Met voetbal hoef je hoogstens tot de 10 te tellen, en ook bij tennis spelen de 38 en 39 geen rol.quote:
Misschien is het wat voor curling?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met voetbal hoef je hoogstens tot de 10 te tellen, en ook bij tennis spelen de 38 en 39 geen rol.
Ik heb bij Curling nog nooit iemand 38 punten zien halen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Misschien is het wat voor curling?
1 persoon had die vraag goedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:07 schreef -0- het volgende:
Noorwegen
Verkloten mijn hele Nostradamus.
Daarom juist. Daar hoeft Jan maar tot 5 ofzo te tellen. Dat moet mogelijk zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb bij Curling nog nooit iemand 38 punten zien halen.
Die kent U niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom zegt Roelfs niks over Niskanen?
Omdat dat meer dan een minuut scheelde.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kent u nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik wil graag vakkundig commentaar bij het Curling, Sierd de Vos of Evert ten Napel bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Daarom juist. Daar hoeft Jan maar tot 5 ofzo te tellen. Dat moet mogelijk zijn
Roelfs denkt dat die twee minuten achter ligt waarschijnlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
net de herhaling gezien, helaas zonder dit moment volgens mijquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:58 schreef heywoodu het volgende:
Dit is de grootste held die ik ooit gezien heb (op Kasai na)
Bij de laatste bocht even naar het publiek:
[ afbeelding ]
Waarom? Hierom!
[ afbeelding ]
Sherpa uit Nepal, die een na laatste werd met een tien minuten snellere tijd, stond te wachten:
[ afbeelding ]
Maar dat is niet alles, want wie stond er ook te wachten?? Jawel, rechts in het rode pak, dat is nu tweevoudig olympisch kampioen Dario Cologna
[ afbeelding ]
Ja toen was het al heel lang afgelopen voor de medaillesquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:48 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
net de herhaling gezien, helaas zonder dit moment volgens mij
Nee, hoezo?quote:
Grappig stukje.quote:
Ik was tiener en keek toen ook al naar de Duitse TV.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die Mühlegg bijvoorbeeld....dat was zo ongeveer de meest paranoia sporter die ik heb gezien....die dacht dat zijn trainer zijn drinken vergiftigd had en een vloek over hem had uitgesproken.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou hup, zorg ervoor dat die Weng niet de eerste is bij de wissel
Toch een goede lastminute wisselquote:
Die stokken hebben ze niet voor niks bij zich hè.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:21 schreef Felagund het volgende:
Eine Beinläuferin.
Mooi woord. Maar met je armen kun je sowieso toch niet veel doen?
Dat snap ik, maar hoeveel procent kun je daarmee winnen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die stokken hebben ze niet voor niks bij zich hè.
Geen flauw idee.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar hoeveel procent kun je daarmee winnen?
Het is nog geen 25 graden, maar nog steeds vrij warm voor de winterspelen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:27 schreef Kingstown het volgende:
Die korte mouwtjes bij winterspelen.
Dat is wel redelijk belangrijk. Kijk maar eens hoe langzaam ze gaan als er al maar één stok gebroken is.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar hoeveel procent kun je daarmee winnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |