Arm jochie tochquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
In Zwolle afscheid genomen van elkaar
Goed planquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelijk vlucht pakken naar warm oord. Kutweer
Vind je? Ik zou het wel een luxe willen noemen eigenlijk. Of nouja, eigenlijk niet. Want alles wat met het OV te maken heeft is sowieso kut.quote:
Ja daar ging het toch omquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:17 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dan rook je toch ookalleen geen tabak.
Kano, ook geen reet te doen?quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Vind je? Ik zou het wel een luxe willen noemen eigenlijk. Of nouja, eigenlijk niet. Want alles wat met het OV te maken heeft is sowieso kut.
Net denk ikquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dit?
Klasgenootje van mij moest ook naar Rotterdam.
Nou vanuit die treintunnel in Schiphol zie je weinig vliegtuigen kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Net denk ik
Nu in trein naar Schiphol, ff naar vliegtuigen kijken
dat is als stoppen met drinken maar wel koffie drinken. Andere werkzame stofquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:17 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dan rook je toch ookalleen geen tabak.
Die moest opgeven met een handblessurequote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:25 schreef xcachet het volgende:
Shit alweer zo laat?
Ik heb dik een uur over douchen gedaan
Even boodschappen doen.
Waar is lr eigenlijk?
ik kreeg hier even een heel vreemde gedachte bijquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die moest opgeven met een handblessure
Cachie tochquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik kreeg hier even een heel vreemde gedachte bij
IK ZAG HEM POSTENquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die moest opgeven met een handblessure
Goed he. Oldschool met 2 vingers typen.quote:
Ik ga nu Zombieland kijken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:25 schreef xcachet het volgende:
Shit alweer zo laat?
Ik heb dik een uur over douchen gedaan
Even boodschappen doen.
Waar is lr eigenlijk?
Eckte hooliequote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
sorry fokkie
ik heb echt heel veel zin in ajax en avicii
Wordt leuk jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
sorry fokkie
ik heb echt heel veel zin in ajax en avicii
Zombieland, rare film.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed he. Oldschool met 2 vingers typen.
[..]
Ik ga nu Zombieland kijken.
quote:
similar to numbers like 69 or 77, but 818 represents 2 sets of boobs (88) and a penis (1) sandwhiched between to sets of boobs. Double titty fuckquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
[..]
similar to numbers like 69 or 77, but 818 represents 2 sets of boobs (88) and a penis (1) sandwhiched between to sets of boobs. Double titty fuck
im going back to my room to initiate an 818 with these hoes
Oh.
Limitless al gezien?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Zal naar je zwaaien.
[..]
Ben benieuwd. Was een willekeurige Netflix keuze.
quote:
Die zou ik dan eerder kiezenn ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Zal naar je zwaaien.
[..]
Ben benieuwd. Was een willekeurige Netflix keuze.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Staat ook op Netflix.
Aanrader?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Die zou ik dan eerder kiezenn ja.
Wat raar dat ik dan andere dingen vindquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom? Dat is de definitie die je vindt als je het in google opzoekt.
Is goedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zal ik voor volgende week een dagje prikken? Kan ik meteen die bio-shop leegroven
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat raar dat ik dan andere dingen vind
[ afbeelding ]
Hij wist het onderhand wel, toch?quote:
Neequote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Logde FOK! bij jullie ook automatisch uit?
\
Schoot even in de stress hoor.
Daarom pijpje kopen, die dingen zijn paar euro soms.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn joints zijn altijd lelijke korte fatties.
Einde bericht
Bij de brandweer.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:41 schreef Etsu het volgende:
Wie weet waar je vertragingsgeld kan claimen bij ns?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:41 schreef Etsu het volgende:
Volgens mij sowieso via internet, weet niet of het op de website kan en anders mailen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:41 schreef Etsu het volgende:
Ik weet nu al, Sem is een lucky motherfuckerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:42 schreef arachide. het volgende:
http://www.3fm.nl/a/132889
DIT IS ZO CUUUUUTE
Yes-R stond op 1 met meeste views van nederlandse artiestenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:42 schreef JanCees het volgende:
Waarom heeft dit 6 miljoen views?
#Durftevragen
Nee.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]______
Je betaalt niet voor je reis, toch? Welke schade heb je gelopen, te laat op je werk?
Ik ga het NU luisteren. SPECIAAL voor jou.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:43 schreef arachide. het volgende:
Oh my, dit is zo cute, zo schattig, luister dat fragmentje, het is zoooooooo zoetjes
Je pa heeft toch genoeg geld. Vraag hem watquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
Emotionele schade.
Normaliter kan het wel als je langer dan een halfuur vertraging had ofzo, en elke cent telt
Hoogstwaarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:44 schreef arachide. het volgende:
Is er een drugsgerelateerde reddit?
Nee ik wil van nsquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je pa heeft toch genoeg geld. Vraag hem wat
http://www.reddit.com/r/Drugs/quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:44 schreef arachide. het volgende:
/r/drugs ofcoursequote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:44 schreef arachide. het volgende:
leuk filmpje hoor. Niet hoogstaand, maar kijkt wel lekker weg.quote:
nostalgiequote:
Limburgquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:49 schreef JanCees het volgende:
Wat een accent hebben die kinderen trouwens.
Ik ken het niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nostalgie
Ik keek altijd alleen een beetje toe
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iedere jongen onder de 10 jaar heet op het moment Sem of Sam
Dat maakt het nog schattiger. En als ze aan het eind vraagt of ze ook nog naar de film gaan. Zo zoet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:49 schreef JanCees het volgende:
Wat een accent hebben die kinderen trouwens.
Leviquote:
Go figurequote:
Hadden best mijn kinderen mogen zijn. 1 van de 2 dan, anders zo raar. En laat dat accent ook maar zittenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat maakt het nog schattiger. En als ze aan het eind vraagt of ze ook nog naar de film gaan. Zo zoet.
Hoe ga je ze noemen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:52 schreef arachide. het volgende:
Ik vind Bram een stomme naam.
Maar ik weet toch al hoe ik mijn kindertjes ga noemen. En ik hoop op een tweeling.
Hoe?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:52 schreef arachide. het volgende:
Ik vind Bram een stomme naam.
Maar ik weet toch al hoe ik mijn kindertjes ga noemen. En ik hoop op een tweeling.
friet met kipnuggets wou ze.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:54 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil ook een Flirtdiner, patat met appelmoes en Bacardi kindercola
En telkens dankjewel zeggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |