Saai hè.quote:
Ik heb nu ook zwarte iPhone 5.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb zwarte iPhone 5. Beide zijn mooi, maar je kan ook kiezen uit goud
Als je een keer een andere kleur iPhone wilt neem je nu wit?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nu ook zwarte iPhone 5.
Goud vind ik niet mooi.
Dus help.
Meidquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bij mijn iphone zit een krasje daar bij de camera in de buurt
Goed bezigquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:18 schreef xcachet het volgende:
Hey schatjes
ik heb weekend
eindelijk alles ingeleverd
Hallo Cachet. Ik heb ook al weekend. Ik ben enkel wel extreem brak dus echt genieten doe ik nog niet/quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:18 schreef xcachet het volgende:
Hey schatjes
ik heb weekend
Ohquote:
Weet ikquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
De 5S is trouwens grijs aan de achterkant.
Ik heb ook hooguit 3 uur slaap gehad met een vreemde droom tussendoor. Dus echt geslapen heb ik niet. Ik kan goed zonder slaap want moe ben ik nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo Cachet. Ik heb ook al weekend. Ik ben enkel wel extreem brak dus echt genieten doe ik nog niet/
Eigenlijk vanavond al. Dronken ja gezegd tegen een geregelde 'date' maar ik ben momenteel nog zo kapot dat ik het niet weet. Nog tegen een stoeprandje op gefietst ook, mijn arme handen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb ook hooguit 3 uur slaap gehad met een vreemde droom tussendoor. Dus echt geslapen heb ik niet. Ik kan goed zonder slaap want moe ben ik niet
Zo even douchen en chillen.
Nog plannen dit weekend?
Toppiequote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:18 schreef xcachet het volgende:
Hey schatjes
ik heb weekend
Zeker ook nog een lekke band gehad?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk vanavond al. Dronken ja gezegd tegen een geregelde 'date' maar ik ben momenteel nog zo kapot dat ik het niet weet. Nog tegen een stoeprandje op gefietst ook, mijn arme handen.
Een date?! HEB JIJ EEN DATE?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk vanavond al. Dronken ja gezegd tegen een geregelde 'date' maar ik ben momenteel nog zo kapot dat ik het niet weet. Nog tegen een stoeprandje op gefietst ook, mijn arme handen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |