quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze zijn op de helft en de meeste favorieten zijn nog niet op de helft..
hap hapquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
De wedstrijd is nog lang niet over.
Ik heb je nog wel 8 seconden gegeven om een topic te openen.quote:
Maar 6" achter Cologna, valt mee.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:38 schreef Felagund het volgende:
Alexey POLTORANIN gaat niet lekker voorlopig.
Ah, klopt, Cologna stond daar nog niet eerste. Dan kan hij nog winnen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar 6" achter Cologna, valt mee.
Die is inderdaad een stuk beter dan die van de officiële site, bedankt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:43 schreef heywoodu het volgende:
Dit vind ik persoonlijk trouwens gewoon de beste live timing, dus niet die op de site van Sochi:
http://live.fis-ski.com/livenofis3060.htm
4 meetpunten selecteren en je hebt een duidelijk rijtje
Die is wel goed ja. Alleen wel beetje vervelend dat het 8 km punt er niet tussen zit, wat ze wel op tv de hele tijd laten zienquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:43 schreef heywoodu het volgende:
Dit vind ik persoonlijk trouwens gewoon de beste live timing, dus niet die op de site van Sochi:
http://live.fis-ski.com/livenofis3060.htm
4 meetpunten selecteren en je hebt een duidelijk rijtje
Kun je gewoon kiezen hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die is wel goed ja. Alleen wel beetje vervelend dat het 8 km punt er niet tussen zit, wat ze wel op tv de hele tijd laten zien
Je kunt zelf 4 meetpunten selecteren.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die is wel goed ja. Alleen wel beetje vervelend dat het 8 km punt er niet tussen zit, wat ze wel op tv de hele tijd laten zien
quote:
Ik zie het nu.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kunt zelf 4 meetpunten selecteren.
quote:
Die kun je wel kiezenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
25 seconden achter Cologna.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
??
Ik was even koffie drinken.
Poltoranin ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
??
Ik was even koffie drinken.
Helaas wel ja, maar hij heeft het wel echt goed gedaan voor zo'n jonge gastquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:48 schreef TheArt het volgende:
Niskanen is zichzelf op het einde wat tegengekomen.
Heeeul veul zout strooien.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:54 schreef DeLuna het volgende:
Zal vast een domme vraag zijn, maar hoe kan die sneeuw eigenlijk blijven liggen als het zo warm is?
Hij had het over oude sneeuw.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is inmiddels meer zout dan sneeuw volgens mij
Hoeveel langzamer zijn die? 5 minuten ongeveer?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:57 schreef heywoodu het volgende:
Blijf allemaal kijken, de exoten komen straks ook nog
Ik heb de Ier en net de Nepalees al gespot
De eersten komen door op ongeveer 2-3 minuten achterstand. Na 5 kilometer.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoeveel langzamer zijn die? 5 minuten ongeveer?
Die trainen alvast voor de Paralympics?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:57 schreef heywoodu het volgende:
Blijf allemaal kijken, de exoten komen straks ook nog
Ik heb de Ier en net de Nepalees al gespot
Jan Roelfs is een beetje dom.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:58 schreef Montov het volgende:
Bauer bijna nog op het podium volgens Roelfs.
1 meter voor de finish, oh nee, 20 seconden erachter.
Echt hequote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:58 schreef Montov het volgende:
Bauer bijna nog op het podium volgens Roelfs.
1 meter voor de finish, oh nee, 20 seconden erachter.
Aan Richardsson denk ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:59 schreef Ambrosius het volgende:
Niskanen gaat het brons nog verliezen denk ik.
Ach, op de ARD ging het precies hetzelfde. Die zei zelfs dat het 2 seconden verschil was.quote:
Nog steeds geen goud. Wel al 5 medailles tot nu toe.quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, op de ARD ging het precies hetzelfde. Die zei zelfs dat het 2 seconden verschil was.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:06 schreef Szura het volgende:
Jespersen komt in de buurt!!
Hebben we niet vaak gezien.
Oh nee toch niet, natuurlijk niet.
Met voetbal hoef je hoogstens tot de 10 te tellen, en ook bij tennis spelen de 38 en 39 geen rol.quote:
Misschien is het wat voor curling?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met voetbal hoef je hoogstens tot de 10 te tellen, en ook bij tennis spelen de 38 en 39 geen rol.
Ik heb bij Curling nog nooit iemand 38 punten zien halen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Misschien is het wat voor curling?
1 persoon had die vraag goedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:07 schreef -0- het volgende:
Noorwegen
Verkloten mijn hele Nostradamus.
Daarom juist. Daar hoeft Jan maar tot 5 ofzo te tellen. Dat moet mogelijk zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb bij Curling nog nooit iemand 38 punten zien halen.
Die kent U niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom zegt Roelfs niks over Niskanen?
Omdat dat meer dan een minuut scheelde.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kent u nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik wil graag vakkundig commentaar bij het Curling, Sierd de Vos of Evert ten Napel bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Daarom juist. Daar hoeft Jan maar tot 5 ofzo te tellen. Dat moet mogelijk zijn
Roelfs denkt dat die twee minuten achter ligt waarschijnlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
net de herhaling gezien, helaas zonder dit moment volgens mijquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:58 schreef heywoodu het volgende:
Dit is de grootste held die ik ooit gezien heb (op Kasai na)
Bij de laatste bocht even naar het publiek:
[ afbeelding ]
Waarom? Hierom!
[ afbeelding ]
Sherpa uit Nepal, die een na laatste werd met een tien minuten snellere tijd, stond te wachten:
[ afbeelding ]
Maar dat is niet alles, want wie stond er ook te wachten?? Jawel, rechts in het rode pak, dat is nu tweevoudig olympisch kampioen Dario Cologna
[ afbeelding ]
Ja toen was het al heel lang afgelopen voor de medaillesquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:48 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
net de herhaling gezien, helaas zonder dit moment volgens mij
Nee, hoezo?quote:
Grappig stukje.quote:
Ik was tiener en keek toen ook al naar de Duitse TV.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die Mühlegg bijvoorbeeld....dat was zo ongeveer de meest paranoia sporter die ik heb gezien....die dacht dat zijn trainer zijn drinken vergiftigd had en een vloek over hem had uitgesproken.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou hup, zorg ervoor dat die Weng niet de eerste is bij de wissel
Toch een goede lastminute wisselquote:
Die stokken hebben ze niet voor niks bij zich hè.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:21 schreef Felagund het volgende:
Eine Beinläuferin.
Mooi woord. Maar met je armen kun je sowieso toch niet veel doen?
Dat snap ik, maar hoeveel procent kun je daarmee winnen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die stokken hebben ze niet voor niks bij zich hè.
Geen flauw idee.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar hoeveel procent kun je daarmee winnen?
Het is nog geen 25 graden, maar nog steeds vrij warm voor de winterspelen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:27 schreef Kingstown het volgende:
Die korte mouwtjes bij winterspelen.
Dat is wel redelijk belangrijk. Kijk maar eens hoe langzaam ze gaan als er al maar één stok gebroken is.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar hoeveel procent kun je daarmee winnen?
I know, maar bij winterspelen hoort het koud te zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is nog geen 25 graden, maar nog steeds vrij warm voor de winterspelen.
Bizar zegquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:26 schreef Columbiafan het volgende:
Noorwegen valt me echt niet mee hoor, Johaug
Eens. Is ook eigenlijk vrij belachelijk dat ze overal zo veel zout strooien.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I know, maar bij winterspelen hoort het koud te zijn.
Dat hele subtropische gedoe vind ik echt jammer.
Noren misschien slechte wax? Weng ook al niet overtuigend, erg verrassendquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:30 schreef heywoodu het volgende:
Even niet opgelet, maar Johaug heeft dus gewoon tijd verloren ipv goedgemaakt
Duitsland wel!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Noorwegen bakt er echt geen klote van.
Dat kan bijna niet anders. Bij het biathlon is de slechte waxing al onderwerp van gesprek. Alleen Bjoerndalen zit op normaal niveau en die heeft een eigen waxer.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:31 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Noren misschien slechte wax? Weng ook al niet overtuigend, erg verrassend
quote:
Northug heeft toch ook zijn eigen waxer? Niet dat die lekker bezig is, maar dat ligt eerder aan hemzelf denk ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat kan bijna niet anders. Bij het biathlon is de slechte waxing al onderwerp van gesprek. Alleen Bjoerndalen zit op normaal niveau en die heeft een eigen waxer.
Ja, Bjoergen ook. Maar dat ze nu amper die Francaise kan volgen en die Poolse er gewoon bij kan blijvenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Northug heeft toch ook zijn eigen waxer? Niet dat die lekker bezig is, maar dat ligt eerder aan hemzelf denk ik.
Overigens moet de wax dan wel echt de slechtste ooit zijn, je zou verwachten dat ze met slechte wax in een kopgroepje zitten ofzo ipv een minuut voor de rest
Ik eerst ook. Blij dat ik toch maar even dacht 'Noorwegen gaat best vrij slechtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:38 schreef Max23 het volgende:
Er zijn er nog best een paar die bij de Nostradamus vraag ja hadden ingevuld bij die vraag over de Noren
Dit is Johaug toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, Bjoergen ook. Maar dat ze nu amper die Francaise kan volgen en die Poolse er gewoon bij kan blijven
Jacobsenquote:
Maar Zweden heeft Kalla aan het eind, dan moet Bjoergen toch wel meer laten zien dan we tot nu toe gezien hebben.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
nouja de Zweedse ligt maar 15 sec voor. Brons kan nog wel. Daar zullen ze dolblij mee zijn
Krista LAHTEENMAKIquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft Finland nog aan de start?
Dat zekerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:44 schreef heywoodu het volgende:
Het is zo wel echt honderd keer leuker dan verwacht
ach ik heb gewoon voorkeur voor een Finse overwinning boven de Duitsersquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker wel, ik denk dat Herrmann een betere sprint heeft dan de Finse...?
Mag van mij.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
GodverDie Duitse gaat het toch doen
Duitsland gaat dit echt niet winnen hoor, een medaille zou al mooi zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
GodverDie Duitse gaat het toch doen
Ik niet. Maar ze gaan allebei niet winnenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:45 schreef komrad het volgende:
[..]
ach ik heb gewoon voorkeur voor een Finse overwinning boven de Duitsers
Liever Zweden/Finlandquote:
Waarom niet? Zeker met die twee voor je moet het kunnen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:47 schreef komrad het volgende:
13 seconden voor Kallazou dat nog kunnen?
Ze heeft ongeveer de helft goedgemaakt in één ronde.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:47 schreef komrad het volgende:
13 seconden voor Kallazou dat nog kunnen?
Kalla is fantastisch als ze dat nog gaat doenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ze gaan allebei niet winnen
Enige is dan dat Herrmann dan alsnog de hele tijd in de rug van Lahteenmaki heeft gezeten, terwijl Kalla waarschijnlijk toch flink gas aan het geven is.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom niet? Zeker met die twee voor je moet het kunnen.
Kan die Duitse een beetje sprinten?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Enige is dan dat Herrmann dan alsnog de hele tijd in de rug van Lahteenmaki heeft gezeten, terwijl Kalla waarschijnlijk toch flink gas aan het geven is.
Jazeker....dat is zelfs haar specialiteit.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kan die Duitse een beetje sprinten?
Nou ja, ze heeft in de World Cup sprints bijzonder indrukwekkend gepresteerd, maar na 5km is dat wel weer wat anders denk ikquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kan die Duitse een beetje sprinten?
Volgens ZDF is meer de vraag of ze de afstand goed genoeg aan kan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jazeker....dat is zelfs haar specialiteit.
Nog steeds denk ik dat ze meer voordelen heeft dan de rest. Vooral omdat het vrije stijl is en omdat Kalla (denk ik) een stuk harder heeft moeten werken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens ZDF is meer de vraag of ze de afstand goed genoeg aan kan.
Het zou voor Zweden ook pas de eerste goud van Sochi zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:50 schreef Leatherface het volgende:
Finland heeft al een flinke tijd geen gouden medailles meet gewonnen op de Winterspelen. Opvallend voor zo'n koud wintersportland bij uitstek.
Maar nu met drie bij elkaar.quote:
Frankrijk nog voor Noorwegen.quote:
zeker, Duitsers vinden het ook mooi!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:53 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een wedstrijd, één van de mooiste überhaupt deze OS.
daar gaan koppen rollen maar vandaag is de dag van Kallaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:54 schreef Columbiafan het volgende:
Wel verwacht gezien het wedstrijdverloop, maar wat een blamage voor de Noren zeg
Wat was eigenlijk de quotering bij wedwebsites voor Noorwegen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:54 schreef Columbiafan het volgende:
Wel verwacht gezien het wedstrijdverloop, maar wat een blamage voor de Noren zeg
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:54 schreef Zorro het volgende:
Verdiend, wat een fantastische inhaalrace van Kalla
1.11.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat was eigenlijk de quotering bij wedwebsites voor Noorwegen?
quote:
ARD natuurlijk.quote:
Misschien is het niet live? ARD kwam van de snowboardcross.quote:
Geen idee, ze zouden toch niet op die snowboard cross gewacht hebben?quote:
Oh, ARD was niet livequote:Op zondag 16 februari 2014 11:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geen idee, ze zouden toch niet op die snowboard cross gewacht hebben?
Nu staat/stond er ook LIVE bovenin het beeld.quote:
Zodat ze dadelijk met 15 minuten vertraging aan de start kunnen beginnen?quote:Op zondag 16 februari 2014 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig heeft de NOS eerst een solide reclameblokje ingelast.
Ik zou niet zonder kunnen, ik krijg afkickverschijnselen als ik niet 7x op een dag de Beter Bed, Quooker en alle andere reclames ziequote:Op zondag 16 februari 2014 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar dan maar op wachten. Mijn Duits is te matig om het op de ARD te kunnen volgen.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat de Noren wel in de roenning zijn voor een medaille
Ik zou er bijna Calgon van gaan kopenquote:Op zondag 16 februari 2014 11:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik zou niet zonder kunnen, ik krijg afkickverschijnselen als ik niet 7x op een dag de Beter Bed, Quooker en alle andere reclames zie
Calgon-reclame blijft ook episch...quote:Op zondag 16 februari 2014 11:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik zou niet zonder kunnen, ik krijg afkickverschijnselen als ik niet 7x op een dag de Beter Bed, Quooker en alle andere reclames zie
Ik ben vooral fan van Ad en Donquote:Op zondag 16 februari 2014 11:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Calgon-reclame blijft ook episch...
die neusquote:Op zondag 16 februari 2014 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
De ARD heeft ook even een kek interviewtje.
Anni Friesinger met dikke neusquote:
Voor langlaufen en biatlon moet je toch echt bij de ARD/ZDF zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:15 schreef Dekatria het volgende:
BBCveel minder reclame, en betere commentatoren.
Tis dat ik het niet kan verstaan..quote:Op zondag 16 februari 2014 11:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor langlaufen en biatlon moet je toch echt bij de ARD/ZDF zijn.
Dat is net als rodelen kijken op de Nederlandse tv, of schaatsen op de Spaanse tvquote:Op zondag 16 februari 2014 11:15 schreef Dekatria het volgende:
BBCveel minder reclame, en betere commentatoren.
Ik gok dat Hege in rit vijf moet danquote:Op zondag 16 februari 2014 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wacht wel op rit 5 van de 1500 meter toto opmerkingen over mooie vrouwen.
En Olgaquote:Op zondag 16 februari 2014 11:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik gok dat Hege in rit vijf moet dan
Snowboarden gezien zonet?quote:Op zondag 16 februari 2014 11:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is net als rodelen kijken op de Nederlandse tv, of schaatsen op de Spaanse tv
Ik heb hetzelfde, ik begrijp er toch niks vanquote:Op zondag 16 februari 2014 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis dat ik het niet kan verstaan..
quote:
Wij kijken ook.quote:
Ja, waar ook een Britse goed meedeed. Langlaufen is gewoon geen sport voor hun, als ik Noors kon verstaan had ik de Noorse tv gekeken, maar verder is Duitsland daar gewoon qua commentaar etc de beste.quote:
Ik kan Noors beter verstaan dan Duitsquote:Op zondag 16 februari 2014 11:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, waar ook een Britse goed meedeed. Langlaufen is gewoon geen sport voor hun, als ik Noors kon verstaan had ik de Noorse tv gekeken, maar verder is Duitsland daar gewoon qua commentaar etc de beste.
Mwoh, m'n Engels is beter.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:18 schreef heywoodu het volgende:
Ja, waar ook een Britse goed meedeed. Langlaufen is gewoon geen sport voor hun, als ik Noors kon verstaan had ik de Noorse tv gekeken, maar verder is Duitsland daar gewoon qua commentaar etc de beste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |