Geen idee, maar weet ook niet of het gaat gebeuren. Ik ben echt kapot.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een date?! HEB JIJ EEN DATE?
Avec who?
Nee dat niet, maar mijn handen liggen redelijk open.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zeker ook nog een lekke band gehad?
Was niet zo zeer een verbazing. Meer dat ik het leuk voor je vindt JA?!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee, maar weet ook niet of het gaat gebeuren. Ik ben echt kapot.
En deze verbazing vind ik enigszins beledigend.![]()
[..]
Nee dat niet, maar mijn handen liggen redelijk open.
vraag maarquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Weet iemand hier beetje goed over politie? Kleine vraag
Soort van ja. Maakt het ook wel makkelijker om het toch niet te doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was niet zo zeer een verbazing. Meer dat ik het leuk voor je vindt JA?!
Maar je weet dus niet met wie.
Leuk om te delen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soort van ja. Maakt het ook wel makkelijker om het toch niet te doen.
Waarom deel ik dit.
Vanochtend werd ik dus staande gehouden bij school omdat ik aan de verkeerde kant fietsten(quote:
oke en nu?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Vanochtend werd ik dus staande gehouden bij school omdat ik aan de verkeerde kant fietsten()
Maar nu zat er zo vrouw ook fotos te maken. Wat word er mee gedaan> Ik heb wel extreem duidelijk gemaakt dat ik het niet wil
Beter van wel ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Leuk om te delen.
Ik zou de date verzetten. Stel ze is heel leuk zit je daar als een brakke zombie
tering lrquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter van wel ja.
Gelukkig heb ik mijn Macbook nog.
[ afbeelding ]
politie doet daar niks meequote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat word met die fotos gedaan
Misschien wel jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
tering lr
Probeer je nu van het onderwerp af te wijken?
Ik heb je wel door hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |