Heeeul veul zout strooien.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:54 schreef DeLuna het volgende:
Zal vast een domme vraag zijn, maar hoe kan die sneeuw eigenlijk blijven liggen als het zo warm is?
Hij had het over oude sneeuw.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is inmiddels meer zout dan sneeuw volgens mij
Hoeveel langzamer zijn die? 5 minuten ongeveer?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:57 schreef heywoodu het volgende:
Blijf allemaal kijken, de exoten komen straks ook nog
Ik heb de Ier en net de Nepalees al gespot
De eersten komen door op ongeveer 2-3 minuten achterstand. Na 5 kilometer.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoeveel langzamer zijn die? 5 minuten ongeveer?
Die trainen alvast voor de Paralympics?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:57 schreef heywoodu het volgende:
Blijf allemaal kijken, de exoten komen straks ook nog
Ik heb de Ier en net de Nepalees al gespot
Jan Roelfs is een beetje dom.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:58 schreef Montov het volgende:
Bauer bijna nog op het podium volgens Roelfs.
1 meter voor de finish, oh nee, 20 seconden erachter.
Echt hequote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:58 schreef Montov het volgende:
Bauer bijna nog op het podium volgens Roelfs.
1 meter voor de finish, oh nee, 20 seconden erachter.
Aan Richardsson denk ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:59 schreef Ambrosius het volgende:
Niskanen gaat het brons nog verliezen denk ik.
Ach, op de ARD ging het precies hetzelfde. Die zei zelfs dat het 2 seconden verschil was.quote:
Nog steeds geen goud. Wel al 5 medailles tot nu toe.quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, op de ARD ging het precies hetzelfde. Die zei zelfs dat het 2 seconden verschil was.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:06 schreef Szura het volgende:
Jespersen komt in de buurt!!
Hebben we niet vaak gezien.
Oh nee toch niet, natuurlijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |