quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze zijn op de helft en de meeste favorieten zijn nog niet op de helft..
hap hapquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
De wedstrijd is nog lang niet over.
Ik heb je nog wel 8 seconden gegeven om een topic te openen.quote:
Maar 6" achter Cologna, valt mee.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:38 schreef Felagund het volgende:
Alexey POLTORANIN gaat niet lekker voorlopig.
Ah, klopt, Cologna stond daar nog niet eerste. Dan kan hij nog winnen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar 6" achter Cologna, valt mee.
Die is inderdaad een stuk beter dan die van de officiële site, bedankt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:43 schreef heywoodu het volgende:
Dit vind ik persoonlijk trouwens gewoon de beste live timing, dus niet die op de site van Sochi:
http://live.fis-ski.com/livenofis3060.htm
4 meetpunten selecteren en je hebt een duidelijk rijtje
Die is wel goed ja. Alleen wel beetje vervelend dat het 8 km punt er niet tussen zit, wat ze wel op tv de hele tijd laten zienquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:43 schreef heywoodu het volgende:
Dit vind ik persoonlijk trouwens gewoon de beste live timing, dus niet die op de site van Sochi:
http://live.fis-ski.com/livenofis3060.htm
4 meetpunten selecteren en je hebt een duidelijk rijtje
Kun je gewoon kiezen hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die is wel goed ja. Alleen wel beetje vervelend dat het 8 km punt er niet tussen zit, wat ze wel op tv de hele tijd laten zien
Je kunt zelf 4 meetpunten selecteren.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die is wel goed ja. Alleen wel beetje vervelend dat het 8 km punt er niet tussen zit, wat ze wel op tv de hele tijd laten zien
quote:
Ik zie het nu.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kunt zelf 4 meetpunten selecteren.
quote:
Die kun je wel kiezenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
25 seconden achter Cologna.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
??
Ik was even koffie drinken.
Poltoranin ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
??
Ik was even koffie drinken.
Helaas wel ja, maar hij heeft het wel echt goed gedaan voor zo'n jonge gastquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:48 schreef TheArt het volgende:
Niskanen is zichzelf op het einde wat tegengekomen.
Heeeul veul zout strooien.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:54 schreef DeLuna het volgende:
Zal vast een domme vraag zijn, maar hoe kan die sneeuw eigenlijk blijven liggen als het zo warm is?
Hij had het over oude sneeuw.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is inmiddels meer zout dan sneeuw volgens mij
Hoeveel langzamer zijn die? 5 minuten ongeveer?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:57 schreef heywoodu het volgende:
Blijf allemaal kijken, de exoten komen straks ook nog
Ik heb de Ier en net de Nepalees al gespot
De eersten komen door op ongeveer 2-3 minuten achterstand. Na 5 kilometer.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoeveel langzamer zijn die? 5 minuten ongeveer?
Die trainen alvast voor de Paralympics?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:57 schreef heywoodu het volgende:
Blijf allemaal kijken, de exoten komen straks ook nog
Ik heb de Ier en net de Nepalees al gespot
Jan Roelfs is een beetje dom.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:58 schreef Montov het volgende:
Bauer bijna nog op het podium volgens Roelfs.
1 meter voor de finish, oh nee, 20 seconden erachter.
Echt hequote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:58 schreef Montov het volgende:
Bauer bijna nog op het podium volgens Roelfs.
1 meter voor de finish, oh nee, 20 seconden erachter.
Aan Richardsson denk ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:59 schreef Ambrosius het volgende:
Niskanen gaat het brons nog verliezen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |