Geen idee, maar weet ook niet of het gaat gebeuren. Ik ben echt kapot.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een date?! HEB JIJ EEN DATE?
Avec who?
Nee dat niet, maar mijn handen liggen redelijk open.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zeker ook nog een lekke band gehad?
Was niet zo zeer een verbazing. Meer dat ik het leuk voor je vindt JA?!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee, maar weet ook niet of het gaat gebeuren. Ik ben echt kapot.
En deze verbazing vind ik enigszins beledigend.![]()
[..]
Nee dat niet, maar mijn handen liggen redelijk open.
vraag maarquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Weet iemand hier beetje goed over politie? Kleine vraag
Soort van ja. Maakt het ook wel makkelijker om het toch niet te doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was niet zo zeer een verbazing. Meer dat ik het leuk voor je vindt JA?!
Maar je weet dus niet met wie.
Leuk om te delen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soort van ja. Maakt het ook wel makkelijker om het toch niet te doen.
Waarom deel ik dit.
Vanochtend werd ik dus staande gehouden bij school omdat ik aan de verkeerde kant fietsten(quote:
oke en nu?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Vanochtend werd ik dus staande gehouden bij school omdat ik aan de verkeerde kant fietsten()
Maar nu zat er zo vrouw ook fotos te maken. Wat word er mee gedaan> Ik heb wel extreem duidelijk gemaakt dat ik het niet wil
Beter van wel ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Leuk om te delen.
Ik zou de date verzetten. Stel ze is heel leuk zit je daar als een brakke zombie
tering lrquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter van wel ja.
Gelukkig heb ik mijn Macbook nog.
[ afbeelding ]
politie doet daar niks meequote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat word met die fotos gedaan
Misschien wel jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
tering lr
Probeer je nu van het onderwerp af te wijken?
Ik heb je wel door hoor.
Geen idee eigenlijk maar de politie zij wel dat als ik zo door ging ik wel een boete ging krijgen( schold die vrouw paar keer uit)quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die gene die die foto's maakte was toch niet van de politie?
[..]
wel
achquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk maar de politie zij wel dat als ik zo door ging ik wel een boete ging krijgen( schold die vrouw paar keer uit)
ja die duckface eerst, maar nu net nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die gene die die foto's maakte was toch niet van de politie?
[..]
wel
ohquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja die duckface eerst, maar nu net niet
Welke mogool gaat dan foto's maken van pubers die worden aangesproken door de politie?quote:
Ja hij kan er mee naar de politie maar de politie doet daar niks mee hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Welke mogool gaat dan foto's maken van pubers die worden aangesproken door de politie?Ook echt nog is 3/4 foto's.
Op facebook zetten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Welke mogool gaat dan foto's maken van pubers die worden aangesproken door de politie?Ook echt nog is 3/4 foto's.
Hmm oke ja niet dat ik opeens volop op internet sta ofzoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hij kan er mee naar de politie maar de politie doet daar niks mee hoor
Zou je daar echt je bed voor uit gaan? 7:45quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op facebook zetten.
"Haha deze kutjochies worden aangehouden"
niet interessant, maar het kan
mehquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zou je daar echt je bed voor uit gaan? 7:45
Openbare weg dus diegene mag gewoon fotograferen. Waarom jij dan gaat schelden snap ik niet. Immers fiets jij aan de verkeerde kant van de weg?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik hou er niet van gefotografeerd te worden. Eerst zeg ik gewoon Ey ey niet fotograferen dan maakt ze er nog 1 dus dan word ik al bozer en ja daarna nog 1 en toen was ik er klaar mee.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Openbare weg dus diegene mag gewoon fotograferen. Waarom jij dan gaat schelden snap ik niet. Immers fiets jij aan de verkeerde kant van de weg?
Het gaat er niet om wat jij wilt of niet, zij staat in haar recht. En jij gaat als een zwakzinnige schelden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik hou er niet van gefotografeerd te worden. Eerst zeg ik gewoon Ey ey niet fotograferen dan maakt ze er nog 1 dus dan word ik al bozer en ja daarna nog 1 en toen was ik er klaar mee.
En het grappige is dat politie fietsjes ook op die weg rijden terwijl het eigenlijk niet mag, en ik rij die weg al 3 jaar en dan komen ze er nu mee.
quote:
Ik heb toch het recht om mijn mening te uiten? Nou dat deed ik dus.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat jij wilt of niet, zij staat in haar recht. En jij gaat als een zwakzinnige schelden.
[..]
Ben je een homo?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:05 schreef Etsu het volgende:
Wel grappig, ik ben sinds heel kort bezig met een jongen en blijkbaar zat hij in dezelfde trein als ik![]()
Ja, want iemand uitschelden is ook echt je mening uitenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb toch het recht om mijn mening te uiten? Nou dat deed ik dus.
Nou, ff batsen op 't toilet dus.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:05 schreef Etsu het volgende:
Wel grappig, ik ben sinds heel kort bezig met een jongen en blijkbaar zat hij in dezelfde trein als ik![]()
Soort van dan. Ik wou gewoon niet gefotografeerd worden tochquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, want iemand uitschelden is ook echt je mening uiten
Nogmaals, wat jij wel of niet wilt doet er niet toe. Zij doet iets wat mag. En jij uit je als een neanderthaler door te schelden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Soort van dan. Ik wou gewoon niet gefotografeerd worden toch
Serieus? Dacht dat je een man wasquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben een meisje hoor. Meisje + Jongen = heteroseksuele stel. Ofzo.
Dit.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Serieus? Dacht dat je een man wasKomt doordat je je geslacht op man hebt staan hier op FOK!
Ik vind het leuk om mensen te misleiden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Serieus? Dacht dat je een man wasKomt doordat je je geslacht op man hebt staan hier op FOK!
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om mensen te misleiden.
Ja!quote:
Ja nu snap ik er echt niets meer vanquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik loop maar wat te trollen, want OF.
Ik heb 30 cm en die stop ik graag in mannelijke endeldarmen. Nu weer wel?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja nu snap ik er echt niets meer van
Dat moet je zelf weten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb 30 cm en die stop ik graag in mannelijke endeldarmen. Nu weer wel?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:13 schreef Fok-it het volgende:
Tering kanospoedcursusje sarcasme van de LOI
Nee?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:15 schreef LETMEIN het volgende:
Je kan toch een aankoop in de App store terug draaien?
Hoe dan? Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:15 schreef LETMEIN het volgende:
Je kan toch een aankoop in de App store terug draaien?
Dat kan niet neequote:
Waarom vraag je het dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar wel: https://reportaproblem.apple.com
Is er een probleem opgetreden toen je een app kocht dan? Daarvoor dient dat ding.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar wel: https://reportaproblem.apple.com
Dit komt van pas bij een miskoop of app die niet goed werkt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is er een probleem opgetreden toen je een app kocht dan? Daarvoor dient dat ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |