Maar Zweden heeft Kalla aan het eind, dan moet Bjoergen toch wel meer laten zien dan we tot nu toe gezien hebben.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
nouja de Zweedse ligt maar 15 sec voor. Brons kan nog wel. Daar zullen ze dolblij mee zijn
Krista LAHTEENMAKIquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft Finland nog aan de start?
Dat zekerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:44 schreef heywoodu het volgende:
Het is zo wel echt honderd keer leuker dan verwacht
ach ik heb gewoon voorkeur voor een Finse overwinning boven de Duitsersquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker wel, ik denk dat Herrmann een betere sprint heeft dan de Finse...?
Mag van mij.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
GodverDie Duitse gaat het toch doen
Duitsland gaat dit echt niet winnen hoor, een medaille zou al mooi zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
GodverDie Duitse gaat het toch doen
Ik niet. Maar ze gaan allebei niet winnenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:45 schreef komrad het volgende:
[..]
ach ik heb gewoon voorkeur voor een Finse overwinning boven de Duitsers
Liever Zweden/Finlandquote:
Waarom niet? Zeker met die twee voor je moet het kunnen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:47 schreef komrad het volgende:
13 seconden voor Kallazou dat nog kunnen?
Ze heeft ongeveer de helft goedgemaakt in één ronde.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:47 schreef komrad het volgende:
13 seconden voor Kallazou dat nog kunnen?
Kalla is fantastisch als ze dat nog gaat doenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ze gaan allebei niet winnen
Enige is dan dat Herrmann dan alsnog de hele tijd in de rug van Lahteenmaki heeft gezeten, terwijl Kalla waarschijnlijk toch flink gas aan het geven is.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom niet? Zeker met die twee voor je moet het kunnen.
Kan die Duitse een beetje sprinten?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Enige is dan dat Herrmann dan alsnog de hele tijd in de rug van Lahteenmaki heeft gezeten, terwijl Kalla waarschijnlijk toch flink gas aan het geven is.
Jazeker....dat is zelfs haar specialiteit.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kan die Duitse een beetje sprinten?
Nou ja, ze heeft in de World Cup sprints bijzonder indrukwekkend gepresteerd, maar na 5km is dat wel weer wat anders denk ikquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kan die Duitse een beetje sprinten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |