Godverquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja zo. Daarna even een valentijnsjoint opsteken voor mezelf, restje black widow.
Glad I could help. Zal vast wel een goed cijfer zijn, en ik verwacht dat er meer zijn die het misschien nog wel moeilijker vonden dan jijquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja nou? Dan kun je nog wel alleen zijn
[..]
I hope so
Jaa. Ik had het om 3 uur af. Half 4 lag ik in bed. Had het meteen uitgeprint en klaar gelegd zodat ik langer in bed kon blijven liggenHeb 3 uur slaap gehad en ben totaal niet moe
Nu kan ik enkel nog hopen dat de verslagen goed zijn en ik een Pass heb. Ik denk dat ik dat volgende week woensdag/donderdag/vrijdag te horen krijg (hoop ik) anders pas na de vakantie.
Nog bedankt voor de hulp. Anders was ik er niet uit gekomen![]()
Mensen die denken heel mbo is easy
zal ik voor volgende week een dagje prikken? Kan ik meteen die bio-shop leegrovenquote:
Ga treinflirtenquote:
15 min langer met die vent van je in de treinquote:
Als je hem puur rookt niet.quote:
dit doe ik niet vast en niet voor de nicotine, maar THCquote:
Wat doe jij met het OV dan? Je hebt geld. Koop die trein.quote:
ik wil nog een bong of zo'n pijpje, das pas leukquote:
Gelijk vlucht pakken naar warm oord. Kutweerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:14 schreef Etsu het volgende:
![]()
![]()
Er rijdt geen trein meer richting Rotterdam, ik moet via Schiphol.
Fml.
Ik eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik wil nog een bong of zo'n pijpje, das pas leuk
In Zwolle afscheid genomen van elkaarquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
15 min langer met die vent van je in de trein
Is goedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat doe jij met het OV dan? Je hebt geld. Koop die trein.
In Italie hebben ze nog wel een paar goedkope over.quote:
Dat klinkt best n goed planquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelijk vlucht pakken naar warm oord. Kutweer
Privetrein klink best pauperquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
In Italie hebben ze nog wel een paar goedkope over.
hahahahahahahaha jezusquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:14 schreef Etsu het volgende:
![]()
![]()
Er rijdt geen trein meer richting Rotterdam, ik moet via Schiphol.
Fml.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |