Kun je gewoon kiezen hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die is wel goed ja. Alleen wel beetje vervelend dat het 8 km punt er niet tussen zit, wat ze wel op tv de hele tijd laten zien
Je kunt zelf 4 meetpunten selecteren.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die is wel goed ja. Alleen wel beetje vervelend dat het 8 km punt er niet tussen zit, wat ze wel op tv de hele tijd laten zien
quote:
Ik zie het nu.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kunt zelf 4 meetpunten selecteren.
quote:
Die kun je wel kiezenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
25 seconden achter Cologna.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
??
Ik was even koffie drinken.
Poltoranin ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
??
Ik was even koffie drinken.
Helaas wel ja, maar hij heeft het wel echt goed gedaan voor zo'n jonge gastquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:48 schreef TheArt het volgende:
Niskanen is zichzelf op het einde wat tegengekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |