Arm jochie tochquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
In Zwolle afscheid genomen van elkaar
Goed planquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelijk vlucht pakken naar warm oord. Kutweer
Vind je? Ik zou het wel een luxe willen noemen eigenlijk. Of nouja, eigenlijk niet. Want alles wat met het OV te maken heeft is sowieso kut.quote:
Ja daar ging het toch omquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:17 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dan rook je toch ookalleen geen tabak.
Kano, ook geen reet te doen?quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Vind je? Ik zou het wel een luxe willen noemen eigenlijk. Of nouja, eigenlijk niet. Want alles wat met het OV te maken heeft is sowieso kut.
Net denk ikquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dit?
Klasgenootje van mij moest ook naar Rotterdam.
Nou vanuit die treintunnel in Schiphol zie je weinig vliegtuigen kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Net denk ik
Nu in trein naar Schiphol, ff naar vliegtuigen kijken
dat is als stoppen met drinken maar wel koffie drinken. Andere werkzame stofquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:17 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dan rook je toch ookalleen geen tabak.
Die moest opgeven met een handblessurequote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:25 schreef xcachet het volgende:
Shit alweer zo laat?
Ik heb dik een uur over douchen gedaan
Even boodschappen doen.
Waar is lr eigenlijk?
ik kreeg hier even een heel vreemde gedachte bijquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die moest opgeven met een handblessure
Cachie tochquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik kreeg hier even een heel vreemde gedachte bij
IK ZAG HEM POSTENquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die moest opgeven met een handblessure
Goed he. Oldschool met 2 vingers typen.quote:
Ik ga nu Zombieland kijken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:25 schreef xcachet het volgende:
Shit alweer zo laat?
Ik heb dik een uur over douchen gedaan
Even boodschappen doen.
Waar is lr eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |