ik heb toch het recht om mijn mening te uiten? Nou dat deed ik dus.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat jij wilt of niet, zij staat in haar recht. En jij gaat als een zwakzinnige schelden.
[..]
Ben je een homo?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:05 schreef Etsu het volgende:
Wel grappig, ik ben sinds heel kort bezig met een jongen en blijkbaar zat hij in dezelfde trein als ik![]()
Ja, want iemand uitschelden is ook echt je mening uitenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb toch het recht om mijn mening te uiten? Nou dat deed ik dus.
Nou, ff batsen op 't toilet dus.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:05 schreef Etsu het volgende:
Wel grappig, ik ben sinds heel kort bezig met een jongen en blijkbaar zat hij in dezelfde trein als ik![]()
Soort van dan. Ik wou gewoon niet gefotografeerd worden tochquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, want iemand uitschelden is ook echt je mening uiten
Nogmaals, wat jij wel of niet wilt doet er niet toe. Zij doet iets wat mag. En jij uit je als een neanderthaler door te schelden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Soort van dan. Ik wou gewoon niet gefotografeerd worden toch
Serieus? Dacht dat je een man wasquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben een meisje hoor. Meisje + Jongen = heteroseksuele stel. Ofzo.
Dit.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Serieus? Dacht dat je een man wasKomt doordat je je geslacht op man hebt staan hier op FOK!
Ik vind het leuk om mensen te misleiden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Serieus? Dacht dat je een man wasKomt doordat je je geslacht op man hebt staan hier op FOK!
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om mensen te misleiden.
Ja!quote:
Ja nu snap ik er echt niets meer vanquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik loop maar wat te trollen, want OF.
Ik heb 30 cm en die stop ik graag in mannelijke endeldarmen. Nu weer wel?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja nu snap ik er echt niets meer van
Dat moet je zelf weten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb 30 cm en die stop ik graag in mannelijke endeldarmen. Nu weer wel?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:13 schreef Fok-it het volgende:
Tering kanospoedcursusje sarcasme van de LOI
Nee?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:15 schreef LETMEIN het volgende:
Je kan toch een aankoop in de App store terug draaien?
Hoe dan? Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:15 schreef LETMEIN het volgende:
Je kan toch een aankoop in de App store terug draaien?
Dat kan niet neequote:
Waarom vraag je het dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar wel: https://reportaproblem.apple.com
Is er een probleem opgetreden toen je een app kocht dan? Daarvoor dient dat ding.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar wel: https://reportaproblem.apple.com
Dit komt van pas bij een miskoop of app die niet goed werkt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is er een probleem opgetreden toen je een app kocht dan? Daarvoor dient dat ding.
Oke.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dit komt van pas bij een miskoop of app die niet goed werkt.
http://www.iphoneclub.nl/(...)k-op-aparte-website/
En aangezien beide bij een net aangekochte app van toepassing zijn ga ik een refund aanvragen.quote:
Waarover?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik had net college economie. Janken
Nee absoluut niet. Ik heb gezegd geen tondeuse, maar het is lekker kortquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hoi fokkie ben je ook kaal?
Oke zei ik toch.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En aangezien beide bij een net aangekochte app van toepassing zijn ga ik een refund aanvragen.
Einde bericht.
Schaafwonden zijn naar ja. Sterkte metquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt mijn volledige handpalmen en duimen zijn geschaafd, rood met schaafwonden. Ik ga jullie verlaten. Ik heb een typ en daarmee FOK!-blessure.
Ik wel vaker, je hebt een vriend, niet huilenquote:
Jouw Valentijnsdag begint morgenquote:
Ja nou? Dan kun je nog wel alleen zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wel vaker, je hebt een vriend, niet huilen
I hope soquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw Valentijnsdag begint morgen
Was het allemaal nog goedgekomen gister?
Ja maar, maar, fuck valentijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja nou? Dan kun je nog wel alleen zijn
[..]
I hope so
Jaa. Ik had het om 3 uur af. Half 4 lag ik in bed. Had het meteen uitgeprint en klaar gelegd zodat ik langer in bed kon blijven liggenHeb 3 uur slaap gehad en ben totaal niet moe
Nu kan ik enkel nog hopen dat de verslagen goed zijn en ik een Pass heb. Ik denk dat ik dat volgende week woensdag/donderdag/vrijdag te horen krijg (hoop ik) anders pas na de vakantie.
Nog bedankt voor de hulp. Anders was ik er niet uit gekomen![]()
Mensen die denken heel mbo is easy
Moet je werken vandaag?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wel vaker, je hebt een vriend, niet huilen
Jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar, maar, fuck valentijn.
Ja zo. Daarna even een valentijnsjoint opsteken voor mezelf, restje black widow.quote:
Je was toch gestopt met roken?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja zo. Daarna even een valentijnsjoint opsteken voor mezelf, restje black widow.
Godverquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja zo. Daarna even een valentijnsjoint opsteken voor mezelf, restje black widow.
Glad I could help. Zal vast wel een goed cijfer zijn, en ik verwacht dat er meer zijn die het misschien nog wel moeilijker vonden dan jijquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja nou? Dan kun je nog wel alleen zijn
[..]
I hope so
Jaa. Ik had het om 3 uur af. Half 4 lag ik in bed. Had het meteen uitgeprint en klaar gelegd zodat ik langer in bed kon blijven liggenHeb 3 uur slaap gehad en ben totaal niet moe
Nu kan ik enkel nog hopen dat de verslagen goed zijn en ik een Pass heb. Ik denk dat ik dat volgende week woensdag/donderdag/vrijdag te horen krijg (hoop ik) anders pas na de vakantie.
Nog bedankt voor de hulp. Anders was ik er niet uit gekomen![]()
Mensen die denken heel mbo is easy
zal ik voor volgende week een dagje prikken? Kan ik meteen die bio-shop leegrovenquote:
Ga treinflirtenquote:
15 min langer met die vent van je in de treinquote:
Als je hem puur rookt niet.quote:
dit doe ik niet vast en niet voor de nicotine, maar THCquote:
Wat doe jij met het OV dan? Je hebt geld. Koop die trein.quote:
ik wil nog een bong of zo'n pijpje, das pas leukquote:
Gelijk vlucht pakken naar warm oord. Kutweerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:14 schreef Etsu het volgende:
![]()
![]()
Er rijdt geen trein meer richting Rotterdam, ik moet via Schiphol.
Fml.
Ik eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik wil nog een bong of zo'n pijpje, das pas leuk
In Zwolle afscheid genomen van elkaarquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
15 min langer met die vent van je in de trein
Is goedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat doe jij met het OV dan? Je hebt geld. Koop die trein.
In Italie hebben ze nog wel een paar goedkope over.quote:
Dat klinkt best n goed planquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelijk vlucht pakken naar warm oord. Kutweer
Privetrein klink best pauperquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
In Italie hebben ze nog wel een paar goedkope over.
hahahahahahahaha jezusquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:14 schreef Etsu het volgende:
![]()
![]()
Er rijdt geen trein meer richting Rotterdam, ik moet via Schiphol.
Fml.
Arm jochie tochquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
In Zwolle afscheid genomen van elkaar
Goed planquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelijk vlucht pakken naar warm oord. Kutweer
Vind je? Ik zou het wel een luxe willen noemen eigenlijk. Of nouja, eigenlijk niet. Want alles wat met het OV te maken heeft is sowieso kut.quote:
Ja daar ging het toch omquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:17 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dan rook je toch ookalleen geen tabak.
Kano, ook geen reet te doen?quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Vind je? Ik zou het wel een luxe willen noemen eigenlijk. Of nouja, eigenlijk niet. Want alles wat met het OV te maken heeft is sowieso kut.
Net denk ikquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dit?
Klasgenootje van mij moest ook naar Rotterdam.
Nou vanuit die treintunnel in Schiphol zie je weinig vliegtuigen kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Net denk ik
Nu in trein naar Schiphol, ff naar vliegtuigen kijken
dat is als stoppen met drinken maar wel koffie drinken. Andere werkzame stofquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:17 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dan rook je toch ookalleen geen tabak.
Die moest opgeven met een handblessurequote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:25 schreef xcachet het volgende:
Shit alweer zo laat?
Ik heb dik een uur over douchen gedaan
Even boodschappen doen.
Waar is lr eigenlijk?
ik kreeg hier even een heel vreemde gedachte bijquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die moest opgeven met een handblessure
Cachie tochquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik kreeg hier even een heel vreemde gedachte bij
IK ZAG HEM POSTENquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die moest opgeven met een handblessure
Goed he. Oldschool met 2 vingers typen.quote:
Ik ga nu Zombieland kijken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:25 schreef xcachet het volgende:
Shit alweer zo laat?
Ik heb dik een uur over douchen gedaan
Even boodschappen doen.
Waar is lr eigenlijk?
Eckte hooliequote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
sorry fokkie
ik heb echt heel veel zin in ajax en avicii
Wordt leuk jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
sorry fokkie
ik heb echt heel veel zin in ajax en avicii
Zombieland, rare film.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed he. Oldschool met 2 vingers typen.
[..]
Ik ga nu Zombieland kijken.
quote:
similar to numbers like 69 or 77, but 818 represents 2 sets of boobs (88) and a penis (1) sandwhiched between to sets of boobs. Double titty fuckquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
[..]
similar to numbers like 69 or 77, but 818 represents 2 sets of boobs (88) and a penis (1) sandwhiched between to sets of boobs. Double titty fuck
im going back to my room to initiate an 818 with these hoes
Oh.
Limitless al gezien?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Zal naar je zwaaien.
[..]
Ben benieuwd. Was een willekeurige Netflix keuze.
quote:
Die zou ik dan eerder kiezenn ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Zal naar je zwaaien.
[..]
Ben benieuwd. Was een willekeurige Netflix keuze.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Staat ook op Netflix.
Aanrader?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Die zou ik dan eerder kiezenn ja.
Wat raar dat ik dan andere dingen vindquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom? Dat is de definitie die je vindt als je het in google opzoekt.
Is goedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zal ik voor volgende week een dagje prikken? Kan ik meteen die bio-shop leegroven
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat raar dat ik dan andere dingen vind
[ afbeelding ]
Hij wist het onderhand wel, toch?quote:
Neequote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Logde FOK! bij jullie ook automatisch uit?
\
Schoot even in de stress hoor.
Daarom pijpje kopen, die dingen zijn paar euro soms.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn joints zijn altijd lelijke korte fatties.
Einde bericht
Bij de brandweer.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:41 schreef Etsu het volgende:
Wie weet waar je vertragingsgeld kan claimen bij ns?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:41 schreef Etsu het volgende:
Volgens mij sowieso via internet, weet niet of het op de website kan en anders mailen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:41 schreef Etsu het volgende:
Ik weet nu al, Sem is een lucky motherfuckerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:42 schreef arachide. het volgende:
http://www.3fm.nl/a/132889
DIT IS ZO CUUUUUTE
Yes-R stond op 1 met meeste views van nederlandse artiestenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:42 schreef JanCees het volgende:
Waarom heeft dit 6 miljoen views?
#Durftevragen
Nee.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]______
Je betaalt niet voor je reis, toch? Welke schade heb je gelopen, te laat op je werk?
Ik ga het NU luisteren. SPECIAAL voor jou.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:43 schreef arachide. het volgende:
Oh my, dit is zo cute, zo schattig, luister dat fragmentje, het is zoooooooo zoetjes
Je pa heeft toch genoeg geld. Vraag hem watquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
Emotionele schade.
Normaliter kan het wel als je langer dan een halfuur vertraging had ofzo, en elke cent telt
Hoogstwaarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:44 schreef arachide. het volgende:
Is er een drugsgerelateerde reddit?
Nee ik wil van nsquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je pa heeft toch genoeg geld. Vraag hem wat
http://www.reddit.com/r/Drugs/quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:44 schreef arachide. het volgende:
/r/drugs ofcoursequote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:44 schreef arachide. het volgende:
leuk filmpje hoor. Niet hoogstaand, maar kijkt wel lekker weg.quote:
nostalgiequote:
Limburgquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:49 schreef JanCees het volgende:
Wat een accent hebben die kinderen trouwens.
Ik ken het niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nostalgie
Ik keek altijd alleen een beetje toe
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iedere jongen onder de 10 jaar heet op het moment Sem of Sam
Dat maakt het nog schattiger. En als ze aan het eind vraagt of ze ook nog naar de film gaan. Zo zoet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:49 schreef JanCees het volgende:
Wat een accent hebben die kinderen trouwens.
Leviquote:
Go figurequote:
Hadden best mijn kinderen mogen zijn. 1 van de 2 dan, anders zo raar. En laat dat accent ook maar zittenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat maakt het nog schattiger. En als ze aan het eind vraagt of ze ook nog naar de film gaan. Zo zoet.
Hoe ga je ze noemen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:52 schreef arachide. het volgende:
Ik vind Bram een stomme naam.
Maar ik weet toch al hoe ik mijn kindertjes ga noemen. En ik hoop op een tweeling.
Hoe?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:52 schreef arachide. het volgende:
Ik vind Bram een stomme naam.
Maar ik weet toch al hoe ik mijn kindertjes ga noemen. En ik hoop op een tweeling.
friet met kipnuggets wou ze.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:54 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil ook een Flirtdiner, patat met appelmoes en Bacardi kindercola
En telkens dankjewel zeggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |